Начало » Други » Floki Inu стартира ‘супер агресивна’ маркетингова кампания

Floki Inu стартира ‘супер агресивна’ маркетингова кампания

09.12.2021 8:39 2 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Floki Inu стартира ‘супер агресивна’ маркетингова кампания

Floki Inu (FLOKI), меме криптовалута, чието име е вдъхновено от кучето на Илон Мъск и която съперничи на Shiba Inu (SHIB) по отношение на популярността, стартира рекламна кампания в Израел, която ще продължи един месец.

В туит, публикуван от главния акаунт, свързан с проекта, видеоклип, в който се твърди, че „Floki идва в Израел“ уточнява, че рекламите ще бъдат представени в страната на „8 първокласни стени“, както и „180 билборда и знаци“ в „20-те най-важни града“ на Израел.

Рекламната кампания се очаква да бъде видяна „над 47.6 милиона пъти“, тъй като билбордовете и знаците, които Floki Inu публикува в Израел, „ще бъдат разположени на стратегически и оживени места“ в ключови градове в цялата страна. Рекламната кампания, добави екипът, е „стратегически предназначена да създаде осведоменост за FLOKI за населението на Израел“.

Floki Inu стартира по-рано кампания в системата на обществения транспорт на Лондон със слогана „Изпуснахте Doge? Вземете Floki“ в опит да „легитимизират“ криптовалутата и да увеличат „доверието на средния потребител“ да купи актива, според ръководителя на маркетинга на проекта.

Цената на криптовалутата се изстреля нагоре, след като кампанията се популяризира. По това време беше разкрито, че към кампанията ще се присъединят и други, които популяризират криптовалутата, в Лос Анджелис, Япония, Китай и Русия.


ПРОЧЕТИ ОЩЕ
Shiba Inu Games си партнира с най-големия австралийски разработчик на игри

Рекламният бюджет на Floki Inu идва от такса от 4%, наложена на новите купувачи. Токените се използват за „включване на инфлуенсъри в мрежата“ и за „по-нататъшно развитие и разрастване на екосистемата на Floki“.

Transport for London разкри опасения относно рекламите, тъй като те популяризираха малко известен, нерегулиран финансов актив, за който твърдят, че може да бъде отворен за манипулация, като например схеми за пъмп и дъмп. 

Рекламите на FLOKI съдържаха предупреждения за рисковете за потенциалните купувачи, но предизвикаха гнева на Сиан Бери, член на Лондонската асамблея на Зелената партия, който каза, че рекламите на криптовалути не трябва да са в мрежата на Transport for London.

Активен крипто трейдър, следи и новини, свързани с акции, S&P500 и злато. Деян обича да спортува активно, тренира редовно, занимава се с калистеника. Обича и да чете Sci-Fi книги, когато му остане време.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Eто кога можем да очакваме ръст в цената на среброто според Робърт Кийосаки

Робърт Кийосаки, автор на „Богат татко, беден татко“, направи смела прогноза за среброто, наричайки го ‘най-добрата асиметрична покупка“, която може да се направи в момента.

28.06.2025 18:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Адвокатски кантори завеждат съдебни искове срещу Strategy – какви са причините?

Инвестиционната компания Strategy Inc. (MicroStrategy), фокусирана върху Биткойн, е подложена на нарастващ правен натиск, след като поне пет адвокатски кантори заведоха колективни искове за нереализирани загуби от ВТС в размер на $6 милиарда.

28.06.2025 17:30 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Как се отразяват военните конфликти на крипто трейдърите?

Държавните конфликти разтърсват пазарите, но историята потвърждава, че паническите разпродажби на криптовалути в отговор на такива събития обикновено са погрешен ход.

28.06.2025 16:00 3 мин. четене Alexander Zdravkov

SoFi се завръща в крипто индустрията

Дигиталната банкова платформа SoFi Technologies се завръща с пълна сила в криптовалутния сектор, като подновява услугите си за крипто търговия и блокчейн, след като се оттегли от сектора в края на 2023 г.

28.06.2025 8:00 1 мин. четене Alexander Zdravkov
Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.