Начало > Други > Netflix вероятно ще забрани крипто рекламите

Netflix вероятно ще забрани крипто рекламите

06.09.2022 9:40 2 мин. четене Alexander Stefanov
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Netflix вероятно ще забрани крипто рекламите

Netflix вероятно планира да забрани рекламите, свързани с криптовалути, когато въведе своята базирана на реклами услуга по-късно тази година.

Според доклад от 5 септември на The Sydney Morning Herald, който се позовава на местни медийни източници, Netflix е започнала дискусии с местни рекламодатели в Австралия. Според тези източници стрийминг гигантът ще забрани няколко вида реклами, включително реклами на криптовалути.

В доклада се казва, че Netflix ще забрани и политическите реклами, рекламите на хазарт и рекламите, насочени към деца. Възможно е да въведе ограничения и за фармацевтичните реклами.

Не е ясно дали забраната на крипто рекламите ще се прилага само за Австралия или за всички държави, получаващи новата услуга, като САЩ, Великобритания, Канада, Франция и Германия.

През август Австралия обяви плановете си да регулира крипто активите и свързаните с тях реклами по такъв начин, че клиентите да бъдат „адекватно информирани и защитени”. Въпреки че тези правила не забраняват изцяло рекламата на криптовалути, възможно е Netflix да не иска да се сблъска с местните правила.

В същото време във вчерашният доклад не се посочва и не се подразбира, че забраната за криптовалути ще бъде ограничена до Австралия.


ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Да очакваме ли спадове при Биткойн през септември?


Netflix заяви пред The Sydney Morning Herald, че рекламните ѝ политики в момента не са решени. Говорител сподели, че компанията е „все още в началото” на определянето на рекламния си модел и че „не са взети никакви решения”.

Повечето източници обаче съобщават, че Netflix планира да пусне услугата още през ноември.

Ако Netflix наистина продължи със забраната, тя ще се присъедини към списъка с други големи технологични гиганти, които заемат позиция срещу крипто маркетинга. Google и Facebook (сега Meta) забраниха крипто рекламите през 2018 г., въпреки че двете компании смекчиха политиките си съответно през юни и декември 2021 г.

Междувременно Twitter е забранила крипто рекламите от 2018 г. насам. Социалната платформа забранява реклами за повечето крипто услуги, освен за централизираните борси.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Швейцария преразглежда връзките си с ЕС на фона на митата на Тръмп

Изненадана от неочаквано високите американски мита, Швейцария се ориентира все повече към Европа, тъй като глобалните съюзи стават все по-непредсказуеми.

11.04.2025 13:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Чарлз Хоскинсън представи своята визия за следващия етап на блокчейн ерата

По време на Блокчейн седмицата в Париж създателят на Cardano Чарлз Хоскинсън представи своята визия за следващия важен етап от блокчейн еволюцията.

11.04.2025 12:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

САЩ таргетира китайските компании на Уолстрийт

Според журналиста от Fox News Чарлз Гаспарино американските власти се подготвят да атакуват китайски компании, регистрирани на американски фондови борси, като изваждането им от списъка става реална възможност.

11.04.2025 9:00 1 мин. четене Alexander Zdravkov

Magic Eden придоби крипто приложение, за да стартира нова платформа

Magic Eden се разклонява от своите NFT корени, придобивайки Slingshot, приложение за крипто търговия, известно със своята интуитивна междуверижна функционалност.

11.04.2025 7:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към биткойн адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.