Консорциумът за дигитална идентичност, Arianee, удостоверява ограничена партида луксозни часовници, използвайки своя блокчейн протокол.
На 26-ти март швейцарският производител на луксозни часовници Breitling обяви издаването на хронограф с ограничена бройка, сертифициран по протокола Arianee.
Всеки отделен ‘Top Time’ часовник ще получи уникална дигитална идентичност, използвайки технологията на разпределената счетоводна книга.
Breitling, който е основан през 1884 г., твърди, че е първият производител на часовници, който издава часовници с гаранционна програма, сертифицирана с помощта на блокчейн технологията. Всеки часовник ще се продава със собствена карта за електронна гаранция. Сканирането на тези карти ще позволи на собствениците да изтеглят криптиран портфейл, който сигурно съхранява дигиталния „паспорт на продуктите“.
Паспортът съдържа данни, отнасящи се до този индивидуален часовник, включително неговия сериен номер и часова марка, указваща датата, от която е активирана гаранцията.
„Този паспорт е достъпен само от собственика през портфейла и включва функция за трансфер, която позволява на собственика да докаже автентичността на часовника и законната му собственост“, се посочва в уебсайта на Breitling.
Ако собственик трябва да продаде Top Time часовника си, е необходимо само прехвърлянето на дигиталния паспорт, за да се удостовери новата собственост на часовника. Емануел Колет, съосновател на Арианне, заяви:
„Горди сме, че можем да предложим [по-специално изживяване на клиентите] на Тop Time часовниците на Breitling чрез подобрена гаранционна програма.“
Arianne твърдят, че са поставили началото на дигиталната идентификация на часовниците, описвайки партньорството си с Vacheron през юни 2019 г. като произвежда първите в историята часовници, уникално идентифицирани с помощта на блокчейн технологията.
През последните месеци Arianee се стреми да намери приложения за блокчейн технология в луксозната модна индустрия – като главният изпълнителен директор и съосновател Пере-Николас Хърстел говори на модни конференции, организирани от Premiere Vision Paris и Vogue в Париж през февруари 2020 г.
Блокчейн технологията се използва за сертифициране на дигитална идентичност във все по-голям брой основни индустрии.
В края на февруари банката Nonghyup на Южна Корея внедри система „мобилен идентификационен номер на служител“, използвайки DLT. Тази технология за идентификация е разработена в партньорство с технологичния гигант Samsung, а системата ще бъде внедрена чрез най-големия в страната ‘wireless’ оператор, SK Telecom.
На 25-ти март Министерството на развитието на общността на Обединените арабски емирства (ОАЕ) разкри, че ще разчита на базираната на блокчейн автентификация на идентичност за издаване на документи на фона на затварянето на офиси на министерството, което е резултат от карантината наложена покрай COVID-19.
Chainlink обяви мащабно институционално партньорство с Westpac Institutional Bank и Imperium Markets като част от проекта Acacia – съвместна инициатива с участието на Резервната банка на Австралия и Центъра за изследване на сътрудничеството в областта на дигиталните финанси (DFCRC).
Binance продължава да усъвършенства своята екосистема през 2025 г., като основните актуализации обхващат подобрения на производителността, изброяване и премахване на токени и пускане на нови токени – всичко това засилва фокуса върху мащабируемостта и иновациите.
Ripple направи важна стъпка в разширяването на институционалната си инфраструктура за дигитални активи в Близкия изток, като си партнира с Ctrl Alt в подкрепа на първата подкрепяна от правителството инициатива за токенизация на недвижими имоти в Дубай.
Според компанията за ончейн анализ Nansen няколко блокчейна отчитат рязко повишаване на активността на потребителите, начело със Sonic, която регистрира впечатляващ 89% ръст на активните адреси през последните 7 дни.