Puma, водеща световна спортна марка, разширява участието си в блокчейн технологията чрез ново сътрудничество в областта на Web3 игрите.
Немската компания се обедини с мобилната игра Web3 UNKJD Soccer, за да интегрира в играта съдържание с марката Puma.
Според Тал Фридман, главен изпълнителен директор на UNKJD, това партньорство има за цел да подобри преживяванията на играчите. Той смята, че сътрудничеството с Puma може да демонстрира потенциала на Web3 и да стимулира по-широкото му приемане.
Сътрудничеството ще въведе в играта персонажи на тема Puma, нови скинове и уникални способности.
Това съобщение следва неотдавнашното стартиране на 3D преживяването на Puma в метавселената – Black Station, което беше проектирано като виртуален „дом“ за пускане на продукти и за предлагане на ексклузивен достъп на притежателите на NFT-тата Puma Pass.
Директорът на отдела за нововъзникващи маркетингови технологии на Puma, Иван Дашков, подчерта, че продължаването на експанзията в областта на Web3 игрите е ключов фокус за компанията:
UNKJD Soccer съчетава уличен футбол с фентъзи и стратегически ролеви елементи, за да привлече както обикновени играчи, така и състезателни, като скоро ще дебютира съдържание, свързано с Puma.
Според информацията Фридман от UNKJD вижда това партньорство като решаваща стъпка към масовото приемане на криптовалутите и игрите от типа „play-to-earn“.
След продължително отсъствие от индийския пазар поради регулаторни проблеми Coinbase получи разрешение от индийския финансов регулатор да възобнови услугите си в страната.
САЩ възнамеряват да наложат 25-процентна тарифа върху вноса на стомана и алуминий от Канада и няколко други държави, като тази политика ще влезе в сила в полунощ на 12 март.
Докато САЩ се борят с крипто регулациите, Европа тихомълком пое инициативата за интегриране на дигиталните активи в банковия си сектор.
Вчера Биткойн се покачи до $83,000, но бързо се върна назад и падна под $80,000.