Puma, водеща световна спортна марка, разширява участието си в блокчейн технологията чрез ново сътрудничество в областта на Web3 игрите.
Немската компания се обедини с мобилната игра Web3 UNKJD Soccer, за да интегрира в играта съдържание с марката Puma.
Според Тал Фридман, главен изпълнителен директор на UNKJD, това партньорство има за цел да подобри преживяванията на играчите. Той смята, че сътрудничеството с Puma може да демонстрира потенциала на Web3 и да стимулира по-широкото му приемане.
Сътрудничеството ще въведе в играта персонажи на тема Puma, нови скинове и уникални способности.
Това съобщение следва неотдавнашното стартиране на 3D преживяването на Puma в метавселената – Black Station, което беше проектирано като виртуален „дом“ за пускане на продукти и за предлагане на ексклузивен достъп на притежателите на NFT-тата Puma Pass.
Директорът на отдела за нововъзникващи маркетингови технологии на Puma, Иван Дашков, подчерта, че продължаването на експанзията в областта на Web3 игрите е ключов фокус за компанията:
UNKJD Soccer съчетава уличен футбол с фентъзи и стратегически ролеви елементи, за да привлече както обикновени играчи, така и състезателни, като скоро ще дебютира съдържание, свързано с Puma.
Според информацията Фридман от UNKJD вижда това партньорство като решаваща стъпка към масовото приемане на криптовалутите и игрите от типа „play-to-earn“.
Крипто пазарът навлиза в по-бича фаза, тъй като настроенията навлизат в територията на „алчността“.
CoinShares, най-големият европейски инвестиционен посредник в областта на цифровите активи с AUM от над $9 милиарда, получи пълно разрешение съгласно новия регламент на ЕС за пазарите на криптоактиви (MiCA).
Стабилните монети вече не са просто крипто инструмент – те променят финансовия достъп, плащанията и дори динамиката на централното банкиране.
Крипто пазарът продължава да подава бичи сигнали, като индексът на страха и алчността на CMC се задържа на ниво 67 въпреки лекото отстъпление от вчера.