Пивоварният гигант Anheuser-Busch InBev има за цел да разтърси веригите за дигитална рекламна доставка с помощта на блокчейн технология.
Най-голямата пивоварна в света пусна първите си дигитални рекламни кампании чрез мобилното приложение Kiip за маркетинг, което използва блокчейна за записване и проследяване на данни. Целта е да се следи и в крайна сметка да се разшири обхватът на конкретна реклама, според прессъобщение.
Кампанията, която започна преди две седмици, включва пет от най-популярните марки на AB InBev, сред които са Budweiser, Bud Light, Michelob Ultra, Limeatrita и Estrellas.
Кампанията е изградена върху новия блокчейн продукт на Kiip, който има за цел да повиши прозрачността и да се справи с проблеми като измамите с мобилни реклами, като запазва базата данни за кампаниите на разположение за всички играчи участващи в продажбите на тези реклами.
Различни показатели – включително впечатления, ангажираност и цена – са кодирани в блокчейна Етериум, а AB InBev може да проследява тези рекламни дейности на всеки час. Този подход намалява времето, което организаторите на кампанията губят при проследяването на показателите. Междувременно купувачите на реклами могат да плащат само за рекламите, които отговарят на критериите им.
Новата рекламна система е най-новото движение на AB InBev в крипто пространството. Белгииският гигант, се присъедини към консорциум, за да експериментира с блокчейн технология за ползване за доставки през март.
На 18 юли ЕТН ETF-ите в САЩ регистрираха общ нетен приток от $402.5 милиона, което е сигнал за силно институционално търсене, въпреки че някои фондове отбелязаха отлив.
Анализирайки последните актуализации, споделени от Wu Blockchain, през изминалата седмица се наблюдаваше ключова промяна в крипто пазара. Биткойн се покачи до нов исторически връх от $123,226, с което общата пазарна капитализация на криптовалутите надхвърли $4 трилиона – етап, отразяващ подновеното доверие на инвеститорите и ускоряването на институционалните потоци.
Към 18 юли 2025 г. крипто пазарът продължава да демонстрира рязка волатилност, воден от меме токените, иновациите от първи слой и ключовите активи с голяма капитализация.
Binance официално обяви подкрепата си за предстоящата размяна на токени, реденоминация и ребрандиране на Maker (MKR) в нов токен на име Sky (SKY).