Datawallet планира да помогне на потребителите си да монетизират данните си, като им даде по-голям контрол върху тяхната информация и кой има достъп до тях.
Компанията смята, че платформата и има потенциал да бъде печеливша за потребителите и рекламодателите, като твърди, че бизнеса в момента губи стотици милиарди долари годишно поради “лоши данни”.
Според тях, по този начин, данните са по-сигурни, отколкото чрез конвенционални средства. За да се гарантира, че потребителите са анонимни и информацията им е сигурна, Datawallet предоставя данни на фирми под формата на “анализи на високо ниво”.
Компанията казва, че профилите на платформата могат да станат “паспорт за интернет 3.0” – позволявайки на потребителите напълно да персонализират новите услуги в даден момент, като споделят “няколко важни точки от данните си”.
Изследванията сочат, че всяка година се продават данни на стойност 7,600 щатски долара за всеки интернет потребител в САЩ. До четири години компанията предвижда данните да бъдат “най-ценният ресурс на Земята”, в резултат на което, тази цифра се очаква да нарасне до $ 10,100.
В резултат на случката главният изпълнителен директор на социалната мрежа Марк Зукерберг, се качи пред Конгреса на САЩ със сенатори, които искаха да разберат колко е информацията, която компанията събира от потребителите – и как се използва впоследствие за реклама.
ICO-то на Datawallet пожъна успех, събирайки 40 млн. долара. Тези приходи ще бъдат насочени към развитието на блокчейн-базирания пазар на компанията… или поне на това се надяваме.
Неотдавнашен доклад на анализаторите на BMO Capital Market хвърля светлина върху динамиката на цените на среброто и златото.
Централните банки бяха изненадани от неочаквани енергийни напрежения, особено ръководени от Владимир Путин, които изостриха инфлационния натиск.
Икономическият съюз на страните от БРИКС отбеляза значителен ръст в икономическото сътрудничество през тази година, особено в търговските си отношения с Китай, които нараснаха до рекордните $14 милиарда в местни валути.
Във вторник Robinhood Markets пусна нова кредитна карта, с която цели да разшири присъствието си на пазара на лични финанси и да увеличи броя на абонаментите за премиум ниво.