Datawallet планира да помогне на потребителите си да монетизират данните си, като им даде по-голям контрол върху тяхната информация и кой има достъп до тях.
Компанията смята, че платформата и има потенциал да бъде печеливша за потребителите и рекламодателите, като твърди, че бизнеса в момента губи стотици милиарди долари годишно поради “лоши данни”.
Според тях, по този начин, данните са по-сигурни, отколкото чрез конвенционални средства. За да се гарантира, че потребителите са анонимни и информацията им е сигурна, Datawallet предоставя данни на фирми под формата на “анализи на високо ниво”.
Компанията казва, че профилите на платформата могат да станат “паспорт за интернет 3.0” – позволявайки на потребителите напълно да персонализират новите услуги в даден момент, като споделят “няколко важни точки от данните си”.
Изследванията сочат, че всяка година се продават данни на стойност 7,600 щатски долара за всеки интернет потребител в САЩ. До четири години компанията предвижда данните да бъдат “най-ценният ресурс на Земята”, в резултат на което, тази цифра се очаква да нарасне до $ 10,100.
В резултат на случката главният изпълнителен директор на социалната мрежа Марк Зукерберг, се качи пред Конгреса на САЩ със сенатори, които искаха да разберат колко е информацията, която компанията събира от потребителите – и как се използва впоследствие за реклама.
ICO-то на Datawallet пожъна успех, събирайки 40 млн. долара. Тези приходи ще бъдат насочени към развитието на блокчейн-базирания пазар на компанията… или поне на това се надяваме.
Няколко нововъзникващи икономики в Азия, Африка и Латинска Америка започнаха да полагат усилия за намаляване на зависимостта си от щатския долар с цел да отслабят неговия световен статут на резервна валута.
Пазарът на криптовалути не веднъж е демонстрирал потенциала си за повишаване на стойността на портфейлите на инвеститорите.
Според публикуваните във вторник правителствени данни китайската икономика е надхвърлила очакванията през първото тримесечие на годината, повлияна от политиките за стимулиране и увеличеното търсене.
Питър Тийл, известен като съосновател на PayPal и видна фигура в технологичната индустрия, неотдавна изрази загриженост относно въздействието на изкуствения интелект (AI) върху различни умения.