НАЧАЛО Финтех

Дигиталните консуматори – родени или създадени?

13.06.2019 11:38 3 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Дигиталните консуматори – родени или създадени?

„Дигитално роден“ означава материали, които произхождат от дигитална форма.

Това се отнася и за хората и предприятията, които са навършили пълнолетие, без да са знаели за времето преди интернет. Това не може да повлияе на това как потребителите, търговците на дребно, банките и доставчиците наплащания взаимодействат и правят транзакции.

Дигиталните туземци никога не трябваше да гледат телевизия по време на трансмисията, за да видят любимите си програми. Или да се обадите на място, обикновено домашен или офис стационарен телефон, за  да говорите с човек. По подобен начин почти всяка индустрия – търговия на дребно, финанси,развлечения – изглеждаше по-бавна, по-проста и по-базирана в магазините преди интернет. Балансът бе наклонен в полза на доставчиците.

Потребителите не са знаели друго. Не са очаквали по-добро.Някъде по пътя, Джеф Безос и други като него станаха пионери в онлайн магазините. Ако те предлагат по-голям избор онлайн на по-ниски цени, с удобството на доставката вкъщи, те биха могли да наваксат. 

Това, което предлагаше Amazon, беше едновременно евтино и удобно – бързо и с добро качество. Нямаше компромиси. Потребителите не трябваше да се задоволяват с по-малко. Те очакваха повече. И те купуваха повече онлайн.

Двадесет и три години след първия си уеб магазин, който продаваше книги, Amazon се оценява на повече от 950 милиарда долара. Продажбите на дребно в световен мащаб възлизат на 2.8 трилиона долара през 2018 или 12% от световните продажби на дребно, според Statista.

Предприятията, които са израснали с дигиталното мислене,мислят по различен начин. Тази промяна в мисленето е толкова силна, колкото всяка технологична промяна – може би още повече. Дигиталното не е просто нов начин за автоматизиране на старите процеси за намаляване на разходите, или нов канал за разпространение на стари продукти. Това води до ново мислене за търговията.

Търговците на дребно не трябва да търсят да преоткриват потребителите. Първото поколение дигитални туземци, по възраст или отношение,са потребителите на днешния ден. Те преоформят света по свой собствен имидж.

Клиентите искат персонализиране. Ако се направи както трябва, това е печелившо за всички страни. Клиентите отчитат по-голямо удовлетворение. Търговците отчитат по-високи продажби. Понякога опитът ще бъде напълно дигитален. В други случаи той ще включва дигитален елемент или ще бъде изцяло аналог.

Клиентите имат различни съображения и нужди, когато купуват сутрешното си кафе, плащат сметките си за газ или поръчват за вкъщи. Търговията е контекстуална. Как и защо хората купуват, зависи от толкова много фактори.Как и защо те плащат, зависи от целия домакин.

Според проучване, 67% от потребителите в Обединеното кралство са изоставили онлайн сайт за търговия на дребно просто поради процеса на плащане. Малко над една пета от тях напускат, защото процесът е твърде сложен, докато сходен брой не завършват покупката, тъй като търговецът не предлага предпочитаната от тях опция за плащане.

По-голямата персонализация и опростяване на front-end често се равнява на по-голяма сложност в back-end.

В крайна сметка, дигиталните потребители и търговци са родени, както и направени. Плащанията играят ключова роля за по-опростени,по-интелигентни и по-персонализирани преживявания.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Финтех Новини

Близо 98% от централните банки се готвят за пускането на CBDC

По данни на Световния икономически форум над 98% от централните банки в света в момента са ангажирани с „проучване, експериментиране, пилотиране или внедряване“ на дигитални валути на централните банки (CBDC).

24.04.2024 8:00 1 мин. четене

Топ германска банка ще предлага крипто услуги

Най-голямата федерална банка в Германия, Landesbank Baden-Württemberg (LBBW), с активи на обща стойност 333 милиарда евро, създаде стратегическо партньорство с Bitpanda Technology Solutions, водеща европейска крипто платформа.

16.04.2024 10:00 1 мин. четене

MasterCard и 1inch си партнират за нова крипто дебитна карта

1inch Network, компания за децентрализирани финанси (DeFi), в сътрудничество с Mastercard и Baanx, представи нова дебитна карта, оборудвана с функционалност за конвертиране на крипто във фиатна валута.

09.04.2024 16:00 1 мин. четене

Цените на тези три AI криптовалути скочиха след слухове за сливането им

Fetch.ai е в процес на обсъждане на потенциалното сливане на токените с SingularityNET и Ocean Protocol в токен ASI, чиято напълно разгърната стойност се очаква да бъде около $7.5 милиарда.

27.03.2024 22:00 1 мин. четене

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към етериум адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.