Playboy, любимата на мъжете от цял свят реномирана медийна компания отчете загуба от $5 милиона от своите дялове в Етериум от миналата година поради продължителната крипто зима, която доведе до спад в цените на криптовалутите.
През октомври 2021 г. компанията представи своя NFT проект „Rabbitar“, но най-големият алткойн по пазарна капитализация, ETH, загуби над 60% от стойността си оттогава.
В допълнение към проекта, Playboy също така създаде NFT за някои от емблематичните корици на своите списания, включително първия брой на Playboy от 1953 г. и известната корица от 1971 г. с участието на актьора Бърт Рейнолдс.
Според годишния отчет компанията е приела плащания чрез Етериум за своите Rabbitars NFT, държани в баланса ѝ като дигитални активи.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Фед обяви предстоящото стартиране на услуга за незабавни плащания
Компанията осчетоводи своите дигитални активи като „неограничено дълготрайни нематериални активи“, подлежащи на загуби от обезценка, ако стойност на активите спадне под балансовата им стойност по всяко време.
Освен това преди време Playboy прояви интерес към проучване на Web3 технологии, като например децентрализирано финансиране (DeFi) и разработване на метавселени.
Месеци след придобиването на фалиралата платформа FTX EU, крипто стартъпът Backpack направи важна крачка към възстановяването на средствата на засегнатите европейски клиенти.
Вълна от оптимизъм обхвана световните пазари, след като САЩ и Китай предприеха решителни стъпки за деескалация на дългогодишния търговски спор между двете страни.
Буркина Фасо, Мали и Нигер някога сигнализираха за смела промяна – нова валута, предназначена да прекъсне връзките си с щатския долар и валутния контрольор на Франция CFA.
Докато все повече публични компании предприемат смели стъпки, за да напълнят балансите си с Биткойн, Coinbase – едно от най-известните имена в бранша – умишлено избягва да следва този път, посочвайки дългосрочното управление на риска и съобразяването с клиентите като основни причини.