НАЧАЛО Крипто Крими

Savedroid – успешна рекламна кампания или безвкусица?

април 22, 2018 21:07 1 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Savedroid – успешна рекламна кампания или безвкусица?

Базираната във Франкфурт компания, за която се твърди, че е повишила осведомеността относно необходимостта от повече правила за публичните предлагания на монети (ICO), се престори, че мами инвеститорите си, за да постигне желания ефект.

Savedroid замени уебсайта си с „Aaand it’s gone“ меме. Oснователят Yassin Hankir написа „Over and out“ заедно сys snimki, които показват, че е избягал от страната и се е криел на отдалечен плаж.

На следващия ден Savedroid разкри във видео, озаглавено „Aaand it’s НОТ gone“, че инцидентът всъщност е бил вид рекламна кампания, използвана за популяризирането на новата си консултантска служба.

„Искахме да изпратим това изключително драстично послание, показвайки, колко лесно бихме могли да извършим измама, дори и като висококонтролирана немска фондова корпорация можем просто да избягаме, да избягаме с всички средства, изоставяйки всички инвеститори,“ Каза Ханкир. “ Разбира се, че не сме го направили, просто искахме да предадем това послание.“

Savedroid твърди, че ICO-то им е привлякло повече от 35 000 инвеститори, а компанията е събрала 50 млн. долара от продажбата на монети и други източници на финансиране.

За компания като Savedroid, която констатира колко е загрижена за регулации, подобна „кампания“ е изключително безотговорна и детинска.

Всички сме чели прекалено много истории за инвеститори, които наивно са инвестирали спестяванията си в проекти, които по-късно се оказват измами. Поради това, е малко странно, предвид потенциалните последствия, че Savedroid са решили, че такава детска шега е уместна. Тя абсолютно не е. Може да бъде наречена оригинална или смела, но не и уместна.

Успехът на тази кампания приема липсата на последствия, във времето в което беше неясно точно какво се случва, за даденост. Това означава, че при налични последствия, кампанията е провал.

Можете ли да си представите какво би се случило, ако една компания, набрала 50 милиона долара, в която и да е друга индустрия опита подобна каскада?

Дали резултатът от такава кампания си заслужава, предвид потенциалните последствия, ще оставим вие да прецените.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към етериум адреса:

Популярни Новини
Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Още Крипто Крими Новини

Спад в крипто измамите – ръст на хаковете

По-малко хора от всякога стават жертва на крипто измами, докато хакерските атаки се увеличават, сочат нови данни.

август 18, 2022 18:02 1 мин. четене

Услугата Tornado Cash е получила 75% от изпраните средства в Етериум мрежата

Като се има предвид размерът на средствата, които всеки ден сменят собствениците си на пазара на криптовалути, киберпрестъпленията и прането на пари са в изобилие, като един от най-известните такива инциденти е свързан с услугата за смесване на криптовалути Tornado Cash (TORN).

август 18, 2022 9:35 1 мин. четене

SEC завежда дело срещу ICO кампания от 2017 г.

Комисията по ценни книжа и фондови борси на САЩ (SEC) е подала жалба във връзка с първичното предлагане на монети през 2017 г. от блокчейн проект, първоначално разработен от Walt Disney Company.

август 17, 2022 12:03 1 мин. четене

Ето какво предлага общността на Acala за възстановяване от скорошния хак

През уикенда стабилната монета aUSD на Acala Network се обезцени с над 99% и принуди екипа на DeFi мрежата да спре портфейла на хакер, което породи опасения относно твърдението, че е децентрализирана.

август 16, 2022 9:00 1 мин. четене