Националната баскетболна асоциация (NBA) обяви многогодишна сделка с Coinbase, най-голямата американска платформа за търговия с криптовалути, в прессъобщение от 19-ти октомври.
Coinbase ще действа като ексклузивен партньор на NBA, G лигата на NBA, Националната баскетболна асоциация на жените (WNBA) и други първенства.
Като част от сделката борсата ще има присъствие на бранда по време на излъчвани по телевизията игри, както и уникално съдържание, имащо за цел да повиши осведомеността за крипто.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Тези два алткойна скочиха след листинг на Coinbase
Кейт Руш, главен маркетинг директор на Coinbase, казва, че компанията се гордее с обединяването на силите си с NBA:
Свободата да участвате и да се възползвате от нещата, в които вярвате, е основата на мисията на Coinbase. Никой не вярва в това повече от феновете на NBA и WNBA. Гордеем се, че станахме официален крипто партньор на лигите.
Акциите на Coinbase са нараснали с над 4% към момента на публикуване.
Web3 гигантът Animoca Brands се готви да излезе на борсата в Ню Йорк, възползвайки се от това, което счита за по-благоприятна за криптовалутите среда под управлението на президента Доналд Тръмп.
Появи се еуфория около предполагаемото пускане на меме монета от Truth Social, след като вайръл публикация предизвика хайп в меме средите.
Aave, един от водещите протоколи в децентрализираните финанси, достигна нов етап, като вече има над $40 милиарда в депозити на своите кредитни пазари.
В смела стъпка за съчетаване на традиционни сектори със стратегия за дигитални активи, главният изпълнителен директор на „Bitcoin Magazine“ Дейвид Бейли е начело на сливането между неговата компания Nakamoto, специализирана в Биткойн, и доставчика на здравни услуги KindlyMD.