Главният изпълнителен директор на OKEx наскоро подчерта важността на доброто обслужване на клиенти.
По време на скорошно интервю с Cointelegraph, Джей Хао отбеляза, че доброто обслужване на клиенти е ключов аспект на всеки бизнес.
“Определено смятам, че обслужването на клиенти е изключително важно, все пак клиентът винаги е най-важен [крал].”
Най-точно е да кажем, че крипто индустрията започна с Биткойн преди малко над 10 години. Много крипто и блокчейн компании все още се адаптират и подобряват услугите и продуктите си. Обратната връзка от потребителите е изключително важна част от този процес.
“Без обратна връзка от потребителите или нещо подобно, ние бихме пропуснали много неща.”
Хао направи следната аналогия:
Все едно строим нещо в гаража си, без да знаем какво се случва в света [извън гаража].
Хао също спомена колко важно е за борсата (OKEx) да има изградени отношения с клиентите си.
Binance споделя тези ценности с OKEx. Главният изпълнителен директор – Чанпен Джао – наскоро каза, че влага 20% от времето си, ангажирайки се обществеността в Twitter.
Вашингтон направи грандиозен военен парад на стойност $45 милиона на 14 юни 2025 г., с който бяха отбелязани две важни събития: 250-годишнината на американската армия и 79-ият рожден ден на Доналд Тръмп.
Спорът дали писането на код, фокусиран върху поверителността, е престъпление, се разгаря от двете страни на Атлантическия океан, а крипто общността отваря портфейла си, за да защити двама ключови инженери на Tornado Cash.
С наближаването на края на шестдесетгодишното си управление в Berkshire Hathaway, легендарният инвеститор Уорън Бъфет засили фокуса си, влагайки близо $197 милиарда в само няколко акции.
KuCoin премина от обслужване на тайландски трейдъри от дистанция към операции на тяхна територия.