Playboy, любимата на мъжете от цял свят реномирана медийна компания отчете загуба от $5 милиона от своите дялове в Етериум от миналата година поради продължителната крипто зима, която доведе до спад в цените на криптовалутите.
През октомври 2021 г. компанията представи своя NFT проект „Rabbitar“, но най-големият алткойн по пазарна капитализация, ETH, загуби над 60% от стойността си оттогава.
В допълнение към проекта, Playboy също така създаде NFT за някои от емблематичните корици на своите списания, включително първия брой на Playboy от 1953 г. и известната корица от 1971 г. с участието на актьора Бърт Рейнолдс.
Според годишния отчет компанията е приела плащания чрез Етериум за своите Rabbitars NFT, държани в баланса ѝ като дигитални активи.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Фед обяви предстоящото стартиране на услуга за незабавни плащания
Компанията осчетоводи своите дигитални активи като „неограничено дълготрайни нематериални активи“, подлежащи на загуби от обезценка, ако стойност на активите спадне под балансовата им стойност по всяко време.
Освен това преди време Playboy прояви интерес към проучване на Web3 технологии, като например децентрализирано финансиране (DeFi) и разработване на метавселени.
Последните пазарни сътресения, подхранени от геополитически напрежения и страх на инвеститорите, са типичен пример за това как колебанията в настроенията и поведението на големите играчи влияят върху цените на криптовалутите.
Coinbase се нареди на първо място сред най-добре представящите се акции в индекса S&P 500 за юни, като отбеляза ръст от 43% на фона на силен възходящ импулс, подхранван от яснота в регулаторната среда, иновативни продукти и засилен институционален интерес към криптовалутите.
Главният пазарен стратег на Jefferies, Дейвид Зервос, счита, че предстоящата промяна във властта на Федералния резерв може да се отрази благоприятно на американските пазари на акции.
Нов доклад на Европейската централна банка (ЕЦБ) разкрива, че дигиталните методи на плащане продължават да набират популярност в еврозоната, въпреки че парите в брой остават важна част от потребителските плащания — особено за транзакции с малка стойност и плащания от човек на човек (P2P).