Компанията Ripple, публикува своя трети тримесечен отчет на официалния си уебсайт. Новината разбуди обществото, тъй като акцентът на доклада беше, че компанията продаде над 163 милиона долара в XRP.
Освен това най-поразителната част от доклада е, че институционалните директни продажби са се увеличили до 98,06 млн. долара, в сравнение с миналите 16,87 млн. долара. Значителното увеличение доведе най-вече до положителен сентимент сред общността, тъй като това е увеличение от почти 500%.
Докладът посочва:
Освен това, XRP II, LLC – дъщерно дружество на Ripple, регистрирано и лицензирано предприятие за парични услуги (MSB), продаде XRP на стойност 98,06 млн. долара в институционални директни продажби.
В програмните продажби се наблюдава значително увеличение от 8,61 млн. долара спрямо второто тримесечие. Общите продажби на Ripple се увеличиха от 73,53 милиона долара през второто тримесечие до 163,33 милиона долара за следващите три месеца.
Докладът също така говори за нестабилността на XRP, третата най-голяма криптовалута на пазара. Това включва увеличението на цената с повече от 100% през септември 2018 г., което доведе до временното взимане на втората позиция от Етериум.
Този масивен ръст на цената доведе до това, че монетата привлече вниманието на цялата крипто общност, включително Джъстин Сън, основателят на фондация Трон. Спекулира се, че причината за скока е пускането на xRapid, продукт на Ripple, който позволява трансгранично плащане в реално време с XRP като мостова валута.
Чарлз Хоскинсън разкри нови разработки в мрежата на Cardano, Midnight, фокусирана върху поверителността, включително масивна мулти-верижна airdrop инициатива, насочена изцяло към потребителите на дребно.
Binance разширява гамата си от деривати с въвеждането на нов безсрочен фючърсен договор, базиран на Civic (CVC). Това е ход, който е в съответствие с по-широката стратегия на платформата за диверсифициране на фючърсните си предложения и задоволяване на нарастващото търсене от страна на потребителите.
BTCS се ориентира към Етериум, като разкрива планове да натрупа до $57.8 милиона в ETH като част от по-широка инфраструктура и разширяване на стейкинга.
Екосистемата на меме монетите на Solana навлиза в нова фаза, тъй като конкурентните платформи бързо набират популярност спрямо Pump.fun, дългогодишния лидер в създаването на токени. Това, което някога бе почти монопол, сега се превръща в конкурентна арена.