Нов доклад хвърля светлина върху реалния брой на XRP, които Ripple сa продали от декември 2017 г. досега. XRP e криптовалутата с третата по големина пазарна граница, след Биткойн и Eтериум, с оценка $9,4 милиарда.
Въпреки че Ripple издава тримесечни отчети за доларовата стойност на XRP, което продават, компанията не разкрива общия брой на продадените монети.
През декември 2017 г. Ripple заключиха 55 милиарда от своите XRP, или 55% от общото предлагане на криптовалутата, в криптографски обезпечени ескроу сметки, за да контролират продажбата на дигиталния си актив. Според своята ескроу програма, Ripple пуска 1 милиард XRP всеки месец – процес, който ще продължи през следващите 28 месеца. След като компанията продава част от 1 милиард XRP, издадени месечно, тя връща остатъка обратно в ескроу.
Според нов доклад на XRPArcade, Ripple са отключили 27 милиарда XRP за 27 месеца и са върнали 21,6 милиарда обратно в ескроу сметката. Изчислението показва, че финтех компанията е продала 5,4 милиарда XRP – средно 200 милиона XRP на месец.
Докато Ripple казват, че продават твърде малко XRP, за да се повлияе на цената на третата по големина криптовалута, стартъпа от Сан Франциско отдавна е изправен пред критики за продажбите на криптовалутата.
Ripple забави продажбите си на XRP на борсите за криптовалути през последните месеци. Според последния отчет за пазарите на XRP, компанията е продала нула XRP на крипто борсите през четвъртото тримесечие на миналата година и е извършила извънборсови транзакции на стойност 13,08 милиарда долара.
Американската Комисия за ценни книжа и борси (SEC) ускорява процеса на преразглеждане на борсово търгуваните фондове на Solana (SOL), като приканва емитентите да подадат изменени S-1 документи до края на юли.
Продуктите за инвестиции в дигитални активи отбелязаха приток от $1.04 милиарда през миналата седмица, което доведе общите активи под управление (AuM) до рекордните $188 милиарда, според последния доклад на CoinShares.
Крипто стратегът Майкъл ван де Поуп наскоро подчерта една забележителна тенденция в индекса за алткойн сезона, който сигнализира за потенциален ръст на пазарите.
Испанският банков гигант BBVA разшири своите дигитални услуги, като въведе в приложението си търговия и попечителство на Биткойн и Етериум за индивидуални клиенти.