НАЧАЛО Други

Потребителските данни ще са „най-ценният ресурс на земята.“

април 22, 2018 10:52 1 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Потребителските данни ще са „най-ценният ресурс на земята.“

Datawallet планира да помогне на потребителите си да монетизират данните си, като им даде по-голям контрол върху тяхната информация и кой има достъп до тях.

Обмен на данни предупреждава, че потребителите в интернет са „икономически обезправени“ от брокерите на данни в размер на хиляди долари годишно и планира да създаде портфейл, който да възвърне контрола върху личната информация на потребителите.

Компанията смята, че платформата и има потенциал да бъде печеливша за потребителите и рекламодателите, като твърди, че бизнеса в момента губи стотици милиарди долари годишно поради „лоши данни“.

Чрез своята платформа Datawallet казва, че компаниите имат достъп до типове данни, които са били „напълно недостъпни“.

Според тях, по този начин, данните са по-сигурни, отколкото чрез конвенционални средства. За да се гарантира, че потребителите са анонимни и информацията им е сигурна, Datawallet предоставя данни на фирми под формата на „анализи на високо ниво“.

Компанията казва, че профилите на платформата могат да станат „паспорт за интернет 3.0“ – позволявайки на потребителите напълно да персонализират новите услуги в даден момент, като споделят „няколко важни точки от данните си“.

Изследванията сочат, че всяка година се продават данни на стойност 7,600 щатски долара за всеки интернет потребител в САЩ. До четири години компанията предвижда данните да бъдат „най-ценният ресурс на Земята“, в резултат на което, тази цифра се очаква да нарасне до $ 10,100.

Дискусията за обществената осведоменост относно сигурността на данните се засили след скандала с Facebook и Cambridge Analytica, където данните на десетки милиони хора бяха взети неправомерно от Cambridge Analytica.

В резултат на случката главният изпълнителен директор на социалната мрежа Марк Зукерберг, се качи пред Конгреса на САЩ със сенатори, които искаха да разберат колко е информацията, която компанията събира от потребителите – и как се използва впоследствие за реклама.

ICO-то на Datawallet пожъна успех, събирайки 40 млн. долара. Тези приходи ще бъдат насочени към развитието на блокчейн-базирания пазар на компанията… или поне на това се надяваме.

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към етериум адреса:

Популярни Новини
Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Още Други Новини

Марк Кюбан разкрива в кои малки алткойни инвестира

В ново интервю за Altcoin Daily инвеститорът от Shark Tank разказва на водещите Арън и Остин Арнолд за половин дузина криптоактиви с ниска капитализация в портфейла си, включително за произлезлия от Bored Ape Yacht Club (BAYC) ApeCoin (APE). Един от алткойните в портфолиото на Кюбан е Klima DAO (KLIMA). Klima DAO е проект, предназначен да […]

август 9, 2022 13:45 1 мин. четене

Крипто заемодателят Hodlnaut замразява тегленията и депозитите

Платформата за крипто кредитиране Hodlnaut спря тегленията при очевидна криза на ликвидността.

август 8, 2022 19:38 1 мин. четене

690% ръст в продажбите на NFT колекцията CryptoDickbutts

Минималната цена на CryptoDickbutts от третата серия се повиши, тъй като видни влиятелни личности се похвалиха със своите DickButt чанти и похвалиха общността на CDB.

август 8, 2022 13:48 1 мин. четене

Voyager Digital обяви възстановяване на клиентските тегления

Изпадналата в затруднение платформа за крипто кредитиране Voyager Digital обяви плановете си да възобнови тегленията за клиентите си тази седмица, след като подаде молба за обявяване в несъстоятелност миналия месец.

август 8, 2022 10:40 1 мин. четене