Уеб браузърът, задвижван от криптовалутата BAT на Brave Browser, обяви на 16-и октомври, че е достигнал до 8 милиона активни потребителя месечно.
Има и над 290,000 Brave сертифицирани издатели, които са се абонирали за платформата за реклами, задвижвана от токена на Brave (BAT). Относно състава на съдържанието, Brave каза:
“200,000 от тях са YouTube създатели, 33,000 са издатели на уебсайтове, 15,000 са стриймъри на Twitch, и тъй като на 1-ви август обявихме, че подкрепяме възнаграждения в Twitter, 28,000 акаунта на платформата са се присъединили.”
Браузърът пусна рекламите си, преди малко повече от шест месеца. Оттогава, според компанията, те са провели 385 кампании на своята платформа и са натрупали 97 милиона събития за потвърждаване на реклами. Brave също така претендира високи нива на ангажираност на потребителите с рекламите си:
“Ангажираността на платформата е изключително висока, а честота на кликане е 14% (средният за индустрията е само 2%). По-важното е, че 12% от кликовете водят до посещения на страници от 10 секунди или повече. Общо има 2.36 милиона посещения за поне 10 секунди.”
Една кампания, предоставена като пример от Brave, са рекламите, закупени от гиганта за производство на компютърни чипове Intel. Компанията рекламира свойта инициатива “Intel Gamer Days 2019”.
В нея, производителят на процесори използва “Brave Ads като социален двигател”, за да възнагради популяризирането на предстоящото събитие.
@page { size: 8.5in 11in; margin: 0.79in } p { margin-bottom: 0.1in; direction: ltr; line-height: 115%; text-align: left; orphans: 2; widows: 2; background: transparent } p.western { font-size: 11pt } p.cjk { font-size: 11pt }
Друг пример, включен в анонса, беше и най-новата “Grave Ads Grant”, която беше присъдена на “The Lupus Foundation of America”. Като част от инициативата, компанията верифицира уебсайта им като Brave създател и позволи на Brave рекламите да насочват хората директно към сайта им, за да стимулират дарения, в допълнение към традиционните опции за принос.
Coinbase направи още една стъпка към увеличаване на междуверижната функционалност, като въведе обвити версии на XRP и Dogecoin в своята мрежа от втори слой, Base.
Все повече публично търгувани компании се обръщат към XRP като потенциален резервен актив, което сигнализира за промяна в начина, по който институциите възприемат полезността на дигиталните активи в управлението на финансите.
Докато Биткойн продължава да привлича вниманието с оптимистичните си прогнози за 2025 г., няколко алткойна може да се сблъскат с краткосрочни сътресения.
BlackRock прави поредната си решителна стъпка в областта на дигиталните активи, като тихо разширява крипто портфейла си с значителни покупки на Биткойн и Етериум.