НАЧАЛО Други

IBM и Salon Media стартират блокчейн за борба с измамите в онлайн рекламите

АПР. 19, 2018 12:34 1 МИН . ЧЕТЕНЕ
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
 IBM и Salon Media стартират блокчейн за борба с измамите в онлайн рекламите

IBM и Salon Media пилотират блокчейн с доказана концепция, създаден от AdLedger, неправителствен консорциум, който разработва споделени технологии за пазара на дигиталната реклама.

 



"Проектът за съвместяване на кампании" използва технологията блокчейн, за да премахне посредниците между рекламодатели, издатели и потребители, които в момента правят индустрията уязвима към високотехнологични рекламни измами, като измама с бот и подправяне на домейни. Насочвайки се по-специално към помирението на кампаниите, доказателство за концепция (PoC) записва договорни условия, плащания за издатели и подробности за изпълнението на договорните условия в споделена система, която е неизменна и напълно подлежаща на одит.

Чад Андрюс, световен лидер в рекламните решения в IBM, пише в AdWeek, 18-ти април:

"С peer-to-peer блокчейн мрежа, е възможно постигането на прозрачност в дигиталната верига за реклами. Но гарантирането на успеха му ще изисква цялата индустрия, включително рекламодатели, доставчици на технологии, издатели и агенции, да се слеят около споделена, одитируема версия на истината. Подобен пакт би улеснил прозрачността в одита, помирението, разкриването на измами, управлението на несъответствията и плащанията."

Неотдавнашен доклад на Juniper Research оценява, че цифровите рекламодатели ще загубят около 19 млрд. долара от измами през 2018 г., което е равно на 52 млн. долара на ден.

AdLedger понастоящем разработва два блокчейна, насочени към повишаване на прозрачността и сигурността на данните за рекламодателите и издателите; едната е медийна кампания, изпълнена през целия си жизнен цикъл на блокчейн платформа, а втората засяга спазването на Регламента за защита на общите данни (GDPR).

Salon Media наскоро предизвика противоречия, когато излезе новината, че предлага на посетителите на сайта си евфемистичната възможност да позволи на Salon да получи достъп до "неизползвана компютърна мощ" на посетителя, вместо да вижда реклами; по същество иска разрешение да копае криптовалути в компютъра на посетителя, без да го казват.
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към етериум адреса:

Crypto Book
Свалете БЕЗПЛАТНО '10 Златни Правила на Крипто Инвеститора'

Научете всичко, което трябва да знаете за инвестиции в Биткойн и други криптовалути директно от хора с 7 годишен опит в сферата

warning

ВАЖНО: Ние никога няма да ви пращаме спам или да продаваме данните ви на трети лице.

Мнения (0)
Изкажете мнение
Още Други новини

Ripple ще запазят централата си в Сан Франциско

Милиардерът вярва, че Сан Франциско е най-подходящ за издателя на XRP от бизнес гледна точка."    "Ripple продължава да разширява 450-членния си екип в града въпреки правните си пр...
МАР. 4, 2021 14:34 1 МИН . ЧЕТЕНЕ

Анализатор от Уол Стрийт даде първият рейтинг на акциите на Coinbase

Гил Лурия от DA Davidson даде на COIN първия му 'buy' рейтинг, засилвайки нарастващата инерция зад компанията.Анализаторът пише, че криптовалутната индустрия ще има свой собствен "Amazon момент" с пре...
МАР. 4, 2021 09:03 1 МИН . ЧЕТЕНЕ

Поредният милиардер проявява интерес към крипто пространството

Льоб е известен с превръщането на $3 милиона в хедж фонд на стойност $17,5 милиарда през годините и е добре известна фигура на Уолстрийт. Сега крипто секторът е мястото, където той търси нова възможно...
МАР. 3, 2021 18:31 2 МИН . ЧЕТЕНЕ

Американски счетоводен софтуер за криптовалути получи финансиране от $100 милиона

Според блог публикация от 3-ти март TaxBit е осигурила средствата във финансиране от Серия А, воден от Paradigm и Tiger Capital. Допълнителни инвеститори включват ръководството на PayPal, големи индус...
МАР. 4, 2021 11:41 1 МИН . ЧЕТЕНЕ
Абонирай се за Крипто Днес Бъди сред първите, които научават за нашите специални новини от крипто света