Floki Inu (FLOKI), меме криптовалута, чието име е вдъхновено от кучето на Илон Мъск и която съперничи на Shiba Inu (SHIB) по отношение на популярността, стартира рекламна кампания в Израел, която ще продължи един месец.
В туит, публикуван от главния акаунт, свързан с проекта, видеоклип, в който се твърди, че „Floki идва в Израел“ уточнява, че рекламите ще бъдат представени в страната на „8 първокласни стени“, както и „180 билборда и знаци“ в „20-те най-важни града“ на Израел.
#FLOKI LOCKS DOWN ISRAEL WITH SUPER AGGRESSIVE MARKETING CAMPAIGN$FLOKI has locked down Israel with a super aggressive marketing campaign that will run for up to 1 month.
The campaign starts immediately! pic.twitter.com/LIyIUSR3BE
— Floki Inu (@RealFlokiInu) December 6, 2021
Рекламната кампания се очаква да бъде видяна „над 47.6 милиона пъти“, тъй като билбордовете и знаците, които Floki Inu публикува в Израел, „ще бъдат разположени на стратегически и оживени места“ в ключови градове в цялата страна. Рекламната кампания, добави екипът, е „стратегически предназначена да създаде осведоменост за FLOKI за населението на Израел“.
The impressive campaign, which will have the #FLOKI brand featured on 8 premium walls and 180 billboards & signs, will run in Israel’s 20 most important cities and be seen over 47.6 million times. pic.twitter.com/nmdWuaon5H
— Floki Inu (@RealFlokiInu) December 6, 2021
Floki Inu стартира по-рано кампания в системата на обществения транспорт на Лондон със слогана „Изпуснахте Doge? Вземете Floki“ в опит да „легитимизират“ криптовалутата и да увеличат „доверието на средния потребител“ да купи актива, според ръководителя на маркетинга на проекта.
Цената на криптовалутата се изстреля нагоре, след като кампанията се популяризира. По това време беше разкрито, че към кампанията ще се присъединят и други, които популяризират криптовалутата, в Лос Анджелис, Япония, Китай и Русия.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Shiba Inu Games си партнира с най-големия австралийски разработчик на игри
Рекламният бюджет на Floki Inu идва от такса от 4%, наложена на новите купувачи. Токените се използват за „включване на инфлуенсъри в мрежата“ и за „по-нататъшно развитие и разрастване на екосистемата на Floki“.
Transport for London разкри опасения относно рекламите, тъй като те популяризираха малко известен, нерегулиран финансов актив, за който твърдят, че може да бъде отворен за манипулация, като например схеми за пъмп и дъмп.
Рекламите на FLOKI съдържаха предупреждения за рисковете за потенциалните купувачи, но предизвикаха гнева на Сиан Бери, член на Лондонската асамблея на Зелената партия, който каза, че рекламите на криптовалути не трябва да са в мрежата на Transport for London.
Основателят на Telegram Павел Дуров разкри, че е отхвърлил натиска от страна на западноевропейско правителство да цензурира политическото съдържание в приложението за съобщения в навечерието на президентските избори в Румъния.
Докато световното търсене на американски дълг нараства, Китай се движи в обратна посока.
Майкъл Бъри, станал известен с филма „The Big Short“, отново развълнува пазарите с промените в позициите на портфолиото на своя хедж фонд — този път, залагайки силно песимистично.
Панама Сити може би се готви за голям скок в крипто пространството след дискретен, но знаков ход на кмета на града.