Meta отхвърли твърдението на Австралийската комисия за защита на конкуренцията и потребителите (ACCC), че 58% от рекламите на криптовалути във Facebook са измамни.
Твърденията на ACCC, които са част от съдебен иск от 2022 г., произтичат от разследване, при което са установени 600 измамни реклами във Facebook, някои от които датират от януари 2018 г.
ACCC предполага, че Meta е наясно с тези проблеми от години и смята, че компанията продължава да се възползва от тези реклами въпреки усилията за премахването им и забраната на свързаните с тях акаунти.
Meta оспорва констатациите на ACCC, като твърди, че използваните данни са остарели и се основават на ограничена извадка. Компанията твърди, че други форми на контакт, като телефон или електронна поща, все още са основните канали, чрез които се извършват измами, а не социалните медии.
Говорител на платформата подчерта, че анализът на ACCC се основава на малко вътрешно проучване от 2018 г., и подчерта, че компанията се ангажира да се бори с измамното съдържание чрез ръчни прегледи, автоматизирани технологии и спазване на Австралийския кодекс за онлайн измами (AOSC).
McAfee е открила нов зловреден софтуер за Android, наречен SpyAgent, който може да краде частни ключове, съхранявани в скрийншоти и снимки на смартфоните.
Подкрепата на известни личности може да повлияе на успеха на даден крипто проект, но не гарантира неговата легитимност.
Властите в провинция Анхуей, Китай, наскоро разбиха голяма престъпна организация, която е използвала платформи за криптовалути за пране на значителни финансови средства.
Scam Sniffer съобщи за неотдавнашен случай, при който човек е загубил $1 милион в криптовалути, като по погрешка е копирал фалшив адрес от историята на транзакциите си.