В скорошно съобщение, направено от главния изпълнителен директор на Starbucks Хауърд Шулц, многомилионната марка за напитки е готова да навлезе в света на метавселената и NFT до края на 2022 г.
Шулц, докато присъства на „Отворен форум“ във вторник, обяви, че Starbucks планира да влезе в пространството на метавселената и NFT и скоро ще обяви допълнителни подробности до края на тази година.
Шулц, докато се обръщаше към открит форум, насочен към синдикализиране на работниците, попита присъстващите за техните виждания за NFT и метавселената. Освен това той се ангажира с публиката и попита дали те някога са изследвали NFT или са участвали в някакви NFT събития или свързани инвестиции.
Въпреки че отговорът на публиката беше сравнително оскъден, Шулц се възползва от възможността да обясни как NFT секторът е все още млад и че Starbucks притежава всички необходими инструменти за навлизане в това ново пространство.
„Ако погледнете компаниите, марките, знаменитостите, инфлуенсърите, които се опитват да създадат дигитална NFT платформа и бизнес, не мога да намеря една от тях, която притежава съкровището от активи, които Starbucks притежава от колекционерски предмети до цялото наследство на компанията”, добави Шулц.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: ESPN подписа първата NFT сделка с Autograph на Том Брейди
Шулц е назначен за първи път като председател и главен изпълнителен директор на Starbucks през 1986 г. и е акредитиран с множество коментари, включително разширяване на първоначалните клонове на Starbucks от по-малко от 100 на 28,000 глобални обекта.
Директорът на фирмата също така отбеляза, че идентичността на известната марка на Starbucks в крайна сметка ще се окаже полезна в нововъзникващото Web3 пространство.
Въпреки това, подробностите относно плановете на Starbucks NFT в момента са оскъдни, но Шулц потвърди, че конкретни подробности ще бъдат предоставени „някъде преди края на тази календарна година“.
For those of you praying that I was kidding, here’s the video proof.
In an address today aimed at unionizing workers, multi-billionaire Howard Schultz revealed that Starbucks is going to get into the NFT business „sometime before the end of this calendar year“ pic.twitter.com/Jb2rGjgHj4
— Jordan Zakarin (@jordanzakarin) April 5, 2022
Има много начини, чрез които Starbucks може да повлияе на пазара на NFT. Спекулациите предполагат, че Starbucks може да използва своето вековно наследство от колекционерска стойност и присъствие на известна марка, за да пусне NFT пазар, захранващ сектора на незаменимите токени. Компанията също така може да затвърди присъствието си в метавселената чрез отваряне на виртуален магазин, но това са само спекулации и нищо не е потвърдено до момента.
Концепцията за метавселената набира непрекъсната инерция всеки ден и обикновено се върти около „изследване на виртуален свят, където хората взаимодействат помежду си чрез своите виртуални аватари и извършват светски дейности във виртуална среда“. Концепцията придоби огромна популярност през последните години и се очаква да достигне $758.6 милиарда до 2026 г.
След хакерската атака срещу Bybit на 21 февруари борсата успя да възстанови значителна част от резервите си в Етериум, като се върна до почти половината от нивата си преди атаката.
Тимъти Стебинг, директор на Фондация Dogecoin, наскоро сподели вълнуващи идеи за плановете за разширяване на глобалния прием на DOGE.
Arkham Intelligence, компания за крипто обмен и анализи, разширява услугите си и включва спот търговия с криптовалути, която ще стартира в 17 американски щата на 1 март.
Чанпен Джао (CZ), основател на Binance, наскоро се обърна към криптовалутната общност за насоки как да разпредели над $1 милион, натрупани в адрес на портфейл за дарения, който някога е използвал.