Маркетингът играе важна роля в крипто-света.
Някои проекти изглеждат по-добри в сравнение с други. Докато Биткойн все още няма PR и маркетинг, TRON е доста силен в този аспект. Въпреки това има известни опасения относно мотивите за хайпването на този проект. Дали той ще реализира предполагаемия си потенциал?
За втори път в рамките на няколко седмици се появи огромна реклама TRON на билборд Nasdaq. Същото се случи и преди началото на теста на проекта. Въпреки че това създаде доста шум, общият интерес към TRON не се повлия много. Нищо чудно, все пак проектът още има много да доказва.
#TRON hits #NASDAQ once again! We’re going to change blockchain, the internet, and the world! We’re going full speed. Don’t get left behind. ? $TRX #TRX pic.twitter.com/BBkztNMY0b
— Justin Sun (@justinsuntron) 1 юни 2018 г.
Хората трябва да разберат защо тази реклама се показва на този билборд. Това е платена реклама, както всяка друга, която се показва на същия екран. Това не означава, че NASDAQ има интерес към TRON или технологията зад проекта. Нито пък означава, че това веднага ще доведе до по-голямa приемственост на тази екосистема или валута.
Основателят Джъстин Сън изглежда използва доста подвеждаща реторика в това отношение. Той твърди, че TRON „удари NASDAQ“ отново. Не, просто не. Това е много подвеждащо изказване, тъй като проектът дори не е на радара на основната фондова борса. Това е просто платена реклама.
Интересно е как основателя избира да представи ситуацията като нещо, което не е. Ясно е, че тази „новина“ ще предизвика силни реакции в социалните медии. Въпросът е какво въздействие ще има подвеждащата кампания върху публичното възприятие.
Това не е единственият такъв tweet, който Джъстин Сън е правил. По-конкретно той сравни TRON с Етериум, въпреки че тези проекти въобще не са в една и съща лига. Етериум съществува от доста време и е преодолял сериозни предизвикателства. TRON е само в началото си. За да се сравнят двата проекта на този етап, трябва да изхвърлим обективната реалност през прозореца. Евентуално, след няколко години може да се направи опит за подобно сравнение, но на този етап, TRON няма достатъчно история зад него.
Ние смятаме, че това е просто добър маркетинг от страна на основателя. Дали се прави с цел манипулация или може би дори „пъм енд дъмп“, не можем да кажем.
Why # TRON is better than #ETH: 1. 2000TPS vs. 25TPS 2. Popular sovereignty of token vs. Authoritarian rules 3. 100M Dapp users vs. Thousands 4. None fees vs. High fees 5. Coin burn vs. No coin burn 6. $2B bonus vs. Zero 7. High scalability vs Poor scalability #TRX $TRX pic.twitter.com/W7jEjmx0wp
— Justin Sun (@justinsuntron) status/1002542868005732353?ref_src=twsrc%5Etfw“>1 юни 2018 г.
Активен крипто трейдър, следи и новини, свързани с акции, S&P500 и злато. Деян обича да спортува активно, тренира редовно, занимава се с калистеника. Обича и да чете Sci-Fi книги, когато му остане време.
CME Group, най-големият пазар за деривати в света, разширява гамата си от дигитални активи с пускането на фючърси върху XRP, които ще бъдат достъпни на 19 май, в очакване на регулаторно одобрение.
Тъй като Биткойн (BTC) възвръща стабилността си, а алткойните започват да проявяват признаци на активност, оптимизмът на инвеститорите отново се увеличава.
В една от най-успешните истории на годината за трейдър на меме монети, базирани на Solana, инвестицията от $173 се превърна в над $224,000 благодарение на популярния TROLL токен.
Неотдавнашният скок на Биткойн разпали отново ентусиазма на целия крипто пазар, като издигна не само водещата криптовалута, но и сигнализира за по-широко възраждане на алткойните.