НАЧАЛО Други

Потребителските данни ще са „най-ценният ресурс на земята.“

април 22, 2018 10:52 1 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Потребителските данни ще са „най-ценният ресурс на земята.“

Datawallet планира да помогне на потребителите си да монетизират данните си, като им даде по-голям контрол върху тяхната информация и кой има достъп до тях.

Обмен на данни предупреждава, че потребителите в интернет са „икономически обезправени“ от брокерите на данни в размер на хиляди долари годишно и планира да създаде портфейл, който да възвърне контрола върху личната информация на потребителите.

Компанията смята, че платформата и има потенциал да бъде печеливша за потребителите и рекламодателите, като твърди, че бизнеса в момента губи стотици милиарди долари годишно поради „лоши данни“.

Чрез своята платформа Datawallet казва, че компаниите имат достъп до типове данни, които са били „напълно недостъпни“.

Според тях, по този начин, данните са по-сигурни, отколкото чрез конвенционални средства. За да се гарантира, че потребителите са анонимни и информацията им е сигурна, Datawallet предоставя данни на фирми под формата на „анализи на високо ниво“.

Компанията казва, че профилите на платформата могат да станат „паспорт за интернет 3.0“ – позволявайки на потребителите напълно да персонализират новите услуги в даден момент, като споделят „няколко важни точки от данните си“.

Изследванията сочат, че всяка година се продават данни на стойност 7,600 щатски долара за всеки интернет потребител в САЩ. До четири години компанията предвижда данните да бъдат „най-ценният ресурс на Земята“, в резултат на което, тази цифра се очаква да нарасне до $ 10,100.

Дискусията за обществената осведоменост относно сигурността на данните се засили след скандала с Facebook и Cambridge Analytica, където данните на десетки милиони хора бяха взети неправомерно от Cambridge Analytica.

В резултат на случката главният изпълнителен директор на социалната мрежа Марк Зукерберг, се качи пред Конгреса на САЩ със сенатори, които искаха да разберат колко е информацията, която компанията събира от потребителите – и как се използва впоследствие за реклама.

ICO-то на Datawallet пожъна успех, събирайки 40 млн. долара. Тези приходи ще бъдат насочени към развитието на блокчейн-базирания пазар на компанията… или поне на това се надяваме.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към етериум адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Още Други Новини

Coinbase няма никаква стойност, твърди Насим Талеб

Авторът на „Черният лебед“ и „Антикрехкост“ Насим Талеб е изключително негативно настроен към акциите на борсата Coinbase.

ноември 28, 2022 13:03 1 мин. четене

Собственик на крипто компания почина преждевременно едва на 30-годишна възраст

Тиантян Куландър, съосновател на компанията Amber Group, доставчик на криптофинансови услуги на стойност $3 милиарда, почина в съня си на 23 ноември.

ноември 27, 2022 15:13 1 мин. четене

Събират ли потребителски данни от MetaMask?

Главният изпълнителен директор на ConsenSys и съосновател на Етериум – Джоузеф Любин заяви, че самостоятелният портфейл MetaMask, който ConsenSys разработва, не събира IP адреси.

ноември 27, 2022 14:04 1 мин. четене

Polkadot награждава потребителите за разкриване на измами

Polkadot обяви най-новата си инициатива, а именно, че ще възнаграждава с USDC членовете на общността си, разкрили измами, за да помогне на своята екосистема.

ноември 26, 2022 18:03 1 мин. четене