Начало » IBM пускат блокчейн тракер на медийни транзакции

IBM пускат блокчейн тракер на медийни транзакции

20.06.2018 11:38 2 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
IBM пускат блокчейн тракер на медийни транзакции

IBM iX си партнира с доставчик на софтуер Mediaocean, за да пусне на пазара базиран на блокчейн тракер за дигитални медийни транзакции, според tweet на компанията на 19-ти юни.

IBM iX е бизнес и технологично консултантско крило на международния технологичен гигант IBM.

Според IBM iX, основната цел за прилагане на блокчейн в медийната екосистема е да „изчисти нещата“ в индустрията за купуване на медия.

Тракера ще се насочва към дигитална рекламна измама, като възпрепятства плащанията да отидат на погрешни страни. Партньор в глобалния маркетинг в IBM iX Babs Rangaiah заяви, че пилотният блокчейн ще помогне за проследяването на потока от пари сред медийните играчи и да премахне ненужните посредници:

След като установите къде отиват парите, кои са играчите и какво прави всеки от тях, мисля, че ще видите някои съкращения във веригата за доставки, които ще позволят на някои от тези пари за производство да отидат в средните играчи и да се върнат обратно и ударят издателите.

В допълнение към осигуряването на прозрачност в бранша, пилотът има за цел също да намали времето и цената на медийните транзакции. Пилотът ще включва медийни сделки за Unilever, Kimberly-Clark Corp., Pfizer, Kellogg и Watson. Според мениджъра на Mediaocean, Bill Wise, пилотът ще бъде изцяло приложен от „мнозинството“ на дигиталната медийна индустрия до края на 2019 г.:

Мисля, че до края на следващата година ще имаме напълно функциониращо мащабируемо решение, което ще бъде прието от по-голямата част от бранша.

Бе съобщено, че 20-30% от рекламните бюджети се губят в веригата за доставки на медии поради „липса на видимост, непрозрачни договори, непрозрачно измерване на вкарани пари, измами и сега дори Вашите реклами се показват на опасни места.“ Според оценки на Juniper Research, измамите ще струват на рекламодателите на цифровите реклами 52 милиона долара на ден през 2018 г.

Последният проект не е първата инициатива на IBM за интегриране на блокчейн технология в рекламната индустрия. На 18-ти април IBM обяви пилотен продукт на блокчейн за доказване на концепцията (PoC) за „къси посредници“ между рекламодатели, издатели и потребители, както и да предостави ясни записи за договорите и плащанията за издатели.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Робърт Кийосаки се извини на последователите си след неуспешна анкета

Робърт Кийосаки, известен с книгата си „Богат татко, беден татко“ и яростната си подкрепа за Биткойн, наскоро се сблъска с неочаквана липса на ангажираност от страна на своите последователи в платформата Х.

28.04.2025 19:00 1 мин. четене Alexander Stefanov

Bitget търси обезщетение от потребители, които се възползваха от бъг в системата

Bitget предприема правни действия след разкриването на координирана атака, която е струвала на борсата над $20 милиона.

28.04.2025 17:00 1 мин. четене Alexander Stefanov

Инвеститори съдят Nike след внезапното закриване на NFT платформата

Nike се изправя пред нова съдебна битка, след като група купувачи на NFT и крипто активи обвиниха компанията, че им е нанесла големи финансови загуби.

28.04.2025 16:30 2 мин. четене Alexander Stefanov

Ръководството на Ripple не планира IPO през 2025 година

Ripple официално опроверга слуховете за IPO, потвърждавайки, че няма намерение да излезе на борсата през 2025 г.

28.04.2025 16:00 1 мин. четене Alexander Zdravkov
Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.