Компания пусна онлайн рекламна платформа AdCoinClick, която позволява на бизнеса и физическите лица да плащат за кампании, използвайки криптовалути.
Основателите на AdCoin, всички от които имат опит като предприемачи, казват, че са вдъхновени да пуснат AdCoinClick заради „губенето на време и пари“, които среща всеки, когато се опитват да разпредели бюджета си за маркетинг в миналото.
Не само плащанията с кредитни карти могат да бъдат причина за неприемливи закъснения, което води до спиране на сметките и загуба на ценна експозиция. Също така малките фирми в някои части на света се борят да рекламират услугите си чрез големите уебсайтове, защото платформи като PayPal не са често използвани методи плащане.
AdCoinClick заявява, че целта ѝ е да позволи продуктите, свързани с криптовалутите, да бъдат рекламирани прозрачно чрез дигитални кампании – и твърди, че бизнесът ще има възможност да се свърже с голям брой крипто ентусиасти в рамките на няколко минути. За разлика от други рекламни платформи, няма минимални бюджети за кампании, които да ограничат голям брой потребители. Основната цел е да се намери най-добрият начин, по който стартиращите фирми да получат нови клиенти и да повишат осведомеността.
Екипът, който стой зад платформата твърди, че 80% от рекламните бюджети, изразходвани за конкурентни платформи, а това е „загуба на пари“, защото кампаниите не са точно насочени. AdCoinClick казва, че избягва „спам трафик, който не се превръща в пряк бизнес“, а вместо това предлага нещо напълно различно. Рекламите за първоначалните оферти на токени или информация свързана с блокчейн и критповалутите ще бъдат видяни от читатели с истински интерес към тяхното послание.
AdCoin обявиха, че таксите за използване на новата платформа са „близки до нулеви“, което прави възможно предприятията да провеждат редовно микро транзакции с издатели на ниши.
Издателите могат да решат дали искат да използват своите приходи, за да инвестират в криптовалути на борсата или да я обърнат във фиатна валута. Като алтернатива, те могат да изберат да използват AdCoinClick, за да стартират собствени кампании и да насочват трафик към уебсайта или блога си.
Компанията вече интегрира API за плащане в WooCommerce, популярна платформа за електронна търговия с отворен код в WordPress. След като е създаден портфейлът AdCoin, той позволява на издателите и други фирми да приемат плащания в криптовалути както за физически, така и за цифрови продукти и услуги – като транзакциите, извършени в алтернативни валути, автоматично се преобразуват. Това е съчетано със сериозен контролен панел за управление, където се съхраняват пълни данни за плащанията. Създадено е и самостоятелно решение за WordPress и Drupal, което премахва необходимостта от „сложни приставки“.
С течение на времето AdCoin планира да пусне WordPress рекламен плъгин, който позволява на издателите да увеличат приходите си и да продадат пространство при поискване, без да се налага да се справят със сложните изисквания на други доставчици.
Бавното разрушаване на крипто империята на Сам Банкман-Фрийд продължава, като фалиралите компании FTX и Alameda Research прехвърлят тихомълком още $10.3 милиона в Solana (SOL) като част от плана си за ликвидация.
Вашингтон направи грандиозен военен парад на стойност $45 милиона на 14 юни 2025 г., с който бяха отбелязани две важни събития: 250-годишнината на американската армия и 79-ият рожден ден на Доналд Тръмп.
Спорът дали писането на код, фокусиран върху поверителността, е престъпление, се разгаря от двете страни на Атлантическия океан, а крипто общността отваря портфейла си, за да защити двама ключови инженери на Tornado Cash.
С наближаването на края на шестдесетгодишното си управление в Berkshire Hathaway, легендарният инвеститор Уорън Бъфет засили фокуса си, влагайки близо $197 милиарда в само няколко акции.