Том Брейди, играч по американски футбол и куотърбек на Tampa Bay Buccaneers от NFL, се смята за „най-великия за всички времена“ (GOAT) поради многото си невероятни рекордни постижения.
Наскоро, по време на интервю с американския спортист Джим Грей за епизод 5 на подкаста “Let’s Go” на сателитната радио компания SiriusXM, който беше пуснат на 20-ти септември, NFL звездата разкри, че ще обмисли да получи част от заплатата си в избрани криптовалути, като Биткойн (BTC), Етериум (ETH) или Solana ($ SOL).
На въпроса на Грей дали някога ще видим играчи от NFL, които да искат заплатите им да се изплащат в крипто, Брейди отговори:
Да, това е [интересна] тема … Мисля, че няколко играчи вече са го поискали. И аз [бих получавал част от заплатата си] в някаква криптовалута … да се плаща в Биткойн, Етериум или Solana.
Мисля, че начинът, по който светът става все по-дигитален е нещо невероятно … Не мисля, че има връщане назад … И определено виждам свят, в който на играчите ще им бъде плащано в криптовалути в бъдеще.
След това Грей попита за телевизионната реклама, която Брейди и съпругата му, бразилския супермодел Жизел Бюндхен, направиха наскоро за крипто борсата FTX (на която и двамата стават акционери като част от многогодишно партньорство – обявено на 29-ти юни – което доведе до това Брейди да стане представител на FTX и Жизел, която поема ролята на съветник на FTX по екологични и социални инициативи).
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Том Брейди стартира NFT компания
Брейди също говори за интереса си към крипто през юли по време на друго интервю с Грей:
Говорихме за криптовалутите с куотърбеците през целия последен сезон. Искам да кажа, буквално за последните 12 месеца говорим за Биткойн, Етериум, различни криптовалути …
За нас е забавно да мислим, че понякога сме финансови вълшебници, както и защитници …
През септември 2024 г. Binance регистрира значителен спад в обемите на търговия, отбелязвайки най-ниската си точка от края на 2023 г. насам.
Robinhood напредва с експанзията си на европейския пазар, давайки възможност за преводи на криптовалути в и извън приложението си, което е значителен напредък в предлаганите услуги.
Подразделението Motorverse на Animoca Brands обяви партньорство, за да пренесат емблематични автомобили в дигиталния свят с нова състезателна Web3 игра.
Финансовите институции в Северна Америка, Европа и Азия се подготвят да участват в предстоящи тестове на дигитални активи, организирани от SWIFT.