MicroStrategy публикува тримесечните си резултати в четвъртък (29.07), от които се виждат сериозни загуби в Биткойн (BTC). Общо компанията натрупва загуба от $689 милиона. Такава загуба е нереализирана загуба, тъй като компанията не е продала BTC.
Рeзкият спад обаче не обезкуражи изпълнителния директор на компанията Майкъл Сейлър. По време на стрийм с инвеститори, Сейлър заяви, че компанията остава ангажирана да купува повече BTC. В допълнение, компанията също има намерение да се съсредоточи върху обучението на фирми и регулаторни органи.
“Нашата макро стратегия е да придобиваме и държим Биткойн. Ще помогнем да се обясни Биткойн на регулаторните органи, обществеността и медиите“, казва Сейлър.
Освен това компанията оповести общия дълг, сключен през второто тримесечие. Емитирани са облигации в размер на $500 милиона. Сумата беше използвана изцяло при придобиването на 13,005 BTC през юни. Покупката беше за $489 милиона. В резултат на това компанията стана първата, която надхвърля нивото от 100,000 закупени BTC.
Пред акционерите на MicroStrategy Сейлър каза, че е доволен от инвестицията в BTC. Икономистът сподели, че въпреки негативните новини, икономическата среда се подобрява, сценарий, който все още не е отразен в цената.
“Смятаме, че придобиването на Биткойн на този етап ще бъде интелигентен ход. Чувстваме, че има надпревара и се страхувам, че трябва да придобием колкото можем. Изселването от Китай беше наистина добро за Биткойн. Резултатът беше децентрализация на добива по целия свят. В дългосрочен план [това ще се окаже добре] за Биткойн, щатския долар и западните технологии“, казва Сейлър.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Как Grayscale влияе на цената на Биткойн
В крайна сметка Сейлър беше попитан дали MicroStrategy планира да придобие други криптовалути, като Етериум (ETH). Той не отговори директно, но посочи, че досега стратегията на компанията е да се фокусира върху инвестирането в BTC.
Другите области на компанията помогнаха за намаляване на загубите. Общите приходи за второто тримесечие на 2021 г. са $125.4 милиона, което е увеличение от 13.4% в сравнение с второто тримесечие на 2020 г.
Приходите от продуктови лицензи и абонаментни услуги генерират печалба от $32.5 милиона, което е увеличение от 42.3% спрямо същия период на 2020 г. Накрая общият резултат на компанията е загуба от $299 милиона.
Благородните метали, особено златото, преживяват значително покачване, водено от страните от БРИКС. Блокът има за цел да използва златото, за да подкрепи бъдещата си валута като алтернатива на щатския долар.
Тъй като златото потенциално може да възвърне традиционната си роля на актив убежище във времена на несигурност, в поведението на световните централни банки се забелязва забележителна промяна, като фокусът върху натрупването на благородния метал се отклонява от историческите норми.
На 22 април Blockchain Research Group на PayPal представи стратегия, целяща да стимулира крипто миньорите, които използват възобновяеми енергийни източници, като им предлага допълнителни Биткойн (BTC) възнаграждения.
Нанси Пелоси, познат политик от САЩ, наскоро привлече вниманието към значителните си финансови печалби, които на 23 април, както се твърди, са надхвърлили $1 милион.