Datawallet планира да помогне на потребителите си да монетизират данните си, като им даде по-голям контрол върху тяхната информация и кой има достъп до тях.
Компанията смята, че платформата и има потенциал да бъде печеливша за потребителите и рекламодателите, като твърди, че бизнеса в момента губи стотици милиарди долари годишно поради „лоши данни“.
Според тях, по този начин, данните са по-сигурни, отколкото чрез конвенционални средства. За да се гарантира, че потребителите са анонимни и информацията им е сигурна, Datawallet предоставя данни на фирми под формата на „анализи на високо ниво“.
Компанията казва, че профилите на платформата могат да станат „паспорт за интернет 3.0“ – позволявайки на потребителите напълно да персонализират новите услуги в даден момент, като споделят „няколко важни точки от данните си“.
Изследванията сочат, че всяка година се продават данни на стойност 7,600 щатски долара за всеки интернет потребител в САЩ. До четири години компанията предвижда данните да бъдат „най-ценният ресурс на Земята“, в резултат на което, тази цифра се очаква да нарасне до $ 10,100.
В резултат на случката главният изпълнителен директор на социалната мрежа Марк Зукерберг, се качи пред Конгреса на САЩ със сенатори, които искаха да разберат колко е информацията, която компанията събира от потребителите – и как се използва впоследствие за реклама.
ICO-то на Datawallet пожъна успех, събирайки 40 млн. долара. Тези приходи ще бъдат насочени към развитието на блокчейн-базирания пазар на компанията… или поне на това се надяваме.
Ripple избра глобалния банков гигант BNY Mellon за основен попечител на резервите, подкрепящи стабилната монета за корпоративно ползване Ripple USD (RLUSD).
Goldman Sachs вече очаква Федералният резерв да започне да намалява лихвените проценти по-рано от предварителните прогнози, като предвижда първото понижение още през септември 2025 г.
Централната банка на Литва се обърна към Robinhood за допълнителна информация относно нововъведените си продукти за търговия с токенизирани акции, след като OpenAI публично се дистанцира от инициативата.
Докато президентът Тръмп ускорява стратегията си за мита преди крайния срок на 1 август, нови писма от Белия дом разкриват официални търговски предупреждения, изпратени до редица държави, включително Тунис, Камбоджа, Индонезия и други.