Google отмени почти тригодишна забрана за крипто борсите да използват нейните рекламни услуги.
“От 3-ти август рекламодателите, предлагащи криптовалутни борси и портфейли, насочени към САЩ, могат да рекламират тези продукти и услуги, когато отговарят на следните изисквания и са сертифицирани от Google”, гласи обявлението.
Изискванията, които борсите трябва да преминат, включват необходимостта да бъдат или регистрирани във “FinCEN като бизнес с парични услуги и с поне една държава като предавател на пари”, или “федерален или държавен банкиран орган”. Това би могло да отваря вратата за реклами от услуги като Anchorage и Paxos.
Новата политика няма да отвори вратата за по-голямата част от крипто институциите, тъй като “рекламите за първоначални предложения на монети, протоколи за търговия с DeFi или други реклами, насърчаващи покупката, продажбата или търговията с криптовалути или свързани продукти” продължават да са забранени.
Агрегаторите на новини и графики, както и “сигнали” и услуги за анализ също остават в черния списък.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Börse Stuttgart Digital Exchange стартира мобилно приложение за търговия с криптовалути
Политиките на Google относно крипто рекламите често са противоречиви и на някои места експертите ги определят като “несправедливи”. През цялата 2018 г. гигантът за търсене отменяше и възстановяваше забрана за реклама на обмени и борси. В даден момент думата ‘Ethereum’ беше в черния списък на рекламите и въпреки строгите правила, все пак понякога позволяваше да се промъкнат измамни проекти.
Новата рекламна политика означава, че базираните в САЩ крипто ентусиасти скоро могат да бъдат засипани с реклами.
В момента Binance US и FTX се борят за пазарен дял. По-рано тази година беше съобщено, че FTX купува правата за именуване на дома на Маями Хийт на NBA до 2040 г., който скоро ще се нарича FTX Arena.
Във волатилния свят на криптовалутите психологията на инвеститорите е една от най-мощните сили, които стоят зад движението на цените.
Управителят на Английската централна банка Андрю Бейли изрази силна загриженост относно нарастващия стремеж към приемане на стабилни монети, като призова банките да се въздържат от емитиране на собствени дигитални валути.
Чешката национална банка ( CNB) навлезе в крипто сектора с инвестиция от $18 милиона в Coinbase, като закупи 51,732 акции през второто тримесечие на 2025 г., според подадена информация от Комисията по ценните книжа и фондовите борси на САЩ.
В изненадваща дългосрочна промяна в представянето златото официално изпреварва американския фондов пазар през последните 25 години – включително дивидентите.