LG Electronics обяви, че се обединиява с платформата за облачни технологии Oorbit и Pixelynx - компания, създаваща интегрирана екосистема за музика, гейминг и Web3 - за да пренесе метавселената директно в телевизорите на потребителите.
С това сътрудничество южнокорейският технологичен гигант ще позволи на зрителите да изследват взаимосвързани виртуални светове, концерти и мултиплейър игри с изкуствен интелект чрез телевизорите на LG, което ще улесни потребителите да взаимодействат в метавселената.
Пуя Кооша, съосновател и главен технологичен директор на Oorbit, сподели:
Нашата патентована технология е съединителната тъкан, която свързва виртуалните светове и улеснява разработчиците и марките да въвеждат своите преживявания в метавселената. Мащабирането на технологията ни за милиони клиенти на LG TV е следващата стъпка в превръщането на метавселената в достъпна за всички.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Биткойн дава сигнал за обрат, твърди Кевин Свенсън
През март 2022 г. LG Electronics също официално актуализира целите си за развитие на бизнеса, като включи в тях софтуер, базиран на криптовалути и блокчейн.
Южнокорейска новинарска платформа съобщи, че LG е добавила две отделни цели, свързани с крипто, по време на годишното си общо събрание: „разработването и продажбата на софтуер, базиран на блокчейн“ и „продажбата и посредничеството на криптовалути“.
Месеци след придобиването на фалиралата платформа FTX EU, крипто стартъпът Backpack направи важна крачка към възстановяването на средствата на засегнатите европейски клиенти.
Вълна от оптимизъм обхвана световните пазари, след като САЩ и Китай предприеха решителни стъпки за деескалация на дългогодишния търговски спор между двете страни.
Буркина Фасо, Мали и Нигер някога сигнализираха за смела промяна – нова валута, предназначена да прекъсне връзките си с щатския долар и валутния контрольор на Франция CFA.
Докато все повече публични компании предприемат смели стъпки, за да напълнят балансите си с Биткойн, Coinbase – едно от най-известните имена в бранша – умишлено избягва да следва този път, посочвайки дългосрочното управление на риска и съобразяването с клиентите като основни причини.