НАЧАЛО Други

IBM пускат блокчейн тракер на медийни транзакции

ЮНИ. 20, 2018 11:38 2 МИН . ЧЕТЕНЕ
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
 IBM пускат блокчейн тракер на медийни транзакции

IBM iX си партнира с доставчик на софтуер Mediaocean, за да пусне на пазара базиран на блокчейн тракер за дигитални медийни транзакции, според tweet на компанията на 19-ти юни.

IBM iX е бизнес и технологично консултантско крило на международния технологичен гигант IBM.


Според IBM iX, основната цел за прилагане на блокчейн в медийната екосистема е да "изчисти нещата" в индустрията за купуване на медия.

Тракера ще се насочва към дигитална рекламна измама, като възпрепятства плащанията да отидат на погрешни страни. Партньор в глобалния маркетинг в IBM iX Babs Rangaiah заяви, че пилотният блокчейн ще помогне за проследяването на потока от пари сред медийните играчи и да премахне ненужните посредници:

След като установите къде отиват парите, кои са играчите и какво прави всеки от тях, мисля, че ще видите някои съкращения във веригата за доставки, които ще позволят на някои от тези пари за производство да отидат в средните играчи и да се върнат обратно и ударят издателите.

В допълнение към осигуряването на прозрачност в бранша, пилотът има за цел също да намали времето и цената на медийните транзакции. Пилотът ще включва медийни сделки за Unilever, Kimberly-Clark Corp., Pfizer, Kellogg и Watson. Според мениджъра на Mediaocean, Bill Wise, пилотът ще бъде изцяло приложен от "мнозинството" на дигиталната медийна индустрия до края на 2019 г.:

Мисля, че до края на следващата година ще имаме напълно функциониращо мащабируемо решение, което ще бъде прието от по-голямата част от бранша.

Бе съобщено, че 20-30% от рекламните бюджети се губят в веригата за доставки на медии поради "липса на видимост, непрозрачни договори, непрозрачно измерване на вкарани пари, измами и сега дори Вашите реклами се показват на опасни места." Според оценки на Juniper Research, измамите ще струват на рекламодателите на цифровите реклами 52 милиона долара на ден през 2018 г.

Последният проект не е първата инициатива на IBM за интегриране на блокчейн технология в рекламната индустрия. На 18-ти април IBM обяви пилотен продукт на блокчейн за доказване на концепцията (PoC) за "къси посредници" между рекламодатели, издатели и потребители, както и да предостави ясни записи за договорите и плащанията за издатели.

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към етериум адреса:

Популярни Новини
Мнения (0)
Изкажете мнение
Още Други новини

Банка финансира NFT проект с близо $700 милиона

Sorare успяха да изградят платформа за фентъзи футбол, базирана на NFT, в която всяка дигитална карта е регистрирана като уникален токен в блокчейна на Етериум. Играчите могат да купуват и продават ка...
СЕП. 23, 2021 17:00 2 МИН . ЧЕТЕНЕ

SushiSwap отричат да има заплаха за потребителските средства

Според доклади на различни медии, хакерът е заявил, че е идентифицирал уязвимост, която касае потребителски средства на стойност над $1 милиард, заявявайки, че информацията е станала публично достъпна...
СЕП. 23, 2021 14:40 2 МИН . ЧЕТЕНЕ

Федералният резерв скоро ще сподели значително проучване

Федералният резерв на САЩ ще публикува своя доклад за CBDC (дигитални валути на централни банки), според председателя на Фед, Джером Пауъл, който проведе пресконференция на 22-ри семптември.Пауъл иска...
СЕП. 23, 2021 13:52 2 МИН . ЧЕТЕНЕ

NFT стартъпът Dapper Labs набира $250 милиона

Coatue Ventures водеше кръга с участието на съществуващите инвеститори a16z, GV (по-рано Google Ventures) и Version One Ventures. Нови инвеститори, включително BOND, фирма за рисков капитал, и GIC, си...
СЕП. 23, 2021 10:50 1 МИН . ЧЕТЕНЕ
Абонирай се за Крипто Днес Бъди сред първите, които научават за нашите специални новини от крипто света