Facebook актуализира рекламната си политика, за да позволи отново реклами, свързани с криптовалута.
Социалната мрежа обяви в блог публикация, че отново ще позволи реклами, свързани с криптовалута и блокчейн. По-рано само на ограничен брой предварително одобрени рекламодатели беше разрешено да пускат крипто-свързани реклами.
Въпреки че все още ще се изисква от хората да кандидатстват за пускане на реклами, които рекламират криптовалута, започвайки от днес, ние ще ограничим тази политика, за да не изискваме предварително одобрение за реклами, свързани с блокчейн технология, новини, образование или събития, свързани с криптовалута.
През 2017 г., тъй като парите се навлизаха в сектора, се разпространиха измами. ICO-та с набързо направени WordPress уебсайтове и неподлежащи на проверка, и често фалшиви, екипи успяха да наберат стотици милиони от нищо неподозиращи инвеститори.
Тези измами бяха печеливши. До такава степен, че много от тези компании бяха готови да платят премия за реклама на платформи, които биха могли да привлекат допълнителни жертви.
За да се пребори с внезапната експлозия на съмнителни реклами на платформата, през януари 2018 г., Facebook обяви нова политика, която забрани реклами за криптовалута и заяви, че тези реклами често са “подвеждащи или заблуждаващи”.
Google забрани рекламите за криптовалута през март 2018 г., само няколко месеца по-късно.
През юни 2018 г. социалната мрежа разхлаби политиката си, за да позволи крипто реклами от избрани предварително одобрени рекламодатели. Желаещите да получат предварително одобрение са били длъжни да подадат заявление с лицензи и друга информация, която би могла да докаже легитимността на рекламодателя. През септември Google следи отблизо и разхлаби крипто-свързаната си рекламна политика.
Въпреки че рекламите за криптовалута отново са разрешени във Facebook, рекламите за първоначални предложения за монети (ICO) все още ще бъдат забранени. Google може да последва примера на Facebook и отново да позволи рекламирането на криптовалута.
Като цяло ходът е показателен за нарастващата на пазарите на криптовалута. По-малкото измами и по-голямото признаване на съществуващи проекти може да са накарали Facebook да промени позицията си. Сега, с по-голям достъп до реклама, проектите ще могат по-добре да стимулират приемането в сектора.
Coinbase направи важна крачка към разширяване на присъствието си в областта на децентрализираните финанси (DeFi), като привлече в екипа си ръководството на Opyn Markets, известна компания в сектора на DeFi дериватите.
Grayscale Investments призова Комисията за ценни книжа и борси на САЩ (SEC) да разреши пускането на своя мулти-крипто ETF – Grayscale Digital Large Cap Fund – с аргумента, че по-нататъшни забавяния нарушават законоустановените срокове и нанасят вреди на инвеститорите.
Robinhood официално въведе услугите за стейкинг на Етериум (ETH) и Solana (SOL) за своите клиенти в САЩ, предлагайки на потребителите нов начин да печелят награди от своите крипто активи.
Изпълнителният директор на Binance Ричард Тенг сподели оптимистична прогноза за бъдещето на криптовалутите по време на участието си в предаването „Mornings with Maria“, като подчерта нарастващото глобално приемане, напредъка в регулаторните рамки и интеграцията на стратегически резерви.