НАЧАЛО Други

IBM пускат блокчейн тракер на медийни транзакции

ЮНИ. 20, 2018 11:38 2 МИН . ЧЕТЕНЕ
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
 IBM пускат блокчейн тракер на медийни транзакции

IBM iX си партнира с доставчик на софтуер Mediaocean, за да пусне на пазара базиран на блокчейн тракер за дигитални медийни транзакции, според tweet на компанията на 19-ти юни.

 

IBM iX е бизнес и технологично консултантско крило на международния технологичен гигант IBM.


Според IBM iX, основната цел за прилагане на блокчейн в медийната екосистема е да "изчисти нещата" в индустрията за купуване на медия.

Тракера ще се насочва към дигитална рекламна измама, като възпрепятства плащанията да отидат на погрешни страни. Партньор в глобалния маркетинг в IBM iX Babs Rangaiah заяви, че пилотният блокчейн ще помогне за проследяването на потока от пари сред медийните играчи и да премахне ненужните посредници:

След като установите къде отиват парите, кои са играчите и какво прави всеки от тях, мисля, че ще видите някои съкращения във веригата за доставки, които ще позволят на някои от тези пари за производство да отидат в средните играчи и да се върнат обратно и ударят издателите.

В допълнение към осигуряването на прозрачност в бранша, пилотът има за цел също да намали времето и цената на медийните транзакции. Пилотът ще включва медийни сделки за Unilever, Kimberly-Clark Corp., Pfizer, Kellogg и Watson. Според мениджъра на Mediaocean, Bill Wise, пилотът ще бъде изцяло приложен от "мнозинството" на дигиталната медийна индустрия до края на 2019 г.:

Мисля, че до края на следващата година ще имаме напълно функциониращо мащабируемо решение, което ще бъде прието от по-голямата част от бранша.

Бе съобщено, че 20-30% от рекламните бюджети се губят в веригата за доставки на медии поради "липса на видимост, непрозрачни договори, непрозрачно измерване на вкарани пари, измами и сега дори Вашите реклами се показват на опасни места." Според оценки на Juniper Research, измамите ще струват на рекламодателите на цифровите реклами 52 милиона долара на ден през 2018 г.

Последният проект не е първата инициатива на IBM за интегриране на блокчейн технология в рекламната индустрия. На 18-ти април IBM обяви пилотен продукт на блокчейн за доказване на концепцията (PoC) за "къси посредници" между рекламодатели, издатели и потребители, както и да предостави ясни записи за договорите и плащанията за издатели.

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Crypto Book
Свалете БЕЗПЛАТНО '10 Златни Правила на Крипто Инвеститора'

Научете всичко, което трябва да знаете за инвестиции в Биткойн и други криптовалути директно от хора с 7 годишен опит в сферата

warning

ВАЖНО: Ние никога няма да ви пращаме спам или да продаваме данните ви на трети лице.

Мнения (0)
Изкажете мнение
Още Други новини

Ripple официално обяви Bank of America като топ партньор на сайта си

Междувременно, тъй като XRP остава около $0.50, много големи борси - включително ODL платформите на Ripple - преместват изключително големи количества XRP: повече от 310 милиона монети.Bank of America...
НОЕ. 23, 2020 15:40 2 МИН . ЧЕТЕНЕ

Китай призовава за приемане на дигиталните валути на централните банки

Си разговаря с присъстващите на 15-ата среща на върха на лидерите на Г-20 в Саудитска Арабия. Коментарите идват в момент, когато Китай се опитва да позиционира юана като глобална резервна валута, алте...
НОЕ. 23, 2020 17:37 2 МИН . ЧЕТЕНЕ

Крипто компания с патент за проследяване на транзакции с Monero (XMR)

В блог публикация от 20-ти ноември от CipherTrace, компанията заяви, че патентите ще включват криминалистични инструменти за изследване на транзакционните потоци на Monero (XMR). Те ще имат за цел да ...
НОЕ. 23, 2020 19:00 2 МИН . ЧЕТЕНЕ

Швейцарските финансови институции залагат на ETH2, BCH и USDC

От разширяването на съществуващите екосистеми до стейкинг на големи суми върху предстоящи проекти, крипто връзките на Швейцария само се увеличават.Швейцарската банка SEBA обяви на 19-ти ноември, че ве...
НОЕ. 23, 2020 10:22 2 МИН . ЧЕТЕНЕ
Абонирай се за Крипто Днес Бъди сред първите, които научават за нашите специални новини от крипто света