Вековната аукционна къща за изкуство Sotheby's съобщи, че е спечелила $100 милиона от продажби на незаменими токени (NFT) тази година.
Аукционната къща проведе първата си продажба на NFT от дигиталния художник Pak между 12-14 април, която донесе $16.8 милиона от 3,000 купувачи. Оттогава Sotheby’s продаде NFT от оригиналния изходящ код на World Wide Web за $5.3 милиона, рядък CryptoPunk на стойност $11.8 милиона, колекция от 101 NFT на Bored Ape Yacht Club за $24.4 милиона, наред с други забележителни търгове на NFT.
Повече от три четвърти (78%) от участниците в NFT търга са нови в Sotheby’s и над половината са под 40 години, отбелязва аукционната къща.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Разработчик издаде първото NFT в блокчейна на Dogecoin
Достатъчно е да се каже, че аукционната къща беше една от първите исторически институции за изкуство, които се насочиха към базирания на блокчейн бум на дигитални активи от тази година – и този ход се отплати. Дотолкова, че Sotheby’s стартира своя собствена NFT платформа, наречена Sotheby’s Metaverse през октомври.
С изключение на оставащите 20 аукциона, Sotheby’s спечели общо $6 милиарда от своите търгове през 2021 г. – увеличение от 71% спрямо 2020 г. – и $7.3 милиарда от консолидирани продажби от началото на годината.
В началото на седмицата крипто пазарът бе подложен на нов продажбен натиск, който разшири спада от неделя, тъй като трейдърите реагираха на последните събития.
Тази седмица няколко ключови икономически доклада от САЩ могат да повлияят на посоката на крипто пазарите, които остават силно чувствителни към по-широките макроикономически тенденции.
След значителния хак на Bybit, при който бяха откраднати $1.5 милиарда в Етериум, няколко известни фигури в китайското крипто пространство се включиха в помощ на борсата, като депозираха ETH, за да повишат ликвидността.
Ки Йонг Джу, главен изпълнителен директор на CryptoQuant, наскоро сподели интригуваща гледна точка за меме токените, като ги свърза с теорията на Карл Юнг за „колективното несъзнато“.