Начало » Финтех » Дигиталните консуматори – родени или създадени?

Дигиталните консуматори – родени или създадени?

13.06.2019 11:38 3 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Дигиталните консуматори – родени или създадени?

„Дигитално роден“ означава материали, които произхождат от дигитална форма.

Това се отнася и за хората и предприятията, които са навършили пълнолетие, без да са знаели за времето преди интернет. Това не може да повлияе на това как потребителите, търговците на дребно, банките и доставчиците наплащания взаимодействат и правят транзакции.

Дигиталните туземци никога не трябваше да гледат телевизия по време на трансмисията, за да видят любимите си програми. Или да се обадите на място, обикновено домашен или офис стационарен телефон, за  да говорите с човек. По подобен начин почти всяка индустрия – търговия на дребно, финанси,развлечения – изглеждаше по-бавна, по-проста и по-базирана в магазините преди интернет. Балансът бе наклонен в полза на доставчиците.

Потребителите не са знаели друго. Не са очаквали по-добро.Някъде по пътя, Джеф Безос и други като него станаха пионери в онлайн магазините. Ако те предлагат по-голям избор онлайн на по-ниски цени, с удобството на доставката вкъщи, те биха могли да наваксат. 

Това, което предлагаше Amazon, беше едновременно евтино и удобно – бързо и с добро качество. Нямаше компромиси. Потребителите не трябваше да се задоволяват с по-малко. Те очакваха повече. И те купуваха повече онлайн.

Двадесет и три години след първия си уеб магазин, който продаваше книги, Amazon се оценява на повече от 950 милиарда долара. Продажбите на дребно в световен мащаб възлизат на 2.8 трилиона долара през 2018 или 12% от световните продажби на дребно, според Statista.

Предприятията, които са израснали с дигиталното мислене,мислят по различен начин. Тази промяна в мисленето е толкова силна, колкото всяка технологична промяна – може би още повече. Дигиталното не е просто нов начин за автоматизиране на старите процеси за намаляване на разходите, или нов канал за разпространение на стари продукти. Това води до ново мислене за търговията.

Търговците на дребно не трябва да търсят да преоткриват потребителите. Първото поколение дигитални туземци, по възраст или отношение,са потребителите на днешния ден. Те преоформят света по свой собствен имидж.

Клиентите искат персонализиране. Ако се направи както трябва, това е печелившо за всички страни. Клиентите отчитат по-голямо удовлетворение. Търговците отчитат по-високи продажби. Понякога опитът ще бъде напълно дигитален. В други случаи той ще включва дигитален елемент или ще бъде изцяло аналог.

Клиентите имат различни съображения и нужди, когато купуват сутрешното си кафе, плащат сметките си за газ или поръчват за вкъщи. Търговията е контекстуална. Как и защо хората купуват, зависи от толкова много фактори.Как и защо те плащат, зависи от целия домакин.

Според проучване, 67% от потребителите в Обединеното кралство са изоставили онлайн сайт за търговия на дребно просто поради процеса на плащане. Малко над една пета от тях напускат, защото процесът е твърде сложен, докато сходен брой не завършват покупката, тъй като търговецът не предлага предпочитаната от тях опция за плащане.

По-голямата персонализация и опростяване на front-end често се равнява на по-голяма сложност в back-end.

В крайна сметка, дигиталните потребители и търговци са родени, както и направени. Плащанията играят ключова роля за по-опростени,по-интелигентни и по-персонализирани преживявания.

Активен крипто трейдър, следи и новини, свързани с акции, S&P500 и злато. Деян обича да спортува активно, тренира редовно, занимава се с калистеника. Обича и да чете Sci-Fi книги, когато му остане време.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Финтех Новини

Технологичният директор на Ripple очерта визията за XRPL отвъд плащанията

Дейвид Шварц от Ripple предложи нова гледна точка за развиващата се роля на XRP Ledger, сигнализирайки за преход от прости крипто транзакции към изграждане на финансова инфраструктура с пълен спектър.

05.06.2025 10:00 1 мин. четене Alexander Zdravkov

Stripe води преговори с банки за интегриране на стабилните монети в традиционните финанси

Stripe проучва как стабилните монети могат да преобразуват банковите услуги, като според информацията платежният гигант е провел предварителни преговори с финансови институции, желаещи да се възползват от дигиталните долари, базирани на блокчейн.

03.06.2025 9:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Тези държави се стремят да заменят фиатните пари чрез CBDC

Девет големи икономики ускоряват програмите си за дигитална валута на централната банка (CBDC), с цел да заменят парите в брой с централизирани дигитални пари.

03.06.2025 6:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Santander планира дигитална валута, обвързана със стабилни монети

Глобалният банков гигант Banco Santander дискретно подготвя почвата за навлизане в сектора на стабилните монети, като се интересува от дигитални токени, обвързани с фиатни валути, като част от по-широка стратегия за предлагане на крипто услуги на дребно.

30.05.2025 16:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov
Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.