Ето и една добра новина за потребителите на Apple. Скоро ще можете да съветвате най-добрите си създатели на съдържание с Basic Attention Tokens (BAT).
Според публикация в reddit, екипът зад Brave браузъра, който е ориентиран към поверителност, е близо до имплементирането на рекламни награди за своите iOS потребители.
Крайният срок е определен за 6-и ноември, като остават 21 въпроса, които да бъдат разискани. Това означава, че екипът може да издаде официално съобщение за потребителите на Apple след няколко седмици.
В крайна сметка, интегрирането на Brave наградите в iOS е задача за самия екипа, която трябваше да бъде свършена още преди време. Разработчиците на компанията въведоха подобна функция за потребителите на Android още през март (тя беше в етап на бета тестване още тогава).
Brave също планира да добави своята програма Brave Ads, за потребители на iOS, която досега е била основната ѝ точка на продажби. Тази функция позволява да печелите по няколко допълнителни долара на месец за гледане на ненатрапчиви реклами.
Браузърът, който е създаден от съоснователя на Mozilla, Брендън Ейх, сега се гордее с повече от осем милиона потребители на месец с близо 290 000 проверени издатели.
По-рано тази година Brave активира награди за Twitter, което означава, че всеки може да помогне на любимата си личност.
World Liberty Finance, ново DeFi предприятие, свързано с Доналд Тръмп и синовете му, се готви да стартира продажбата на токени следващата седмица.
Банката се съгласи да плати $3.1 милиарда за уреждане на обвинения, свързани с неуспеха ѝ да следи за пране на пари от наркокартели.
Неотдавна от Charles Schwab разкриха, че 45% от инвеститорите в ETF търсят експозиция към криптовалути, надминавайки интереса към облигации (44%) и международни акции (27%).
В продължаващата правна битка Ripple подаде “насрещна жалба” на 10 октомври 2024 г. след обжалване от страна на Комисията за ценни книжа и борси на САЩ (SEC).