През последните няколко години Binance значително увеличи инвестициите си в лобиране, като през 2023 г. разходите за Binance и Binance.US надхвърлиха $1 милион.
Според OpenSecrets, която разчита на разкритията на Федералната избирателна комисия, Binance Holdings е отделила $850,000 през 2023 г., а Binance.US – $340,000. Това контрастира с тенденцията на разходите през 2022 г., когато Binance.US е начело на разходите за лобиране, като е допринесла с над $1 милион, докато Binance е отделила само $50,000.
През 2022 г. тези лобистки усилия бяха насочени предимно към два конкретни законопроекта – Закона за защита на потребителите на дигитални стоки, подкрепен от Сам Банкман-Фрийд, и Закона за отговорни финансови иновации на Лумис-Гилибранд.
Сред компаниите, наети от Binance.US, е FS Vector, която тази година беше наета и от други значими субекти в сферата на криптовалутите, включително Dapper Labs, Ava Labs, BankWyse, Block, Chamber of Digital Commerce и TassatPay.
Струва си да се отбележи, че Binance не е единствената компания, която активно инвестира в нови лобистки начинания. Например, Coinbase е отделила приблизително два пъти повече средства от похарчените от Binance, като през 2023 г. ще инвестира над $2.1 милиона в лобиране. По подобен начин Kraken е похарчила около $888,000 досега през тази година.
Кампанията на бившия президент Доналд Тръмп отбеляза рязък ръст на крипто даренията, които вече надхвърлят $4 милиона, предимно в Биткойн.
В неотдавнашен доклад на Съвета за финансова стабилност (FSB) се предупреждава за значителни рискове, свързани с все по-широкото използване на глобални стабилни монети (GSC) на нововъзникващите пазари и в развиващите се икономики (EMDE).
Binance, най-голямта борса за криптовалути в световен мащаб, официално приключи замяната на токени и ребрандирането на Render (RNDR) в Render (RENDER).
Въпреки мнението на мнозина, икономиката на САЩ бележи сравнително силен растеж, което може да е изненада за мнозина.