Във вторник ръководството на PayPal подчерта плановете си за подновяване на усилията спрямо растежа на брандираните продукти, които изпитваха затруднения през последните години, тъй като големите технологични компании разшириха пазарния си дял, след като компанията за разплащания повиши прогнозата си за коригираната печалба за цялата година.
Миналата година акциите на компанията изпитваха затруднения поради опасенията, че навлизането на Apple и Google на Alphabet в областта на дигиталните плащания може да отнеме голяма част от основния бизнес на PayPal.
Небрандираните бизнеси на PayPal се разрастват, но слабостта на брандираните бизнеси, като Venmo, е в основата на тревогите на инвеститорите.
“Продължаваме да се фокусираме върху ускоряването на растежа в марковите каси и върху повишаването на рентабилността на нашия бизнес. Изпълняваме задачите си, за да предложим на пазара подобрения на основните си брандирани продукти“, заяви главният изпълнителен директор Алекс Крис по време на разговор след отчета.
Акциите на компанията поскъпнаха с 3%, след като тримесечните резултати показаха устойчивост на потребителските разходи, а намаляването на разходите подпомогна маржовете. Новоназначеното ръководство на PayPal също така се стреми да си върне доверието на инвеститорите чрез мерки за намаляване на разходите и чрез фокусиране върху “печеливш растеж”.
Крис заяви, че PayPal работи за въвеждане на дисциплина спрямо разходите. PayPal очаква коригираната печалба за 2024 г. да се увеличи със “среден до висок едноцифрен процент“, в сравнение с по-ранната си прогноза тя да остане без промяна.
Китайският юан се сблъска със спад от близо 1.9% спрямо щатския долар досега тази година, с леко покачване, наблюдавано тази седмица след спад в щатския долар след публикуването на данните за CPI.
Търговците бързо намалиха бичите си позиции за суровия петрол миналата седмица, реагирайки на намаляващите премии и признаците за достатъчно предлагане на регионалните петролни пазари.
Инвестирането в криптовалута предлага уникални възможности, но и значителни предизвикателства и рискове, които не се срещат на традиционните пазари.
Санкциите в отговор на нахлуването в Украйна доведоха до значителен спад в приходите на Русия от суров петрол през 2022 и 2023 г.