Приложението за търговия Robinhood започна да предприема действия за примиряване с потребителите, засегнати от техническите проблеми.
Проблемите оставиха борсата неактивна по време на най-голямата еднодневна печалба в историята на Dow Jones Industrial Average.
На 23-ти март Robinhood, се е свързал със засегнатите потребители, за да се извини за инцидента и да демонстрира намерението си да възстанови доверието на клиентите под формата на кредити, като сумата в долари ще бъде определяна за всеки отделен случай.
Говорителят на Robinhood каза, че след като прегледа мейлите и акаунтите на клиентите, Robinhood наистина кредитира някои от засегнатите клиенти.
По-специално Robinhood кредитира клиенти, които в момента използват премиум функцията си Robinhood Gold с три месеца безплатен абонамент за “Gold”. Говорителят също така подчерта, че не всеки човек, който има акаунт в платформата, ще получава обезщетение през следващите няколко седмици на индивидуална основа.
Фирмата планира да ограничи кредитите си за тези, които са отговорили на компанията и са потвърдили, че са засегнати от инцидента.
Компанията отказа да коментира общия брой на засегнатите потребители, както и изтичането на потребителите от платформата след прекъсването.
Както CryptoDnes съобщи, на 2-ри март Robinhood изпита технически проблем, тъй като потребителите не можеха да изпълнят своите поръчки за обмен или да заредят своите списъци и класации за портфолио.
Тогава говорител на стартъпа заяви, че проблемът доведе до прекъсвания на много от услугите, което направи потребителите неспособни да използват приложението, уебсайта и помощния център на компанията.
Говорителят отбеляза, че проблемът не е причинен от грешка в кода свързан с високосната година.
Впоследствие Robinhood частично възстанови търговията. Този инцидент обаче беше първият от поредица технически проблеми, които се състояха на 9-ти и 12-ти март. Прекъсването на работата на 9-ти март остави платформата неработеща до 10:25 ч. EDT, като услугите бяха възстановени в 15:30 ч. EDT, по-малко от 30 минути преди затварянето на пазарите. На 12-ти март потребителите съобщиха, че Robinhood отново не работи.
След прекъсването на 2-ри март, един от потребителите на Robinhood заведе дело от федерален клас на 4-ти март. Ищецът твърди, че Robinhood е нарушил договора си, като не е предоставил “функционираща платформа”, което е довело до това, че търговците са неспособни да прехвърлят пари, докато фондовите пазари скачат.
Клиентското споразумение на платформата обаче изрично посочва, че не носи отговорност за “временни прекъсвания в услугата поради поддръжка, промени в уебсайта или приложението, или повреди”.
Дейвид Шварц от Ripple предложи нова гледна точка за развиващата се роля на XRP Ledger, сигнализирайки за преход от прости крипто транзакции към изграждане на финансова инфраструктура с пълен спектър.
Stripe проучва как стабилните монети могат да преобразуват банковите услуги, като според информацията платежният гигант е провел предварителни преговори с финансови институции, желаещи да се възползват от дигиталните долари, базирани на блокчейн.
Девет големи икономики ускоряват програмите си за дигитална валута на централната банка (CBDC), с цел да заменят парите в брой с централизирани дигитални пари.
Глобалният банков гигант Banco Santander дискретно подготвя почвата за навлизане в сектора на стабилните монети, като се интересува от дигитални токени, обвързани с фиатни валути, като част от по-широка стратегия за предлагане на крипто услуги на дребно.