Начало » Други » Floki Inu стартира ‘супер агресивна’ маркетингова кампания

Floki Inu стартира ‘супер агресивна’ маркетингова кампания

09.12.2021 8:39 2 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Floki Inu стартира ‘супер агресивна’ маркетингова кампания

Floki Inu (FLOKI), меме криптовалута, чието име е вдъхновено от кучето на Илон Мъск и която съперничи на Shiba Inu (SHIB) по отношение на популярността, стартира рекламна кампания в Израел, която ще продължи един месец.

В туит, публикуван от главния акаунт, свързан с проекта, видеоклип, в който се твърди, че „Floki идва в Израел“ уточнява, че рекламите ще бъдат представени в страната на „8 първокласни стени“, както и „180 билборда и знаци“ в „20-те най-важни града“ на Израел.

Рекламната кампания се очаква да бъде видяна „над 47.6 милиона пъти“, тъй като билбордовете и знаците, които Floki Inu публикува в Израел, „ще бъдат разположени на стратегически и оживени места“ в ключови градове в цялата страна. Рекламната кампания, добави екипът, е „стратегически предназначена да създаде осведоменост за FLOKI за населението на Израел“.

Floki Inu стартира по-рано кампания в системата на обществения транспорт на Лондон със слогана „Изпуснахте Doge? Вземете Floki“ в опит да „легитимизират“ криптовалутата и да увеличат „доверието на средния потребител“ да купи актива, според ръководителя на маркетинга на проекта.

Цената на криптовалутата се изстреля нагоре, след като кампанията се популяризира. По това време беше разкрито, че към кампанията ще се присъединят и други, които популяризират криптовалутата, в Лос Анджелис, Япония, Китай и Русия.


ПРОЧЕТИ ОЩЕ
Shiba Inu Games си партнира с най-големия австралийски разработчик на игри

Рекламният бюджет на Floki Inu идва от такса от 4%, наложена на новите купувачи. Токените се използват за „включване на инфлуенсъри в мрежата“ и за „по-нататъшно развитие и разрастване на екосистемата на Floki“.

Transport for London разкри опасения относно рекламите, тъй като те популяризираха малко известен, нерегулиран финансов актив, за който твърдят, че може да бъде отворен за манипулация, като например схеми за пъмп и дъмп. 

Рекламите на FLOKI съдържаха предупреждения за рисковете за потенциалните купувачи, но предизвикаха гнева на Сиан Бери, член на Лондонската асамблея на Зелената партия, който каза, че рекламите на криптовалути не трябва да са в мрежата на Transport for London.

Активен крипто трейдър, следи и новини, свързани с акции, S&P500 и злато. Деян обича да спортува активно, тренира редовно, занимава се с калистеника. Обича и да чете Sci-Fi книги, когато му остане време.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

BlackRock иска да добави стейкинг към своя Етериум ETF

BlackRock се опитва да усъвършенства своя iShares Ethereum Trust (ETHA), като включи функции за стейкинг, според ново заявление до Комисията по ценните книжа и фондовите борси на САЩ (SEC), подадено в четвъртък.

18.07.2025 11:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Сбербанк се стреми към доминация в руския сектор за крипто попечителство

Сбербанк, най-голямата държавна банка в Русия, се подготвя да започне да предоставя попечителски услуги за дигитални активи, с което значително навлиза в развиващия се крипто пазар в страната.

18.07.2025 10:10 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Директорът на Bank of America потвърди слуховете за стабилна монета

Главният изпълнителен директор Брайън Мойнихан разкри, че Bank of America активно разработва предлагане на стабилни монети по време на конферентен разговор след отчета за приходите в сряда.

17.07.2025 13:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

PayPal разширява стабилната си монета към Arbitrum

PayPal разшири обхвата на своята стабилна монета, PayPal USD (PYUSD), до мрежата Arbitrum, отбелязвайки ключова стъпка в стратегията си за интегриране с по-бърза и по-рентабилна блокчейн инфраструктура.

16.07.2025 19:35 2 мин. четене Alexander Zdravkov
Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.