Meta се оттегля от дългогодишната си (ако не и абсолютна) забрана за реклами на криптовалути.
Както съобщава CNBC, Meta значително разхлаби забраната си, като разшири броя на регулаторните лицензи, които приема от три на 27.
Крипто пейзажът е “узрял и стабилизиран” достатъчно, за да оправдае промяната на мнението, каза компанията, включително увеличено количество правителствена регулация, която определя “по-ясни отговорности и очаквания”.
Рекламодателите все още се нуждаят от писмено разрешение, за да пускат реклами за борси за криптовалути, заеми, инструменти за крипто копаене и портфейли, които ви позволяват да купувате, продавате, залагате или разменяте токени.
Не Пропускай: Български финтех набира исторически $112 милиона в инвестиционен рунд от Серия B
Това обаче отваря вратата за бизнеси с криптовалути, които преди не можеха да пускат никакви реклами, да не говорим за потенциални инвеститори, които може да не са запознати с пазара.
Промяната идва само ден след като крипто надзирателят на Meta, Дейвид Маркъс, заяви, че напуска компанията. Той прекара около две години, опитвайки се да пусне крипто портфейла Novi, засега успявайки само с малък тест. Вътрешната криптовалута на компанията, Diem, все още не е стартирала след регулаторни възражения и намалени амбиции.
Според публикуваните във вторник правителствени данни китайската икономика е надхвърлила очакванията през първото тримесечие на годината, повлияна от политиките за стимулиране и увеличеното търсене.
Питър Тийл, известен като съосновател на PayPal и видна фигура в технологичната индустрия, неотдавна изрази загриженост относно въздействието на изкуствения интелект (AI) върху различни умения.
Марк Кюбан, известен с ролята си в Shark Tank, също привлече вниманието на крипто света с подкрепата си за Биткойн, Етериум и Dogecoin.
След като премина през тежка зима, Биткойн започна 2024 г. с положителна нотка.