Shiba Inu, една от най-големите меме криптовалути, става все по-популярна сред малките търговци.
Candoli Propiedades, аржентинска агенция за недвижими имоти в Санта Клара дел Мар, град, разположен на атлантическото крайбрежие на Буенос Айрес, обяви, че сега приема токена, вдъхновен от японската порода кучета, като начин на плащане.
Клиентите на компанията вече могат да оползотворят своите SHIB токени, като купуват или наемат имоти.
В рамките на същия ден El Corte Mágico, испански магазин, който продава пресни плодове и зеленчуци, също започна да приема конкурента на Dogecoin.
Ходовете на тези бизнеси идват на фона на невероятният възход на криптовалутата, на който станахме свидетели по-рано този месец.
SHIB също е изброен на множество борси и платформи за търговия, като конкурента на Robinhood – Public.com – се превръща в най-новата компания, която застава зад токена.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Майкъл Бъри отправи критики към Shiba Inu (SHIB)
Dogecoin, най-популярната и голяма меме криптовалута, направи значителни крачки по отношение на приемането тази година, като големите марки приеха рекламираната от Илон Мъск криптовалута. Например, изпълнителният директор на AMC, Адам Арон, наскоро обяви, че най-голямата верига киносалони в света ще добави поддръжка за DOGE през първото тримесечие на 2022 г.
Крипто пазарът преживя интензивна волатилност, като Биткойн (BTC) претърпя рязък срив.
Неотдавнашната корекция в цената на XRP след експлозивното ѝ покачване накара много участници на пазара да се чудят дали да осребрят печалбите си сега.
SushiSwap (SUSHI) представи подробен план за диверсифициране на хазната си, която в момента е съставена изцяло от местни токени.
През 2021 г. светът на криптовалутите стана свидетел на експлозивен скок в стойността на Dogecoin, който беше породен от туитовете на Илон Мъск.