Популярната крипто борса Kraken реши да навлезе в спортната индустрия, по-специално във Формула 1, като същевременно повиши осведомеността за Биткойн.
На 31 март чрез Twitter беше обявено, че крипто борсата Kraken е станала спонсор на спортен автомобил от Формула 1 (F1), принадлежащ на отбора Williams Racing.
YES! That’s the Bitcoin Whitepaper on the @williamsracing F1 car 👀
Who said #Bitcoin isn’t fast!? pic.twitter.com/HSRMpPHihr
— Kraken Exchange (@krakenfx) March 31, 2023
Партньорството включвa брандиране между Kraken и Williams Racing, като марката Kraken се появи върху различни елементи от автомобила и екипировката на отбора. Логото на Kraken, поставено върху автомобила, се състои от редове с текст от бялата книга на Биткойн.
NFT пазарът на Kraken, Kraken NFT, също ще изложи дигитални колекционерски предмети върху задното крило на автомобила. Партньорството има за цел да предостави на феновете „авангардни крипто и Web3 изживявания“ и може да включи преживявания за феновете и раздаване на артикули.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Устойчив добив на Биткойн: Намаляване на въглеродния отпечатък
Други отбори от Формула 1 установиха подобни отношения с блокчейн компании, като например партньорството на Crypto.com с Aston Martin Cognizant Formula One и спонсорската сделка на Red Bull с ByBit и Tezos.
Общността на Dogecoin също изрази интерес към спонсориране на отбора на Haas F1, въпреки че това не се осъществи.
Последните пазарни сътресения, подхранени от геополитически напрежения и страх на инвеститорите, са типичен пример за това как колебанията в настроенията и поведението на големите играчи влияят върху цените на криптовалутите.
Coinbase се нареди на първо място сред най-добре представящите се акции в индекса S&P 500 за юни, като отбеляза ръст от 43% на фона на силен възходящ импулс, подхранван от яснота в регулаторната среда, иновативни продукти и засилен институционален интерес към криптовалутите.
Главният пазарен стратег на Jefferies, Дейвид Зервос, счита, че предстоящата промяна във властта на Федералния резерв може да се отрази благоприятно на американските пазари на акции.
Нов доклад на Европейската централна банка (ЕЦБ) разкрива, че дигиталните методи на плащане продължават да набират популярност в еврозоната, въпреки че парите в брой остават важна част от потребителските плащания — особено за транзакции с малка стойност и плащания от човек на човек (P2P).