Начало » Други » IBM пускат блокчейн тракер на медийни транзакции

IBM пускат блокчейн тракер на медийни транзакции

20.06.2018 11:38 2 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
IBM пускат блокчейн тракер на медийни транзакции

IBM iX си партнира с доставчик на софтуер Mediaocean, за да пусне на пазара базиран на блокчейн тракер за дигитални медийни транзакции, според tweet на компанията на 19-ти юни.

IBM iX е бизнес и технологично консултантско крило на международния технологичен гигант IBM.

Според IBM iX, основната цел за прилагане на блокчейн в медийната екосистема е да „изчисти нещата“ в индустрията за купуване на медия.

Тракера ще се насочва към дигитална рекламна измама, като възпрепятства плащанията да отидат на погрешни страни. Партньор в глобалния маркетинг в IBM iX Babs Rangaiah заяви, че пилотният блокчейн ще помогне за проследяването на потока от пари сред медийните играчи и да премахне ненужните посредници:

След като установите къде отиват парите, кои са играчите и какво прави всеки от тях, мисля, че ще видите някои съкращения във веригата за доставки, които ще позволят на някои от тези пари за производство да отидат в средните играчи и да се върнат обратно и ударят издателите.

В допълнение към осигуряването на прозрачност в бранша, пилотът има за цел също да намали времето и цената на медийните транзакции. Пилотът ще включва медийни сделки за Unilever, Kimberly-Clark Corp., Pfizer, Kellogg и Watson. Според мениджъра на Mediaocean, Bill Wise, пилотът ще бъде изцяло приложен от „мнозинството“ на дигиталната медийна индустрия до края на 2019 г.:

Мисля, че до края на следващата година ще имаме напълно функциониращо мащабируемо решение, което ще бъде прието от по-голямата част от бранша.

Бе съобщено, че 20-30% от рекламните бюджети се губят в веригата за доставки на медии поради „липса на видимост, непрозрачни договори, непрозрачно измерване на вкарани пари, измами и сега дори Вашите реклами се показват на опасни места.“ Според оценки на Juniper Research, измамите ще струват на рекламодателите на цифровите реклами 52 милиона долара на ден през 2018 г.

Последният проект не е първата инициатива на IBM за интегриране на блокчейн технология в рекламната индустрия. На 18-ти април IBM обяви пилотен продукт на блокчейн за доказване на концепцията (PoC) за „къси посредници“ между рекламодатели, издатели и потребители, както и да предостави ясни записи за договорите и плащанията за издатели.

Активен крипто трейдър, следи и новини, свързани с акции, S&P500 и злато. Деян обича да спортува активно, тренира редовно, занимава се с калистеника. Обича и да чете Sci-Fi книги, когато му остане време.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Крипто индустрията продължава да подпомага защитата на разработчиците на Tornado Cash

Спорът дали писането на код, фокусиран върху поверителността, е престъпление, се разгаря от двете страни на Атлантическия океан, а крипто общността отваря портфейла си, за да защити двама ключови инженери на Tornado Cash.

14.06.2025 19:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Уорън Бъфет ограничава инвестициите си, докато се готви за пенсиониране

С наближаването на края на шестдесетгодишното си управление в Berkshire Hathaway, легендарният инвеститор Уорън Бъфет засили фокуса си, влагайки близо $197 милиарда в само няколко акции.

14.06.2025 18:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

KuCoin получи регулаторен лиценз да оперира в Тайланд

KuCoin премина от обслужване на тайландски трейдъри от дистанция към операции на тяхна територия.

14.06.2025 16:00 1 мин. четене Alexander Zdravkov

Пакистан превръща неизползваната енергия в инфраструктура за Биткойн и изкуствен интелект

Пакистан е намерил неочаквано приложение на електроенергията, която обикновено остава неизползвана: Захранване на хиляди Биткойн машини и AI сървъри.

14.06.2025 11:00 1 мин. четене Alexander Zdravkov
Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.