Начало » Floki Inu стартира ‘супер агресивна’ маркетингова кампания

Floki Inu стартира ‘супер агресивна’ маркетингова кампания

09.12.2021 8:39 2 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Floki Inu стартира ‘супер агресивна’ маркетингова кампания

Floki Inu (FLOKI), меме криптовалута, чието име е вдъхновено от кучето на Илон Мъск и която съперничи на Shiba Inu (SHIB) по отношение на популярността, стартира рекламна кампания в Израел, която ще продължи един месец.

В туит, публикуван от главния акаунт, свързан с проекта, видеоклип, в който се твърди, че „Floki идва в Израел“ уточнява, че рекламите ще бъдат представени в страната на „8 първокласни стени“, както и „180 билборда и знаци“ в „20-те най-важни града“ на Израел.

Рекламната кампания се очаква да бъде видяна „над 47.6 милиона пъти“, тъй като билбордовете и знаците, които Floki Inu публикува в Израел, „ще бъдат разположени на стратегически и оживени места“ в ключови градове в цялата страна. Рекламната кампания, добави екипът, е „стратегически предназначена да създаде осведоменост за FLOKI за населението на Израел“.

Floki Inu стартира по-рано кампания в системата на обществения транспорт на Лондон със слогана „Изпуснахте Doge? Вземете Floki“ в опит да „легитимизират“ криптовалутата и да увеличат „доверието на средния потребител“ да купи актива, според ръководителя на маркетинга на проекта.

Цената на криптовалутата се изстреля нагоре, след като кампанията се популяризира. По това време беше разкрито, че към кампанията ще се присъединят и други, които популяризират криптовалутата, в Лос Анджелис, Япония, Китай и Русия.


ПРОЧЕТИ ОЩЕ
Shiba Inu Games си партнира с най-големия австралийски разработчик на игри

Рекламният бюджет на Floki Inu идва от такса от 4%, наложена на новите купувачи. Токените се използват за „включване на инфлуенсъри в мрежата“ и за „по-нататъшно развитие и разрастване на екосистемата на Floki“.

Transport for London разкри опасения относно рекламите, тъй като те популяризираха малко известен, нерегулиран финансов актив, за който твърдят, че може да бъде отворен за манипулация, като например схеми за пъмп и дъмп. 

Рекламите на FLOKI съдържаха предупреждения за рисковете за потенциалните купувачи, но предизвикаха гнева на Сиан Бери, член на Лондонската асамблея на Зелената партия, който каза, че рекламите на криптовалути не трябва да са в мрежата на Transport for London.

Активен крипто трейдър, следи и новини, свързани с акции, S&P500 и злато. Деян обича да спортува активно, тренира редовно, занимава се с калистеника. Обича и да чете Sci-Fi книги, когато му остане време.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Павел Дуров с шокиращи разкрития за европейското правителство

Основателят на Telegram Павел Дуров разкри, че е отхвърлил натиска от страна на западноевропейско правителство да цензурира политическото съдържание в приложението за съобщения в навечерието на президентските избори в Румъния.

19.05.2025 15:17 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Китай се освобождава от американски държавни облигации – какво следва?

Докато световното търсене на американски дълг нараства, Китай се движи в обратна посока.

19.05.2025 12:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Ето какви са най-новите промени във финансовата стратегия на Майкъл Бъри

Майкъл Бъри, станал известен с филма „The Big Short“, отново развълнува пазарите с промените в позициите на портфолиото на своя хедж фонд — този път, залагайки силно песимистично.

19.05.2025 6:00 1 мин. четене Alexander Zdravkov

Панама се позиционира като следващата крипто дестинация на Латинска Америка

Панама Сити може би се готви за голям скок в крипто пространството след дискретен, но знаков ход на кмета на града.

18.05.2025 20:26 2 мин. четене Alexander Zdravkov
Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.