Строгите регулации на SEC по отношение на криптовалутите предизвикват сериозен отпор, особено от страна на Ник Картър, който разкритикува политиките на агенцията, че тласкат инвеститорите към мемоe монетите.
В отговор на твърдението на професора от Колумбийското бизнес училище Омид Малекан, че тези монети представляват форма на „икономически популизъм“ срещу активите, подкрепени от рисков капитал. Картър защити идеята, че по-спокойна Комисия по ценните книжа и фондовите борси може да намали интереса към спекулативните инвестиции.
Малекан твърди, че едно републиканско президентство може да съживи ICO и да стабилизира пазара, като потенциално намали привлекателността на меме монетите. Въпреки това Картър твърди, че известно желание за тези активи винаги ще се запази.
Реакциите в крипто общността бяха различни, като анализаторът Мурад предположи, че популярността на меме криптовалутите се дължи повече на нарастващото глобално парично предлагане, отколкото на политически фактори. Кук отхвърли възгледите на Картър, твърдейки, че меме токените са просто форма на забавление в крипто пространството.
SEC подсили правоприлагането след пазарни сривове като FTX, като само през 2023 г. стартира 46 дела, свързани с крипто, насочени към големи борси като Coinbase и Binance. Лидерите в сектора се застъпват за по-ясни правила, за да се ориентират в несигурния пейзаж и да насърчат иновациите.
Според нов анализ на CryptoQuant, TRON (TRX) може да се подготвя за пробив, тъй като стесняващите се ленти на Болинджър сочат за предстоящо увеличение на волатилността.
BNB Chain ще обнови BNB Smart Chain (BSC), като намали времето за блок с половина, от 1.5 секунди на 0.75 секунди.
Последните пазарни сътресения, подхранени от геополитически напрежения и страх на инвеститорите, са типичен пример за това как колебанията в настроенията и поведението на големите играчи влияят върху цените на криптовалутите.
Bitvavo, най-голямата крипто борса в Европа, деноминирана в евро, официално получи MiCA лиценз от Нидерландската служба за финансови пазари (AFM), което позволява на компанията да оперира във всички 27 държави членки на Европейския съюз.