НАЧАЛО Други

IBM и Salon Media стартират блокчейн за борба с измамите в онлайн рекламите

АПР. 19, 2018 12:34 1 МИН . ЧЕТЕНЕ
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
 IBM и Salon Media стартират блокчейн за борба с измамите в онлайн рекламите

IBM и Salon Media пилотират блокчейн с доказана концепция, създаден от AdLedger, неправителствен консорциум, който разработва споделени технологии за пазара на дигиталната реклама.



"Проектът за съвместяване на кампании" използва технологията блокчейн, за да премахне посредниците между рекламодатели, издатели и потребители, които в момента правят индустрията уязвима към високотехнологични рекламни измами, като измама с бот и подправяне на домейни. Насочвайки се по-специално към помирението на кампаниите, доказателство за концепция (PoC) записва договорни условия, плащания за издатели и подробности за изпълнението на договорните условия в споделена система, която е неизменна и напълно подлежаща на одит.

Чад Андрюс, световен лидер в рекламните решения в IBM, пише в AdWeek, 18-ти април:

"С peer-to-peer блокчейн мрежа, е възможно постигането на прозрачност в дигиталната верига за реклами. Но гарантирането на успеха му ще изисква цялата индустрия, включително рекламодатели, доставчици на технологии, издатели и агенции, да се слеят около споделена, одитируема версия на истината. Подобен пакт би улеснил прозрачността в одита, помирението, разкриването на измами, управлението на несъответствията и плащанията."

Неотдавнашен доклад на Juniper Research оценява, че цифровите рекламодатели ще загубят около 19 млрд. долара от измами през 2018 г., което е равно на 52 млн. долара на ден.

AdLedger понастоящем разработва два блокчейна, насочени към повишаване на прозрачността и сигурността на данните за рекламодателите и издателите; едната е медийна кампания, изпълнена през целия си жизнен цикъл на блокчейн платформа, а втората засяга спазването на Регламента за защита на общите данни (GDPR).

Salon Media наскоро предизвика противоречия, когато излезе новината, че предлага на посетителите на сайта си евфемистичната възможност да позволи на Salon да получи достъп до "неизползвана компютърна мощ" на посетителя, вместо да вижда реклами; по същество иска разрешение да копае криптовалути в компютъра на посетителя, без да го казват.
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Crypto Book
Свалете БЕЗПЛАТНО '10 Златни Правила на Крипто Инвеститора'

Научете всичко, което трябва да знаете за инвестиции в Биткойн и други криптовалути директно от хора с 7 годишен опит в сферата

warning

ВАЖНО: Ние никога няма да ви пращаме спам или да продаваме данните ви на трети лице.

Мнения (0)
Изкажете мнение
Още Други новини

Ликвидността на XRP близо до рекордни нива

Две на пет от тези платформи показват цифри, които са на път да изпреварят текущите върхове и да установят нови.Междувременно, основният партньор на Ripple в Япония, SoftBank, инвестира значителна сум...
МАЙ. 12, 2020 12:20 2 МИН . ЧЕТЕНЕ

Близо 50% от стойността в мрежата на Етериум е ERC-20 токени

Емисиите на стабилни монети в мрежата се покачи и почти 50% от общата й стойност вече е в ERC-20 токени.Крипто изследователят oт Messari, Райън Уоткинс, е забелязал, че ERC-20 токените се доближават д...
МАЙ. 30, 2020 08:00 1 МИН . ЧЕТЕНЕ

Tether е все по-използван в сферата на децентрализираните финанси

Този резултат идва два месеца след първоначалното пускане на Tether на платформата, която предлага широка гама от други стабилни монети, включително Dai (DAI), USD Coin (USDC), sUSD и TrueUS...
МАЙ. 29, 2020 18:00 2 МИН . ЧЕТЕНЕ

Stellar финансират SatoshiPay с 1 милион долара

Според прессъобщение днес, това е третата инвестиция, направена от SDF в SatoshiPay, и тя трябва преди всичко да помогне на доставчика на микроплащания да разработи и пусне на пазара своето ново търго...
МАЙ. 29, 2020 10:50 1 МИН . ЧЕТЕНЕ
Абонирай се за Крипто Днес Бъди сред първите, които научават за нашите специални новини от крипто света