Начало > Други > Търговските марки за NFT тази година са повече от 2021 г.

Търговските марки за NFT тази година са повече от 2021 г.

08.09.2022 8:53 2 мин. четене Kosta Gushterov
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Търговските марки за NFT тази година са повече от 2021 г.

Регистрираните до сега търговски марки свързани с NFT, крипто валути и услуги в сферата надвишават броя на всички регистрирани през 2021.

Според Майк Кондудис, лицензиран адвокат по търговските марки на USPTO, досега през 2022 г. са регистрирани над 3,600 търговски марки за NFT, криптовалути и свързани с тях услуги. Това е повече от броя на подадените заявки за търговски марки за цялата 2021 г., които са били общо 3,516.

Според данните, споделени от Кондудис (въз основа на данни на USPTO), през март е имало най-голям брой търговски марки, а през август – най-малко. Освен това техният брой постепенно намалява от март насам. Това е в съответствие с шумотевицата около пространството на NFT. Индустрията достига своя връх през март, преди постепенно да започне да спада.

Това поражда въпроса дали интереса около NFT бавно намалява. Ако случаят е такъв, тогава и броят на подадените заявки за търговски марки би трябвало да е по-малък от 2021 г. Е, за това има някои обяснения.

Първо, вълнението около NFT не започна точно в началото на 2021 г., макар че беше в началото на 2021 г.
Второ, възможно е манията по нефунгиращите продукти през 2021 г. да е била подхранвана повече от ирационално вълнение и по-малко от разбиране на сферата.


ПРОЧЕТИ ОЩЕ : Продадоха още едно CryptoPunk NFT за $3.3 милиона


През 2022 г., хората ще са по-наясно с индустрията. Освен това компаниите, които подават заявки за търговски марки, вече са наясно накъде върви бъдещето.

Според проучване на Juniper Research трансакциите с NFT ще достигнат 40 милиона през следващите пет години. Освен това проучването на Ripple установи, че нефинасовите активи, свързани с музика, се представят най-добре. Това съвпада и с факта, че музиканти от световна класа подават заявки за търговски марки на NFT. Snoop Dogg активно участва в развитието на Web3 с много проекти в областта на метавселената, както и с музикален клип с участието на неговия Bored Ape, заедно с колегата си рапър Eminem.

Неотдавна Sony Music също подаде заявка за търговска марка. Според документа компанията обмисля да използва NFT за удостоверяване на автентичността на участниците в събития на живо, както и на изтеглени аудио и видеозаписи.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Лидерите на G7 се стремят към обединение на фона на пазарните сътресения

На фона на нарастващите сътресения на световните пазари, предизвикани от вълната от американски мита, Канада активно си сътрудничи с ключови международни партньори, за да ограничи последиците.

10.04.2025 20:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

DeFi проектът подкрепен от Доналд Тръмп планира airdrop събитие

DeFi инициативата, свързана със семейството на Тръмп, World Liberty Financial (WLFI), планира да разпространи нова стабилна монета сред своята общност като част от тест на своята airdrop система.

10.04.2025 18:00 1 мин. четене Alexander Zdravkov

Ето какви са последните данни за инфлацията в САЩ

През март инфлацията сякаш се успокои, което осигури на инвеститорите краткотрайно облекчение – макар че това спокойствие може да не продължи дълго.

10.04.2025 16:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Ripple придоби институционален брокер в сделка за над $1 милиард

Ripple засилва присъствието си в традиционните финанси с придобиването на Hidden Road – брокерска платформа за първокласни услуги, обслужваща институционални клиенти.

10.04.2025 15:30 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към биткойн адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.