НАЧАЛО Други

Потребителските данни ще са “най-ценният ресурс на земята.”

22.04.2018 10:52 2 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Потребителските данни ще са “най-ценният ресурс на земята.”

Datawallet планира да помогне на потребителите си да монетизират данните си, като им даде по-голям контрол върху тяхната информация и кой има достъп до тях.

Обмен на данни предупреждава, че потребителите в интернет са “икономически обезправени” от брокерите на данни в размер на хиляди долари годишно и планира да създаде портфейл, който да възвърне контрола върху личната информация на потребителите.

Компанията смята, че платформата и има потенциал да бъде печеливша за потребителите и рекламодателите, като твърди, че бизнеса в момента губи стотици милиарди долари годишно поради “лоши данни”.

Чрез своята платформа Datawallet казва, че компаниите имат достъп до типове данни, които са били “напълно недостъпни”.

Според тях, по този начин, данните са по-сигурни, отколкото чрез конвенционални средства. За да се гарантира, че потребителите са анонимни и информацията им е сигурна, Datawallet предоставя данни на фирми под формата на “анализи на високо ниво”.

Компанията казва, че профилите на платформата могат да станат “паспорт за интернет 3.0” – позволявайки на потребителите напълно да персонализират новите услуги в даден момент, като споделят “няколко важни точки от данните си”.

Изследванията сочат, че всяка година се продават данни на стойност 7,600 щатски долара за всеки интернет потребител в САЩ. До четири години компанията предвижда данните да бъдат “най-ценният ресурс на Земята”, в резултат на което, тази цифра се очаква да нарасне до $ 10,100.

Дискусията за обществената осведоменост относно сигурността на данните се засили след скандала с Facebook и Cambridge Analytica, където данните на десетки милиони хора бяха взети неправомерно от Cambridge Analytica.

В резултат на случката главният изпълнителен директор на социалната мрежа Марк Зукерберг, се качи пред Конгреса на САЩ със сенатори, които искаха да разберат колко е информацията, която компанията събира от потребителите – и как се използва впоследствие за реклама.

ICO-то на Datawallet пожъна успех, събирайки 40 млн. долара. Тези приходи ще бъдат насочени към развитието на блокчейн-базирания пазар на компанията… или поне на това се надяваме.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Слабият долар пренасочва вниманието към златото и среброто

Неотдавнашен доклад на анализаторите на BMO Capital Market хвърля светлина върху динамиката на цените на среброто и златото.

29.03.2024 11:10 2 мин. четене

Икономическите проблеми на Европа могат да смачкат ЕЦБ

Централните банки бяха изненадани от неочаквани енергийни напрежения, особено ръководени от Владимир Путин, които изостриха инфлационния натиск.

29.03.2024 8:00 2 мин. четене

БРИКС: Търговията с китайски юани достигна рекордните $14 милиарда

Икономическият съюз на страните от БРИКС отбеляза значителен ръст в икономическото сътрудничество през тази година, особено в търговските си отношения с Китай, които нараснаха до рекордните $14 милиарда в местни валути.

29.03.2024 7:00 2 мин. четене

Robinhood ще издаде собствена кредитна карта

Във вторник Robinhood Markets пусна нова кредитна карта, с която цели да разшири присъствието си на пазара на лични финанси и да увеличи броя на абонаментите за премиум ниво.

28.03.2024 20:30 1 мин. четене

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към етериум адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.