Луксозната модна марка Louis Vuitton експериментира с незаменими токени (NFTs) с въвеждането на PFP (снимка на профил), вдъхновени от NFT наградите в мобилната игра Louis: The Game.
Играта беше представена за първи път през август 2021 г. Играчите влизат в свят, в който могат да обличат вдъхновения от марката аватар на име Vivienne и да тичат, събирайки пощенски картички, които ги учат за 200-годишната история на марката. Компанията е добавила нови куестове и нови NFT награди към приложението, според Vogue Business, който първи съобщи новината.
Играчите, които съберат определен брой безплатни NFT в играта, ще имат шанс да се класират за томбола за NFT, която продължава до 4-ти август (както разкрива една от картичките в играта, този ден е рожденият ден на Louis Vuitton.)
Играчите имат шанс да спечелят една от десет пощенски картички в играта, които представят Vivienne в редица различни визии, които ще бъдат преносими на множество платформи като PFP.
NFT са направени в сътрудничество със стартъпа Wenew Labs на Beeple, който също работи със дъщерната компания Possible и е изсечен от Етериум портфейла на Louis Vuitton.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: PlanB разглежда какво може да тласне Биткойн (BTC) нагоре
На пръв поглед изследването на виртуални пространства и стоки се разглежда като положително за модната индустрия, идващо след години на прекъсвания на веригата за доставки и колебания в потребителските разходи от началото на пандемията COVID-19.
Но как модата може да се възползва от тази област все още не е добре разбрано. Дори някои от най-големите имена и играчи в пространството са скептични относно потенциала.
Собственият главен изпълнителен директор на компанията майка на Louis Vuitton, LVMH, Бернар Арно каза в януарско обаждане за печалбите, че е предпазлив по отношение на потенциален “балон” на метавселената, сочейки спукването на балона дотком в началото на 2000-те.
Франсоа Пино, основателят на Kering, конкурент на LVMH, е оптимист, казвайки, че метавселената ще бъде “подривна” възможност по време на обаждането за печалбата на компанията през февруари. Пино посочи потенциала на NFT като начин за удостоверяване на физическите стоки и възможната роля на смарт договорите за проследяване на вторичните продажби (текуща точка на болка за индустрията.)
“Когато става дума за NFT, ще е необходимо много повече време, за да се разбере какво представляват по отношение на клиентското изживяване или добавената стойност”, каза Triefus на Gucci в интервюто на McKinsey.
“Но вие сте виждали значителен брой марки в сектора да казват, добре, ние вярваме, че NFT са релевантни, все още не сме 100 процента сигурни каква е тази релевантност, но ще пилотираме [това], ние ще експериментираме и в резултат ще получим някои знания и прозрения.”
За Gucci метавселената не е просто добра краткосрочна маркетингова възможност, казва той. В бъдеще той очаква той да се превърне в “много значителен” двигател на растежа на приходите.
След хакерската атака срещу Bybit на 21 февруари борсата успя да възстанови значителна част от резервите си в Етериум, като се върна до почти половината от нивата си преди атаката.
Тимъти Стебинг, директор на Фондация Dogecoin, наскоро сподели вълнуващи идеи за плановете за разширяване на глобалния прием на DOGE.
Arkham Intelligence, компания за крипто обмен и анализи, разширява услугите си и включва спот търговия с криптовалути, която ще стартира в 17 американски щата на 1 март.
Чанпен Джао (CZ), основател на Binance, наскоро се обърна към криптовалутната общност за насоки как да разпредели над $1 милион, натрупани в адрес на портфейл за дарения, който някога е използвал.