Начало » Savedroid – успешна рекламна кампания или безвкусица?

Savedroid – успешна рекламна кампания или безвкусица?

22.04.2018 21:07 2 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Savedroid – успешна рекламна кампания или безвкусица?

Базираната във Франкфурт компания, за която се твърди, че е повишила осведомеността относно необходимостта от повече правила за публичните предлагания на монети (ICO), се престори, че мами инвеститорите си, за да постигне желания ефект.

Savedroid замени уебсайта си с „Aaand it’s gone“ меме. Oснователят Yassin Hankir написа „Over and out“ заедно сys snimki, които показват, че е избягал от страната и се е криел на отдалечен плаж.

На следващия ден Savedroid разкри във видео, озаглавено „Aaand it’s НОТ gone“, че инцидентът всъщност е бил вид рекламна кампания, използвана за популяризирането на новата си консултантска служба.

„Искахме да изпратим това изключително драстично послание, показвайки, колко лесно бихме могли да извършим измама, дори и като висококонтролирана немска фондова корпорация можем просто да избягаме, да избягаме с всички средства, изоставяйки всички инвеститори,“ Каза Ханкир. “ Разбира се, че не сме го направили, просто искахме да предадем това послание.“

Savedroid твърди, че ICO-то им е привлякло повече от 35 000 инвеститори, а компанията е събрала 50 млн. долара от продажбата на монети и други източници на финансиране.

За компания като Savedroid, която констатира колко е загрижена за регулации, подобна „кампания“ е изключително безотговорна и детинска.

Всички сме чели прекалено много истории за инвеститори, които наивно са инвестирали спестяванията си в проекти, които по-късно се оказват измами. Поради това, е малко странно, предвид потенциалните последствия, че Savedroid са решили, че такава детска шега е уместна. Тя абсолютно не е. Може да бъде наречена оригинална или смела, но не и уместна.

Успехът на тази кампания приема липсата на последствия, във времето в което беше неясно точно какво се случва, за даденост. Това означава, че при налични последствия, кампанията е провал.

Можете ли да си представите какво би се случило, ако една компания, набрала 50 милиона долара, в която и да е друга индустрия опита подобна каскада?

Дали резултатът от такава кампания си заслужава, предвид потенциалните последствия, ще оставим вие да прецените.

Активен крипто трейдър, следи и новини, свързани с акции, S&P500 и злато. Деян обича да спортува активно, тренира редовно, занимава се с калистеника. Обича и да чете Sci-Fi книги, когато му остане време.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Крипто Крими Новини

30 години затвор за крипто финансиране на терористични организации

Американски съд осъди на 30 години затвор Мохамед Азхаруддин Чипа, който бе признат за виновен във финансиране на тероризъм чрез криптовалути.

10.05.2025 14:00 1 мин. четене Alexander Zdravkov

Изпълнителният директор на Celsius е осъден на 12 години затвор

Важна глава в крипто историята приключи тази седмица, след като Алекс Машински, някога известна фигура в областта на дигиталното кредитиране, получи 12-годишна присъда.

09.05.2025 19:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Алекс Машински с опит за намаляване на присъдата

Бившият главен изпълнителен директор на Celsius Алекс Машински входира иск за значително намаляване на присъдата си преди произнасянето на 8 май, като неговият екип от адвокати се противопоставя категорично на препоръката от Министерството на правосъдието на САЩ за 20-годишна присъда.

08.05.2025 12:00 1 мин. четене Alexander Zdravkov

Делото Samourai Wallet подлeжи на разследване след обвинения в укриване на доказателства

Правната битка срещу създателите на Samourai Wallet взе неочаквана обрат, след като защитниците обвиниха федералните прокурори, че са скрили ключово правно тълкуване на Министерството на финансите, което може да развали основата на делата на правителството.

07.05.2025 14:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov
Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.