В неотдавнашно интервю с Digital Asset Investor, изпълнителният директор на VeChain Съни Лу говори за напредъка на платформата и основните пречки за нейния растеж.
В последно време VeChain привлече внимание за партньорствата си в множество сектори. Изпълнителният директор обясни, че те се подобряват прогресивно всяка година. Лу каза, че в сравнение с други платформи, VeChain е икономически ефективен, бърз и като цяло предлага повече удовлетворение на своите потребители.
Лу даде пример за сътрудничеството на платформата с гиганта Walmart. Главният изпълнителен директор на VeChain обясни, че в началото на проекта, въз основа на предишен опит, те прецениха, че ще са необходими 9 месеца за внедряването на технологията Vechain в процесите на Walmart China, но крайният резултат беше много по-добър:
Така че, когато PwC започна да приветства проекта (с Walmart), преценихме: ‘добре, може би ни трябват 9 месеца’.
Но в крайна сметка през 2019 г. отделихме само 3 месеца, за да постигнем това, което Walmart China прави и те са доволни. През 2020 г., дори и като се има предвид ситуацията с коронавируса, ние отделихме само 3 седмици, за да изпълним ангажимента със Sam’s Club. (…) VeChain е по-ефективен по отношение на разходите, (по-бърз) и предлага повече удовлетворение на бизнес потребителите.
Приемането на VeChain ще доведе до повишаване на цената на VET
Говорейки за токена на VeChainThor (VET), Лу каза, че потребителите трябва да го използват за достъп до интелигентните договори на платформата. Затова VeChain има функция, която предлага на своите клиенти ‘спонсорство’.
Това позволява на компаниите, които искат да използват блокчейна VeChainThor, но не искат да нарушават правилата на техните държави, да се обърнат към посредник, който ще държи алткойна за тях.
Лу обаче добави, че стойността на VET е в неговата полезност, а не в отделните сделки, които компанията може да осигури. Лу вярва, че масовото приемане на токена и технологията зад VeChain ще ‘разкрие истинската стойност’ на актива. В това отношение той сподели, че приемането е най-голямата пречка за VeChain.
Лу даде като пример първата си среща с изпълнителния директор на Givenchy, Филип Фортунато. През 2016 г., когато никой не знаеше точно какво е блокчейн, Givenchy и VeChain успяха да направят партньорство, което позволи на платформата да управлява линията ‘Infinity’ на марката. Резултатите позволиха на VeChain да нарасне и ефективността му ги накара да се справят с всички кожени изделия на Givenchy в световен мащаб.
Според Лу:
Разбирането на пазара и най-добрите практики са много важни в момента и също така съчетаването на естеството на бизнес манталитета с технологичния манталитет. Ако погледнете крипто пазара сега, ще видите, че 90% от хората са технологично-настроени (…) Не казвам, че това е лошо, но имаме нужда от повече бизнес-настроени хора, които да превърнат технологията в нещо, което има бизнес стойност.
Изпълнителният директор на VeChain също се позова на отношенията на своята компания с китайското правителство. Лу спомена, че навсякъде по света е необходимо „да имаме добри отношения с правителството“. Той заяви, че имат не само добри отношения с Китай, но и с други правителства в световен мащаб. Накрая той добави, че Китай никога няма да забрани блокчейн технологията, тъй като те го промотират. Що се отнася до криптовалутите, той заяви, че китайското правителство ‘се нуждае от повече време’, за да открие най-добрия метод за регулирането му.
При Cardano (ADA) се наблюдава забележимо увеличение на активността на „китовете“, което може да изиграе решаваща роля за поддържането на цената му над $1.
XRP регистрира значителен скок в стойността си, особено след победата на Доналд Тръмп на президентските избори в САЩ.
Dogecoin (DOGE), водещата меме монета по пазарна капитализация, достигна седмичен връх от близо $0.46 на фона на Биткойн, който най-накрая надхвърли границата от $100,000.
Наскоро една от меме монетите влезе привлече доста внимание, след като преживя драматичен възход, последван от също толкова бърз срив, предизвиквайки полемика в крипто пространството.