Home

Търговските марки за NFT тази година са повече от 2021 г.

08.09.2022 8:53 2 мин. четене Kosta Gushterov
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Търговските марки за NFT тази година са повече от 2021 г.

Регистрираните до сега търговски марки свързани с NFT, крипто валути и услуги в сферата надвишават броя на всички регистрирани през 2021.

Според Майк Кондудис, лицензиран адвокат по търговските марки на USPTO, досега през 2022 г. са регистрирани над 3,600 търговски марки за NFT, криптовалути и свързани с тях услуги. Това е повече от броя на подадените заявки за търговски марки за цялата 2021 г., които са били общо 3,516.

Според данните, споделени от Кондудис (въз основа на данни на USPTO), през март е имало най-голям брой търговски марки, а през август – най-малко. Освен това техният брой постепенно намалява от март насам. Това е в съответствие с шумотевицата около пространството на NFT. Индустрията достига своя връх през март, преди постепенно да започне да спада.

Това поражда въпроса дали интереса около NFT бавно намалява. Ако случаят е такъв, тогава и броят на подадените заявки за търговски марки би трябвало да е по-малък от 2021 г. Е, за това има някои обяснения.

Първо, вълнението около NFT не започна точно в началото на 2021 г., макар че беше в началото на 2021 г.
Второ, възможно е манията по нефунгиращите продукти през 2021 г. да е била подхранвана повече от ирационално вълнение и по-малко от разбиране на сферата.


ПРОЧЕТИ ОЩЕ : Продадоха още едно CryptoPunk NFT за $3.3 милиона


През 2022 г., хората ще са по-наясно с индустрията. Освен това компаниите, които подават заявки за търговски марки, вече са наясно накъде върви бъдещето.

Според проучване на Juniper Research трансакциите с NFT ще достигнат 40 милиона през следващите пет години. Освен това проучването на Ripple установи, че нефинасовите активи, свързани с музика, се представят най-добре. Това съвпада и с факта, че музиканти от световна класа подават заявки за търговски марки на NFT. Snoop Dogg активно участва в развитието на Web3 с много проекти в областта на метавселената, както и с музикален клип с участието на неговия Bored Ape, заедно с колегата си рапър Eminem.

Неотдавна Sony Music също подаде заявка за търговска марка. Според документа компанията обмисля да използва NFT за удостоверяване на автентичността на участниците в събития на живо, както и на изтеглени аудио и видеозаписи.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Уорън Бъфет отправи предупреждение за американския долар

Уорън Бъфет изрази загриженост за американската икономика, предупреждавайки, че стабилността и покупателната способност на долара са уязвими.

23.02.2025 13:00 1 мин. четене Alexander Zdravkov

Ето как американските петролни тарифи могат да променят глобалните пазари

Въпреки че тези мита могат да променят динамиката на търговията, от Goldman посочиха, че канадските производители, които нямат алтернативни купувачи, вероятно ще трябва да поемат голяма част от допълнителните разходи чрез по-ниски цени, за да запазят достъпа си до пазара на САЩ.

23.02.2025 12:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Русия се стреми да класифицира криптовалутите като имущество

Русия затяга контрола върху регулирането на криптовалутите, като Върховният съд се готви да класифицира дигиталните активи като собственост при наказателни дела.

23.02.2025 11:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

БРИКС: Бразилия се отказва от обща валута на съюза

Съобщава се, че Бразилия преразглежда плановете си за въвеждане на нова валута на БРИКС преди председателството си на 17-ата среща на върха в Рио де Жанейро, която ще се проведе през юли 2025 г.

23.02.2025 9:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към биткойн адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.