Meta се оттегля от дългогодишната си (ако не и абсолютна) забрана за реклами на криптовалути.
Както съобщава CNBC, Meta значително разхлаби забраната си, като разшири броя на регулаторните лицензи, които приема от три на 27.
Крипто пейзажът е „узрял и стабилизиран“ достатъчно, за да оправдае промяната на мнението, каза компанията, включително увеличено количество правителствена регулация, която определя „по-ясни отговорности и очаквания“.
Рекламодателите все още се нуждаят от писмено разрешение, за да пускат реклами за борси за криптовалути, заеми, инструменти за крипто копаене и портфейли, които ви позволяват да купувате, продавате, залагате или разменяте токени.
Не Пропускай: Български финтех набира исторически $112 милиона в инвестиционен рунд от Серия B
Това обаче отваря вратата за бизнеси с криптовалути, които преди не можеха да пускат никакви реклами, да не говорим за потенциални инвеститори, които може да не са запознати с пазара.
Промяната идва само ден след като крипто надзирателят на Meta, Дейвид Маркъс, заяви, че напуска компанията. Той прекара около две години, опитвайки се да пусне крипто портфейла Novi, засега успявайки само с малък тест. Вътрешната криптовалута на компанията, Diem, все още не е стартирала след регулаторни възражения и намалени амбиции.
Във волатилния свят на криптовалутите психологията на инвеститорите е една от най-мощните сили, които стоят зад движението на цените.
Управителят на Английската централна банка Андрю Бейли изрази силна загриженост относно нарастващия стремеж към приемане на стабилни монети, като призова банките да се въздържат от емитиране на собствени дигитални валути.
Чешката национална банка ( CNB) навлезе в крипто сектора с инвестиция от $18 милиона в Coinbase, като закупи 51,732 акции през второто тримесечие на 2025 г., според подадена информация от Комисията по ценните книжа и фондовите борси на САЩ.
В изненадваща дългосрочна промяна в представянето златото официално изпреварва американския фондов пазар през последните 25 години – включително дивидентите.