НАЧАЛО Други

Потребителските данни ще са “най-ценният ресурс на земята.”

22.04.2018 10:52 2 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Потребителските данни ще са “най-ценният ресурс на земята.”

Datawallet планира да помогне на потребителите си да монетизират данните си, като им даде по-голям контрол върху тяхната информация и кой има достъп до тях.

Обмен на данни предупреждава, че потребителите в интернет са “икономически обезправени” от брокерите на данни в размер на хиляди долари годишно и планира да създаде портфейл, който да възвърне контрола върху личната информация на потребителите.

Компанията смята, че платформата и има потенциал да бъде печеливша за потребителите и рекламодателите, като твърди, че бизнеса в момента губи стотици милиарди долари годишно поради “лоши данни”.

Чрез своята платформа Datawallet казва, че компаниите имат достъп до типове данни, които са били “напълно недостъпни”.

Според тях, по този начин, данните са по-сигурни, отколкото чрез конвенционални средства. За да се гарантира, че потребителите са анонимни и информацията им е сигурна, Datawallet предоставя данни на фирми под формата на “анализи на високо ниво”.

Компанията казва, че профилите на платформата могат да станат “паспорт за интернет 3.0” – позволявайки на потребителите напълно да персонализират новите услуги в даден момент, като споделят “няколко важни точки от данните си”.

Изследванията сочат, че всяка година се продават данни на стойност 7,600 щатски долара за всеки интернет потребител в САЩ. До четири години компанията предвижда данните да бъдат “най-ценният ресурс на Земята”, в резултат на което, тази цифра се очаква да нарасне до $ 10,100.

Дискусията за обществената осведоменост относно сигурността на данните се засили след скандала с Facebook и Cambridge Analytica, където данните на десетки милиони хора бяха взети неправомерно от Cambridge Analytica.

В резултат на случката главният изпълнителен директор на социалната мрежа Марк Зукерберг, се качи пред Конгреса на САЩ със сенатори, които искаха да разберат колко е информацията, която компанията събира от потребителите – и как се използва впоследствие за реклама.

ICO-то на Datawallet пожъна успех, събирайки 40 млн. долара. Тези приходи ще бъдат насочени към развитието на блокчейн-базирания пазар на компанията… или поне на това се надяваме.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Доларът засенчва всички останали валути през 2024 година

Няколко нововъзникващи икономики в Азия, Африка и Латинска Америка започнаха да полагат усилия за намаляване на зависимостта си от щатския долар с цел да отслабят неговия световен статут на резервна валута.

19.04.2024 19:36 2 мин. четене

Топ 3 AI акции, които може да са по-добра инвестиция от криптовалутите

Пазарът на криптовалути не веднъж е демонстрирал потенциала си за повишаване на стойността на портфейлите на инвеститорите.

19.04.2024 18:00 2 мин. четене

Икономиката на Китай надмина очакванията за първото тримесечие на 2024 година

Според публикуваните във вторник правителствени данни китайската икономика е надхвърлила очакванията през първото тримесечие на годината, повлияна от политиките за стимулиране и увеличеното търсене.

19.04.2024 16:00 2 мин. четене

Какво мисли съоснователят на PayPal за въздействието на изкуствения интелект

Питър Тийл, известен като съосновател на PayPal и видна фигура в технологичната индустрия, неотдавна изрази загриженост относно въздействието на изкуствения интелект (AI) върху различни умения.

19.04.2024 15:00 2 мин. четене

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към етериум адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.