Datawallet планира да помогне на потребителите си да монетизират данните си, като им даде по-голям контрол върху тяхната информация и кой има достъп до тях.
Компанията смята, че платформата и има потенциал да бъде печеливша за потребителите и рекламодателите, като твърди, че бизнеса в момента губи стотици милиарди долари годишно поради „лоши данни“.
Според тях, по този начин, данните са по-сигурни, отколкото чрез конвенционални средства. За да се гарантира, че потребителите са анонимни и информацията им е сигурна, Datawallet предоставя данни на фирми под формата на „анализи на високо ниво“.
Компанията казва, че профилите на платформата могат да станат „паспорт за интернет 3.0“ – позволявайки на потребителите напълно да персонализират новите услуги в даден момент, като споделят „няколко важни точки от данните си“.
Изследванията сочат, че всяка година се продават данни на стойност 7,600 щатски долара за всеки интернет потребител в САЩ. До четири години компанията предвижда данните да бъдат „най-ценният ресурс на Земята“, в резултат на което, тази цифра се очаква да нарасне до $ 10,100.
В резултат на случката главният изпълнителен директор на социалната мрежа Марк Зукерберг, се качи пред Конгреса на САЩ със сенатори, които искаха да разберат колко е информацията, която компанията събира от потребителите – и как се използва впоследствие за реклама.
ICO-то на Datawallet пожъна успех, събирайки 40 млн. долара. Тези приходи ще бъдат насочени към развитието на блокчейн-базирания пазар на компанията… или поне на това се надяваме.
Докато Етериум затвърждава ролята си в глобалния финансов пейзаж, Фондация Етериум стартира мащабна инициатива за осигуряване на бъдещата сигурност на мрежата.
Създателите на MetaMask не изключват възможността да пуснат токен, но ако това се случи, потребителите могат да очакват прозрачно и защитено от измами разпространение.
Световните пазари преоценяват очакванията си за икономическото представяне на Китай след внезапното затишие на търговското напрежение със САЩ.
Екосистемата на меме монетите на Solana навлиза в нова фаза, тъй като конкурентните платформи бързо набират популярност спрямо Pump.fun, дългогодишния лидер в създаването на токени. Това, което някога бе почти монопол, сега се превръща в конкурентна арена.