Марката за дизайнерско облекло Gucci обяви в сряда, че е купила неразкрито количество виртуална земя в децентрализираната блокчейн игра The Sandbox.
Gucci ще създаде тематични преживявания в The Sandbox, вдъхновени от своята платформа „Gucci Vault“, която изброява артикули като NFT с тематика на Gucci и ретро чанти.
В допълнение към фокусирано върху модата пространство на метавселената, Gucci също ще пусне модни артикули за играчите на Sandbox, които да купуват и носят във виртуалната реалност на играта.
„За ново поколение играчи виртуалната мода е толкова важна, колкото модата в реалния живот“, каза в изявление Себастиен Борже, главен оперативен директор и съосновател на The Sandbox.
Crafting the future, pixel by pixel. Vault is building its own virtual world on @TheSandboxGame. Discover more https://t.co/wEUMFPiNsg #GucciVault pic.twitter.com/GVW1mpyJQC
— gucci (@gucci) February 9, 2022
Това не е първият път, когато Gucci лицензира артикули за виртуално носене. Преди това си партнира с двама разработчици на Roblox, за да пуснат официална колекция дрехи през декември 2020 г. Gucci също създаде виртуално пространство в Roblox, наречено „Gucci Garden Experience“. По-специално, някои от артикулите на Roblox в крайна сметка бяха препродадени за хиляди долари, с цени, сравними с тези на действителните чанти на Gucci.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: ООН одобри инициатива за създаване на NFT стандарти
Но за разлика от Roblox, The Sandbox е изцяло крипто-фокусирана платформа. Потребителите трябва да закупят виртуална земя и предмети, използвайки токена SAND, а самата игра е изградена в мрежата на Етериум. Като се има предвид това,
Gucci, която се прочу в крипто като първата луксозна марка, пуснала NFT – вид токен, използван за демонстриране на собственост върху дигитални артикули – продължава да инвестира в децентрализирани платформи и активи, и не показва признаци на забавяне, когато става въпрос за разширяване в света на Web3.
Ки Йонг Джу, главен изпълнителен директор на CryptoQuant, наскоро сподели интригуваща гледна точка за меме токените, като ги свърза с теорията на Карл Юнг за „колективното несъзнато“.
Том Лий, ръководител на отдел „Проучвания“ във Fundstrat, смята, че американският фондов пазар е готов за по-нататъшни печалби въпреки скорошната волатилност.
След хакерската атака срещу Bybit на 21 февруари борсата успя да възстанови значителна част от резервите си в Етериум, като се върна до почти половината от нивата си преди атаката.
Тимъти Стебинг, директор на Фондация Dogecoin, наскоро сподели вълнуващи идеи за плановете за разширяване на глобалния прием на DOGE.