Главният изпълнителен директор на OKEx наскоро подчерта важността на доброто обслужване на клиенти.
По време на скорошно интервю с Cointelegraph, Джей Хао отбеляза, че доброто обслужване на клиенти е ключов аспект на всеки бизнес.
“Определено смятам, че обслужването на клиенти е изключително важно, все пак клиентът винаги е най-важен [крал].”
Най-точно е да кажем, че крипто индустрията започна с Биткойн преди малко над 10 години. Много крипто и блокчейн компании все още се адаптират и подобряват услугите и продуктите си. Обратната връзка от потребителите е изключително важна част от този процес.
“Без обратна връзка от потребителите или нещо подобно, ние бихме пропуснали много неща.”
Хао направи следната аналогия:
Все едно строим нещо в гаража си, без да знаем какво се случва в света [извън гаража].
Хао също спомена колко важно е за борсата (OKEx) да има изградени отношения с клиентите си.
Binance споделя тези ценности с OKEx. Главният изпълнителен директор – Чанпен Джао – наскоро каза, че влага 20% от времето си, ангажирайки се обществеността в Twitter.
Докато пазарите реагират нервно на новите търговски мерки на президента Тръмп, основателката на ARK Invest Кати Ууд заема противоположна позиция: Тя вярва, че настоящите сътресения в крайна сметка могат да отворят пазарите и да доведат до дългосрочен растеж.
С бавното изместване на глобалния баланс на финансовата мощ, Китай предприема стратегически ходове, за да превърне юана в сериозна алтернатива в международната търговия.
Въпреки последните признаци на икономическа сила, милиардерът инвеститор Стив Коен остава предпазлив относно перспективите за САЩ, предупреждавайки, че растежът може да се забави повече, отколкото пазарите са склонни да признаят.
Вълна от икономически тревожни сигнали разклаща доверието във финансовото състояние на Япония.