Начало » Други » Крипто индустрията налива милиарди в спортни партньорства

Крипто индустрията налива милиарди в спортни партньорства

05.09.2022 20:08 2 мин. четене Alexander Stefanov
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Крипто индустрията налива милиарди в спортни партньорства

Залогът на спортни партньорства от страна на големите световни компании за търговия с криптовалути продължава въпреки крипто зимата, която изпари около две трети от пазарната стойност на дигиталните активи през тази година.

От миналата година насам гиганти в крипто индустрията като Binance, Coinbase, Crypto.com и FTX стартираха агресивна маркетингова стратегия, свързана със спорта. Целта е да се опитат да достигнат инвестициите, направени от други престижни традиционни марки в този сектор.

През последните 18 месеца инвестициите в спортни спонсорства от страна на крипто компаниите възлизат на повече от $2.4 милиарда, по данни на Bloomberg. Това е финансово и логистично усилие, за което те се надяват, че ще има своята награда, която ще доведе до разрастване на пазара.

Крипто индустрията навлиза в света на спорта

Спортните спонсорства престанаха да бъдат ексклузивни за Adidas, Nike, Coca-Cola, Mercedes Benz или друга традиционна марка. Сега крипто борсите също се включиха в състезанието за дял от индустрията, тъй като се стремят да увеличат обхвата и популярността си.

Независимо дали става въпрос за футбол, НБА, Мейджър Лийг Бейзбол, Формула 1 или Лигата за състезания с дронове, присъствието на компаниите за търговия с дигитални активи се увеличава след подписването на важни договори за спонсорство с лигите и професионалните спортни отбори по света.

Следвайки предпоставката, че именно по време на кризи човек трябва да инвестира най-много в реклама, компаниите от крипто индустрията ‘наводниха’ спортните съоръжения, фланелките на отборите и телевизионните спотове с всевъзможни алюзии за съответните си марки.


ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Терористичните организации се обръщат към NFT за пропаганда


Проучванията на общественото мнение сочат, че феновете на масовия спорт вече са два пъти повече изложени на криптовалути и други дигитални активи, отколкото нефеновете. За да се възстановят от финансовия спад, да спечелят нови аудитории и да възобновят бизнеса си, борсите са на път да се превърнат в едни от най-големите спонсори и рекламодатели в спорта.

Сделки за спонсорство за милиони долари

Най-голямата сделка за спонсорство, подписана досега, е с Crypto.com за $700 милиона. През септември миналата година компанията придоби 20-годишните права за преименуване на спортната зала „Стейпълс Център“, дом на „Лейкърс“, „Спаркс“ и „Кингс“. По същия начин тя се впусна в спонсорство на Формула 1.

Друга голяма спонсорска сделка FTX подписа с окръг Маями-Дейд през май 2021 г., за да придобие правата за именуване на American Airlines Arena. 19-годишната сделка ще позволи на борсата да бъде официален спонсор на съоръжението, което е дом на баскетболния отбор „Маями Хийт“.

Binance е подписала сделки на стойност милиони долари с най-големите футболни звезди като Кристиано Роналдо и клубове от Купата на африканските нации. Докато Coinbase подписа рекламно споразумение с НБА и известни баскетболисти като Кевин Дюрант.

С над 8 години опит в индустрията на криптовалутите и блокчейн, Александър е опитен създател на съдържание и пазарен анализатор, посветен на това да направи дигиталните активи по-достъпни и разбираеми. Той е специалист в разбиването на сложни крипто тенденции, анализирането на пазарни движения и създаването на задълбочено съдържание, насочено към образованието както на новодошлите, така и на опитни инвеститори. Александър е изградил репутация на човек, който предоставя навременни и точни анализи, като същевременно следи отблизо регулаторните промени, нововъзникващите технологии и макроикономическите тенденции, които оформят бъдещето на дигиталните финанси. Работата му се корени в страстта към иновациите и твърдото убеждение, че широко разпространеното образование е ключ към ускоряване на глобалното приемане на криптовалутите.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Директорът на Bank of America потвърди слуховете за стабилна монета

Главният изпълнителен директор Брайън Мойнихан разкри, че Bank of America активно разработва предлагане на стабилни монети по време на конферентен разговор след отчета за приходите в сряда.

17.07.2025 13:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

PayPal разширява стабилната си монета към Arbitrum

PayPal разшири обхвата на своята стабилна монета, PayPal USD (PYUSD), до мрежата Arbitrum, отбелязвайки ключова стъпка в стратегията си за интегриране с по-бърза и по-рентабилна блокчейн инфраструктура.

16.07.2025 19:35 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Citigroup проучва възможността за стартиране на стабилна монета

Citigroup оценява потенциалното пускане на своя собствена стабилна монета, обезпечена с щатски долари, което е сигнал за нарастваща промяна в нагласите на традиционните финансови институции към дигиталните активи.

16.07.2025 16:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Крипто циклите се развиват: Ето защо старите модели вече не работят

Според известен крипто анализатор традиционният четиригодишен цикъл, който някога определяше поведението на пазара на Биткойн и алткойните, вече е отживелица.

16.07.2025 12:00 3 мин. четене Alexander Zdravkov
Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.