Пивоварният гигант Anheuser-Busch InBev има за цел да разтърси веригите за дигитална рекламна доставка с помощта на блокчейн технология.
Най-голямата пивоварна в света пусна първите си дигитални рекламни кампании чрез мобилното приложение Kiip за маркетинг, което използва блокчейна за записване и проследяване на данни. Целта е да се следи и в крайна сметка да се разшири обхватът на конкретна реклама, според прессъобщение.
Кампанията, която започна преди две седмици, включва пет от най-популярните марки на AB InBev, сред които са Budweiser, Bud Light, Michelob Ultra, Limeatrita и Estrellas.
Кампанията е изградена върху новия блокчейн продукт на Kiip, който има за цел да повиши прозрачността и да се справи с проблеми като измамите с мобилни реклами, като запазва базата данни за кампаниите на разположение за всички играчи участващи в продажбите на тези реклами.
Различни показатели – включително впечатления, ангажираност и цена – са кодирани в блокчейна Етериум, а AB InBev може да проследява тези рекламни дейности на всеки час. Този подход намалява времето, което организаторите на кампанията губят при проследяването на показателите. Междувременно купувачите на реклами могат да плащат само за рекламите, които отговарят на критериите им.
Новата рекламна система е най-новото движение на AB InBev в крипто пространството. Белгииският гигант, се присъедини към консорциум, за да експериментира с блокчейн технология за ползване за доставки през март.
Активен крипто трейдър, следи и новини, свързани с акции, S&P500 и злато. Деян обича да спортува активно, тренира редовно, занимава се с калистеника. Обича и да чете Sci-Fi книги, когато му остане време.
Вълнението около токена JUST (JST) нараства, след като Джъстин Сън, основателят на Tron, предположи, че актива може да направи 100x.
ProShares ще дебютира с три нови ETF, свързани с XRP, на 30 април, предлагайки на трейдърите множество начини да залагат на ценовите движения на токена.
Крипто пазара е свидетел на появата на безброй активи, вдъхновени от Dogecoin.
Компанията за крипто анализи Alphractal публикува нови данни за алткойн пазара, като изтъква RAY като токена с най-високо съотношение между лонг и шорт позиции сред основните алткойни.