Главният изпълнителен директор на OKEx наскоро подчерта важността на доброто обслужване на клиенти.
По време на скорошно интервю с Cointelegraph, Джей Хао отбеляза, че доброто обслужване на клиенти е ключов аспект на всеки бизнес.
“Определено смятам, че обслужването на клиенти е изключително важно, все пак клиентът винаги е най-важен [крал].”
Най-точно е да кажем, че крипто индустрията започна с Биткойн преди малко над 10 години. Много крипто и блокчейн компании все още се адаптират и подобряват услугите и продуктите си. Обратната връзка от потребителите е изключително важна част от този процес.
“Без обратна връзка от потребителите или нещо подобно, ние бихме пропуснали много неща.”
Хао направи следната аналогия:
Все едно строим нещо в гаража си, без да знаем какво се случва в света [извън гаража].
Хао също спомена колко важно е за борсата (OKEx) да има изградени отношения с клиентите си.
Binance споделя тези ценности с OKEx. Главният изпълнителен директор – Чанпен Джао – наскоро каза, че влага 20% от времето си, ангажирайки се обществеността в Twitter.
Тъй като златото потенциално може да възвърне традиционната си роля на актив убежище във времена на несигурност, в поведението на световните централни банки се забелязва забележителна промяна, като фокусът върху натрупването на благородния метал се отклонява от историческите норми.
Нанси Пелоси, познат политик от САЩ, наскоро привлече вниманието към значителните си финансови печалби, които на 23 април, както се твърди, са надхвърлили $1 милион.
Binance (BNB), водещата крипто борса по обем на търговията, представи значителен ъпгрейд, въвеждайки прозрачен и ресурсно ефективен набор от инструменти за спот copy trading за милиони трейдъри.
Криптовалутите стават много популярни в много части на света поради уникалните си характеристики.