Документът, озаглавен "ICO за финансиране на нови начинания: проучване", беше публикуван от Christian Fisch, учен от Факултета по мениджмънт в университета Триер, в Германия през март.
Според характеристиките на ICO, Fisch установи, че по-кратките периоди на финансиране са довели до по-големи суми. Освен това ICO с по-големи единици от своите токени, успяха да постигнат по-високи оценки. Това вероятно е свързано с психологическа пристрастност. „За инвеститорите може да се окаже по-привлекателно да купуват по-голямо количество токени на по-ниска цена за токен, вместо да купуват по-малко токени на по-висока цена“. Накрая, цената на Биткойн влияе върху оценката на ICO, тъй като много проекти използват BTC за вноска.
Установено е, че технологичните характеристики на даден проект оказват най-голямо влияние върху успеха на ICO. Това е разбираемо предвид факта, че ICO се основават главно на технологични иновации.
Констатациите показват, че проект с дълъг, подробен и точен white paper, вероятно ще се представи добре. Изследването стигна до извода, че неудовлетворителния white paper е много вредeн за шансовете за успех. „И двете променливи сочат, че лошия white paper може да навреди на ICO и ще е по-добре, ако изобщо го няма.“
Освен това ICO вероятно е имало по-добри резултати, ако екипът е публикувал своя код в Github. Важно е обаче да се отбележи, че това действие е помогнало на ICO, само ако кодът е оценен високо, използвайки вътрешната рейтингова система на Github. „Броят на звездите, присъдени на кода в GitHub, може да се интерпретира като сигнал за по-добро качество, тъй като той олицетворява мнението на програмистката общност относно кода на предприятието. Наистина, по-голям брой звезди влияе положително върху оценката на ICO.“
Също така, ICO се представят по-добре, ако използват означенията ERC20. „Обяснението е, че изграждането на вече установена платформа потенциално дава възможност за мащабни ефекти и намалява риска в сравнение с създаването на напълно нова технология“.
Беше установено, че характеристиките на блокчейн предприятие, нямат нищо общо с успеха на ICO. Географското местоположение на проекта не се отрази на набраните суми. „Този резултат вероятно произтича от онлайн настройката на „crowdfunding“ и ICO, което прави по-малко важна географската близост между инвеститор и предприятие“. Освен това идентичността на екипа и последователите в социалните медии след това се оказва, че има много малък ефект, ако изобщо има такъв, за успехите на продажбата на токените.
Създаването на система, чрез която да се оценяват продажбите, е от полза за развитието на сектора, тъй като осигурява определена степен на защита на инвеститорите, като същевременно гарантира, че висококачествените проекти са в състояние да получат нужното финансиране. „Тази информационна асиметрия е особено силна за малките инвеститори, които често не разполагат с ресурсите и опита на по-големите инвеститори при оценката на инвестициите, което потенциално може да доведе до нискокачествени предприятия, които получават голямо финансиране или висококачествени предприятия, които получават малко финансиране“, твърди в своята статия.
Макар че това е от съществено значение за развитието на криптовалутното пространството, както и за технологичния напредък като цяло. Това е особено важно за малките инвеститори, защото успехът на предприятието е тясно свързан с възвръщаемостта на инвестициите, които те ще получат. Освен това, тъй като пазарът продължава да се залива от измами, е важно да знаете как да идентифицирате измамните международни организации за ICO.
Тъй като процедурата по несъстоятелност продължава, крипто заемодателят Celsius публикува бюджетните си планове за следващите три месеца.
Първата сделка за $1 милиард в крипто сектора, обявена в разгара на рекордния ръст на цените на токените миналата година, се разпада, тъй като пазарът обръща голяма част от печалбите – и не всички са доволни.
Основателят и управляващ партньор на Skybridge Capital Антъни Скарамучи има оптимистична перспектива за бъдещето на крипто пазарите, като съветва инвеститорите да „прогледнат за настоящата среда“ и да „останат търпеливи и дългосрочни“.
Върховната банка на Русия разкри, че е започнала да тества проекта си за дигитална рубла и че от 2023 г. тя ще бъде въведена с нови функции.