Animoca Brands, известна фигура в сферата на игрите и блокчейн, наскоро стана валидатор на блокчейн мрежата Chiliz, което означава значителен напредък в структурата на управление на Chiliz Chain.
Известна с приноса си към блокчейн иновациите в сферата на игрите и дигиталните развлечения, интеграцията на Animoca Brands в мрежата Chiliz Chain отразява стратегически ход за разширяване на ангажираността ѝ в спортния сектор.
Поемайки ролята на валидатор на възел, Animoca Brands е готова да окаже значително въздействие върху екосистемата Chiliz SportFi. Компанията е готова да използва своя богат опит в областта на NFT и игрите, за да подобри това начинание.
Ят Сиу, съосновател на Animoca Brands, сподели информация за сътрудничеството, като заяви:
Участието ни в Chiliz Chain ни предоставя възможност да обединим нашия опит в областта на NFT и игрите със стабилната спортна и развлекателна екосистема Chiliz.
Веригата Chiliz, известна с това, че е платформа, обслужваща готови за Web3 проекти, се фокусира основно върху завладяването на спортните фенове чрез блокчейн технология.
Платформата е спомогнала за създаването на повече от 80 фен токена, свързани с големи спортни клубове, като играе централна роля в спортната индустрия.
Подчертавайки значението на включването на Animoca Brands, Александър Драйфус, главен изпълнителен директор на Chiliz, подчерта:
Привличането на Animoca Brands като валидатор е ускорение в нашето пътуване към превръщането ни във водеща блокчейн система за спорт и Web3 конвергенция.
Base, мрежа от втори слой на Етериум, разработена от Coinbase, за първи път надхвърли $2 милиарда в обща заключена стойност (TVL).
Тази седмица финансовите пазари следят отблизо няколко ключови икономически събития в САЩ, които биха могли да окажат пряко или косвено въздействие върху стратегиите на криптоинвеститорите.
Според компанията за крипто анализи Santiment децентрализираната оракулска мрежа Chainlink (LINK) води по активност в разработките на всички ERC-20 проекти.
На 16 септември 2024 г. Банката за международни разплащания (BIS) обяви, че над 40 компании от частния сектор, сред които JPMorgan Chase, Deutsche Bank, Visa и Mastercard, са се присъединили към проекта Agorá.