Компания пусна онлайн рекламна платформа AdCoinClick, която позволява на бизнеса и физическите лица да плащат за кампании, използвайки криптовалути.
Основателите на AdCoin, всички от които имат опит като предприемачи, казват, че са вдъхновени да пуснат AdCoinClick заради „губенето на време и пари“, които среща всеки, когато се опитват да разпредели бюджета си за маркетинг в миналото.
Не само плащанията с кредитни карти могат да бъдат причина за неприемливи закъснения, което води до спиране на сметките и загуба на ценна експозиция. Също така малките фирми в някои части на света се борят да рекламират услугите си чрез големите уебсайтове, защото платформи като PayPal не са често използвани методи плащане.
AdCoinClick заявява, че целта ѝ е да позволи продуктите, свързани с криптовалутите, да бъдат рекламирани прозрачно чрез дигитални кампании – и твърди, че бизнесът ще има възможност да се свърже с голям брой крипто ентусиасти в рамките на няколко минути. За разлика от други рекламни платформи, няма минимални бюджети за кампании, които да ограничат голям брой потребители. Основната цел е да се намери най-добрият начин, по който стартиращите фирми да получат нови клиенти и да повишат осведомеността.
Екипът, който стой зад платформата твърди, че 80% от рекламните бюджети, изразходвани за конкурентни платформи, а това е „загуба на пари“, защото кампаниите не са точно насочени. AdCoinClick казва, че избягва „спам трафик, който не се превръща в пряк бизнес“, а вместо това предлага нещо напълно различно. Рекламите за първоначалните оферти на токени или информация свързана с блокчейн и критповалутите ще бъдат видяни от читатели с истински интерес към тяхното послание.
AdCoin обявиха, че таксите за използване на новата платформа са „близки до нулеви“, което прави възможно предприятията да провеждат редовно микро транзакции с издатели на ниши.
Издателите могат да решат дали искат да използват своите приходи, за да инвестират в криптовалути на борсата или да я обърнат във фиатна валута. Като алтернатива, те могат да изберат да използват AdCoinClick, за да стартират собствени кампании и да насочват трафик към уебсайта или блога си.
Компанията вече интегрира API за плащане в WooCommerce, популярна платформа за електронна търговия с отворен код в WordPress. След като е създаден портфейлът AdCoin, той позволява на издателите и други фирми да приемат плащания в криптовалути както за физически, така и за цифрови продукти и услуги – като транзакциите, извършени в алтернативни валути, автоматично се преобразуват. Това е съчетано със сериозен контролен панел за управление, където се съхраняват пълни данни за плащанията. Създадено е и самостоятелно решение за WordPress и Drupal, което премахва необходимостта от „сложни приставки“.
С течение на времето AdCoin планира да пусне WordPress рекламен плъгин, който позволява на издателите да увеличат приходите си и да продадат пространство при поискване, без да се налага да се справят със сложните изисквания на други доставчици.
Докато американските банкови гиганти се придвижват към пускането на единна стабилна монета, основателят на Cardano Чарлз Хоскинсън празнува тиха победа.
В ход, който подчертава глобалното отклонение от господството на американския долар, Алжир официално се присъедини към Новата банка за развитие на БРИКС (NDB).
Употребата на криптовалути в туристическия сектор е нараснала значително, като нови данни от Travala и Binance Pay разкриват, че почти 80% от резервациите в Travala вече се правят с помощта на дигитални активи.
Основателят на Binance, Чанпен Джао, отхвърли твърденията, че е свързан с World Liberty Financial (WLF), крипто проект, свързана със семейството на Доналд Тръмп.