Приложението за търговия Robinhood започна да предприема действия за примиряване с потребителите, засегнати от техническите проблеми.
Проблемите оставиха борсата неактивна по време на най-голямата еднодневна печалба в историята на Dow Jones Industrial Average.
На 23-ти март Robinhood, се е свързал със засегнатите потребители, за да се извини за инцидента и да демонстрира намерението си да възстанови доверието на клиентите под формата на кредити, като сумата в долари ще бъде определяна за всеки отделен случай.
Говорителят на Robinhood каза, че след като прегледа мейлите и акаунтите на клиентите, Robinhood наистина кредитира някои от засегнатите клиенти.
По-специално Robinhood кредитира клиенти, които в момента използват премиум функцията си Robinhood Gold с три месеца безплатен абонамент за “Gold”. Говорителят също така подчерта, че не всеки човек, който има акаунт в платформата, ще получава обезщетение през следващите няколко седмици на индивидуална основа.
Фирмата планира да ограничи кредитите си за тези, които са отговорили на компанията и са потвърдили, че са засегнати от инцидента.
Компанията отказа да коментира общия брой на засегнатите потребители, както и изтичането на потребителите от платформата след прекъсването.
Както CryptoDnes съобщи, на 2-ри март Robinhood изпита технически проблем, тъй като потребителите не можеха да изпълнят своите поръчки за обмен или да заредят своите списъци и класации за портфолио.
Тогава говорител на стартъпа заяви, че проблемът доведе до прекъсвания на много от услугите, което направи потребителите неспособни да използват приложението, уебсайта и помощния център на компанията.
Говорителят отбеляза, че проблемът не е причинен от грешка в кода свързан с високосната година.
Впоследствие Robinhood частично възстанови търговията. Този инцидент обаче беше първият от поредица технически проблеми, които се състояха на 9-ти и 12-ти март. Прекъсването на работата на 9-ти март остави платформата неработеща до 10:25 ч. EDT, като услугите бяха възстановени в 15:30 ч. EDT, по-малко от 30 минути преди затварянето на пазарите. На 12-ти март потребителите съобщиха, че Robinhood отново не работи.
След прекъсването на 2-ри март, един от потребителите на Robinhood заведе дело от федерален клас на 4-ти март. Ищецът твърди, че Robinhood е нарушил договора си, като не е предоставил “функционираща платформа”, което е довело до това, че търговците са неспособни да прехвърлят пари, докато фондовите пазари скачат.
Клиентското споразумение на платформата обаче изрично посочва, че не носи отговорност за “временни прекъсвания в услугата поради поддръжка, промени в уебсайта или приложението, или повреди”.
Fetch.ai е в процес на обсъждане на потенциалното сливане на токените с SingularityNET и Ocean Protocol в токен ASI, чиято напълно разгърната стойност се очаква да бъде около $7.5 милиарда.
Misyon Bank, пионерска необанка в Турция, разширява услугите си в областта на попечителството на дигитални активи и токенизацията чрез партньорство с швейцарския доставчик на попечителство на криптовалути Taurus.
Брокерската къща Robinhood разшири достъпа до крипто портфейла си за потребителите на Android. Според съобщението от 20 март приложението Robinhood Wallet вече е достъпно в Google Play.
Съобщава се, MetaMask, известен крипто портфейл, тества изцяло ончейн платежна карта в сътрудничество с Mastercard, издадена от Baanx.