Доналд Тръмп наскоро пусна втори тираж от NFT картите за търговия и ги рекламира в Instagram след дълго отсъствие от платформата.
Новият тираж от дигиталните карти за търговия се разпродадоха бързо, също както предишната колекция.
Втората серия се отличава с уникална предварително определена рядкост за всяка карта, като някои от тях са лимитирани, а други са единствени по рода си.
В този тираж бившият президент е изобразен да държи Камбаната на Свободата или с костюм на супергерой пред Държавния департмент. Освен това на клиентите, които закупят 47 карти, ще бъде предложена вечеря с Тръмп.
Актуализация за продажбите, идваща от Тръмп разкри, че неговите „Дигитални карти за търговия са ПРОДАДЕНИ, в РЕКОРДНО ВРЕМЕ, за приблизително $4.6 милиона“.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Джо Роугън коментира влиянието на Илон Мъск в Twitter и последиците от RESTRICT
Въвеждането на втория тираж обаче доведе до спад в стойността на първата колекция, тъй като през последните 24 часа минималната цена на картите на Тръмп от първия тираж спадна с 60.37%.
Критиците определиха NFT начинанието на Тръмп като смущаващо, въпреки неговата рентабилност. Първата серия бе пусната във веригата на Polygon през декември 2022 г.
Главният изпълнителен директор Брайън Мойнихан разкри, че Bank of America активно разработва предлагане на стабилни монети по време на конферентен разговор след отчета за приходите в сряда.
PayPal разшири обхвата на своята стабилна монета, PayPal USD (PYUSD), до мрежата Arbitrum, отбелязвайки ключова стъпка в стратегията си за интегриране с по-бърза и по-рентабилна блокчейн инфраструктура.
Citigroup оценява потенциалното пускане на своя собствена стабилна монета, обезпечена с щатски долари, което е сигнал за нарастваща промяна в нагласите на традиционните финансови институции към дигиталните активи.
Според известен крипто анализатор традиционният четиригодишен цикъл, който някога определяше поведението на пазара на Биткойн и алткойните, вече е отживелица.