Базираната в Ню Йорк рекламна компания Silvercast Media потвърди, че прословутата реклама на Shiba Inu на Таймс Скуер всъщност е фалшива.
От медийната фирма казват, че това е просто изображение на техният грандиозен билборд, разположен в сърцето на Манхатън.
Екранът обхваща цял блок на Бродуей от 45-та улица до 46-та улица, привличайки 1.5 милиона зрители на ден.
Както се съобщава, видеоклипове, които уж показват дигиталния билборд, популяризиращ криптовалутата Shiba Inu в средата на Таймс Скуеър, станаха много популярни в Twitter в неделя.
Туит, публикуван от кандидата за сенатор на САЩ Шанън Брей, успя да събере над 5,500 харесвания.
The irony of having $shib on a billboard in Times Square is that it is tough to buy $shib in some exchanges due to NY regulations. But, yes, New Yorkers can be in the #shibarmy too! pic.twitter.com/1HyvlLxteM
— Shannon Bray (@ShannonBrayNC) October 31, 2021
Докато меме криптовалутите като Dogecoin (DOGE) и Safemoon (SAFE) наистина бяха рекламирани на Таймс Скуеър по-рано тази година, билбордът на Shiba Inu (SHIB) не е истински.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Най-големият Shiba Inu адрес премести токени
Потребител на популярната платформа Fiverr предлага да добави такива визуални ефекти само за $15.
Всъщност същата фалшива реклама на Таймс Скуеър, популяризираща Shiba Inu, започна да циркулира в Twitter през юни.
Пробивът на Биткойн до ново историческо ниво над $118,000 поднови импулса на крипто пазара. Докато самият BTC отбеляза добри печалби, няколко алткойна се възползваха от подновения интерес на инвеститорите.
Етериум се повиши с 8.4% през последните 24 часа, достигайки $3,010, след като подновен интерес към алткойните последва експлозивния ръст на Биткойн.
Grayscale, един от водещите мениджъри на крипто активи, представи най-новата си актуализация на бенчмарка, структурирана около рамката на крипто секторите.
Truth Social, платформата, основана от Доналд Тръмп, навлиза все по-дълбоко в крипто пространството с планове за създаване на токен, свързан с нейните премиум услуги.