НАЧАЛО Други

IBM пускат блокчейн тракер на медийни транзакции

20.06.2018 11:38 2 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
IBM пускат блокчейн тракер на медийни транзакции

IBM iX си партнира с доставчик на софтуер Mediaocean, за да пусне на пазара базиран на блокчейн тракер за дигитални медийни транзакции, според tweet на компанията на 19-ти юни.

IBM iX е бизнес и технологично консултантско крило на международния технологичен гигант IBM.

Според IBM iX, основната цел за прилагане на блокчейн в медийната екосистема е да “изчисти нещата” в индустрията за купуване на медия.

Тракера ще се насочва към дигитална рекламна измама, като възпрепятства плащанията да отидат на погрешни страни. Партньор в глобалния маркетинг в IBM iX Babs Rangaiah заяви, че пилотният блокчейн ще помогне за проследяването на потока от пари сред медийните играчи и да премахне ненужните посредници:

След като установите къде отиват парите, кои са играчите и какво прави всеки от тях, мисля, че ще видите някои съкращения във веригата за доставки, които ще позволят на някои от тези пари за производство да отидат в средните играчи и да се върнат обратно и ударят издателите.

В допълнение към осигуряването на прозрачност в бранша, пилотът има за цел също да намали времето и цената на медийните транзакции. Пилотът ще включва медийни сделки за Unilever, Kimberly-Clark Corp., Pfizer, Kellogg и Watson. Според мениджъра на Mediaocean, Bill Wise, пилотът ще бъде изцяло приложен от “мнозинството” на дигиталната медийна индустрия до края на 2019 г.:

Мисля, че до края на следващата година ще имаме напълно функциониращо мащабируемо решение, което ще бъде прието от по-голямата част от бранша.

Бе съобщено, че 20-30% от рекламните бюджети се губят в веригата за доставки на медии поради “липса на видимост, непрозрачни договори, непрозрачно измерване на вкарани пари, измами и сега дори Вашите реклами се показват на опасни места.” Според оценки на Juniper Research, измамите ще струват на рекламодателите на цифровите реклами 52 милиона долара на ден през 2018 г.

Последният проект не е първата инициатива на IBM за интегриране на блокчейн технология в рекламната индустрия. На 18-ти април IBM обяви пилотен продукт на блокчейн за доказване на концепцията (PoC) за “къси посредници” между рекламодатели, издатели и потребители, както и да предостави ясни записи за договорите и плащанията за издатели.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Бомбастична прогноза за цената на златото

Златото преживява рязък ръст на бичите настроения, тъй като цените му се покачват на графиките през април 2024 г. Само в сряда цената на златото се повиши с близо 18 пункта, което представляваше увеличение от 0.75% в рамките на 24 часа.

18.04.2024 18:15 2 мин. четене

Дългът на САЩ и Китай може да има тежки последици за глобалната икономика

Международният валутен фонд (МВФ) призова правителствата на САЩ и Китай да предприемат действия за справяне с рязкото увеличаване на дълговете си, като предупреди за потенциални дълбоки последици за световната икономика и лихвените проценти, плащани от други държави.

18.04.2024 17:00 2 мин. четене

Традиционните пазари ги обвзема страх – какво следва?

Нагласите на инвеститорите се промениха, тъй като несигурността хвърля сянка върху пазара на акции, което е сигнал за отклонение от оптимизма, характерен за последните месеци.

18.04.2024 15:00 2 мин. четене

Рисковете от използването на изкуствен интелект в банковия сектор

Най-големият световен банков регулатор Пабло Ернандес де Кос, управител на Банката на Испания и председател на международния Базелски комитет по банков надзор, подчерта, че банките трябва активно да се справят с рисковете, свързани с използването на изкуствения интелект (AI) и машинното обучение (ML) в дейността си.

18.04.2024 13:00 1 мин. четене

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към етериум адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.