НАЧАЛО Други

Floki Inu стартира ‘супер агресивна’ маркетингова кампания

09.12.2021 8:39 2 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Floki Inu стартира ‘супер агресивна’ маркетингова кампания

Floki Inu (FLOKI), меме криптовалута, чието име е вдъхновено от кучето на Илон Мъск и която съперничи на Shiba Inu (SHIB) по отношение на популярността, стартира рекламна кампания в Израел, която ще продължи един месец.

В туит, публикуван от главния акаунт, свързан с проекта, видеоклип, в който се твърди, че “Floki идва в Израел” уточнява, че рекламите ще бъдат представени в страната на “8 първокласни стени“, както и “180 билборда и знаци“ в “20-те най-важни града“ на Израел.

Рекламната кампания се очаква да бъде видяна “над 47.6 милиона пъти“, тъй като билбордовете и знаците, които Floki Inu публикува в Израел, “ще бъдат разположени на стратегически и оживени места“ в ключови градове в цялата страна. Рекламната кампания, добави екипът, е “стратегически предназначена да създаде осведоменост за FLOKI за населението на Израел“.

Floki Inu стартира по-рано кампания в системата на обществения транспорт на Лондон със слогана “Изпуснахте Doge? Вземете Floki“ в опит да “легитимизират“ криптовалутата и да увеличат “доверието на средния потребител“ да купи актива, според ръководителя на маркетинга на проекта.

Цената на криптовалутата се изстреля нагоре, след като кампанията се популяризира. По това време беше разкрито, че към кампанията ще се присъединят и други, които популяризират криптовалутата, в Лос Анджелис, Япония, Китай и Русия.


ПРОЧЕТИ ОЩЕ
Shiba Inu Games си партнира с най-големия австралийски разработчик на игри

Рекламният бюджет на Floki Inu идва от такса от 4%, наложена на новите купувачи. Токените се използват за “включване на инфлуенсъри в мрежата“ и за “по-нататъшно развитие и разрастване на екосистемата на Floki“.

Transport for London разкри опасения относно рекламите, тъй като те популяризираха малко известен, нерегулиран финансов актив, за който твърдят, че може да бъде отворен за манипулация, като например схеми за пъмп и дъмп. 

Рекламите на FLOKI съдържаха предупреждения за рисковете за потенциалните купувачи, но предизвикаха гнева на Сиан Бери, член на Лондонската асамблея на Зелената партия, който каза, че рекламите на криптовалути не трябва да са в мрежата на Transport for London.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Най-голямата крипто борса продължава да губи своя дял на пазара

Скорошен доклад на Kaiko разкрива значителен спад в дела на глобалния обем на търговия на Binance до 55% от 81% преди година.

25.04.2024 10:00 1 мин. четене

Предупреждение за пазара на криптовалути от S&P 500

Скорошен доклад от S&P Global Ratings предполага, че регулаторната яснота в САЩ може да оспори господството на Tether на пазара на стабилни монети.

25.04.2024 9:10 1 мин. четене

БРИКС: Треската за злато завладя съюза

Благородните метали, особено златото, преживяват значително покачване, водено от страните от БРИКС. Блокът има за цел да използва златото, за да подкрепи бъдещата си валута като алтернатива на щатския долар.

25.04.2024 7:00 2 мин. четене

Златните резерви на централните банки достигат рекордни нива

Тъй като златото потенциално може да възвърне традиционната си роля на актив убежище във времена на несигурност, в поведението на световните централни банки се забелязва забележителна промяна, като фокусът върху натрупването на благородния метал се отклонява от историческите норми.

24.04.2024 22:00 2 мин. четене

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към етериум адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.