НАЧАЛО Други

IBM и Salon Media стартират блокчейн за борба с измамите в онлайн рекламите

АПР. 19, 2018 12:34 1 МИН . ЧЕТЕНЕ
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
 IBM и Salon Media стартират блокчейн за борба с измамите в онлайн рекламите

IBM и Salon Media пилотират блокчейн с доказана концепция, създаден от AdLedger, неправителствен консорциум, който разработва споделени технологии за пазара на дигиталната реклама.

 



"Проектът за съвместяване на кампании" използва технологията блокчейн, за да премахне посредниците между рекламодатели, издатели и потребители, които в момента правят индустрията уязвима към високотехнологични рекламни измами, като измама с бот и подправяне на домейни. Насочвайки се по-специално към помирението на кампаниите, доказателство за концепция (PoC) записва договорни условия, плащания за издатели и подробности за изпълнението на договорните условия в споделена система, която е неизменна и напълно подлежаща на одит.

Чад Андрюс, световен лидер в рекламните решения в IBM, пише в AdWeek, 18-ти април:

"С peer-to-peer блокчейн мрежа, е възможно постигането на прозрачност в дигиталната верига за реклами. Но гарантирането на успеха му ще изисква цялата индустрия, включително рекламодатели, доставчици на технологии, издатели и агенции, да се слеят около споделена, одитируема версия на истината. Подобен пакт би улеснил прозрачността в одита, помирението, разкриването на измами, управлението на несъответствията и плащанията."

Неотдавнашен доклад на Juniper Research оценява, че цифровите рекламодатели ще загубят около 19 млрд. долара от измами през 2018 г., което е равно на 52 млн. долара на ден.

AdLedger понастоящем разработва два блокчейна, насочени към повишаване на прозрачността и сигурността на данните за рекламодателите и издателите; едната е медийна кампания, изпълнена през целия си жизнен цикъл на блокчейн платформа, а втората засяга спазването на Регламента за защита на общите данни (GDPR).

Salon Media наскоро предизвика противоречия, когато излезе новината, че предлага на посетителите на сайта си евфемистичната възможност да позволи на Salon да получи достъп до "неизползвана компютърна мощ" на посетителя, вместо да вижда реклами; по същество иска разрешение да копае криптовалути в компютъра на посетителя, без да го казват.
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към етериум адреса:

Популярни Новини
Мнения (0)
Изкажете мнение
Още Други новини

Grayscale купува още MANA, LPT, LINK, FIL

Grayscale купува повече алткойни за своите тръстовеГолемият криптовалутен фонд Grayscale купи още алткойни, за да добави към наскоро пуснатите си крипто тръстове - MANA, LPT, FIL и LINK.Покупките са н...
МАЙ. 8, 2021 20:19 1 МИН . ЧЕТЕНЕ

Grayscale отчита загуба за Q1

Според 10-Q декларацията, тръста увеличава своите BTC до 654,600, което е с 8% повече от края на 2020 г. Компанията заяви, че общата стойност на притежаваните от нея BTC е над $38,4 милиарда, кое...
МАЙ. 7, 2021 20:11 1 МИН . ЧЕТЕНЕ

‘DeFi отприщи вълна от иновации’ - вестник на Федералната банка на САЩ

DeFi е общото име за сложно преплетена мрежа от децентрализирани приложения (DApps) и платформи, базирани на интелигентните договори на Етериум. Основната идея, която стои зад екосистемата, е да се съ...
МАЙ. 7, 2021 18:30 1 МИН . ЧЕТЕНЕ

Бум на броят на битоматите по целия свят

От само 7,756 през май 2020 г. автоматите, поддържащи различни криптовалути, достигнаха 19,452 към май 2021 г.По-голямата част от машините се намират в САЩ. Броят на криптоматите, инсталирани в страна...
МАЙ. 7, 2021 17:20 1 МИН . ЧЕТЕНЕ
Абонирай се за Крипто Днес Бъди сред първите, които научават за нашите специални новини от крипто света