Alpaca, стартъп, който помага на други компании да добавят търговия без комисионна с акции към собствените си продукти, обяви серия от финансиране в размер от $10 милиона.
Новото капиталово събитие беше водено от Portag3 и включваше предишните инвеститори Social Leverage, Spark Capital, Fathom Capital и Abstract Ventures.
Alpaca е компания, която наскоро се появи в сферата на стартъпите и частните капиталови пазари.
Новият кръг тласка Alpaca до около 22 милиона долара общо финансиране.
Много работа е била свършена с вече съществуващите средства, включително рязко увеличение на обема на транзакциите през последната година.
Както видяхме при Robinhood, обемът на транзакциите може да бъде изключително доходоносен. В предишно интервю с изпълнителния директор на Alpaca Йоши Йококава, компанията потвърди, че генерира приходи от потока от поръчки чрез конкретни маркет-мейкъри.
С нарастването на обема на търговия на Alpaca нарастват и приходите. Това има значение, тъй като обемите на от 2020 г. и 2019 г. могат да бъдат сравнени и данните помагат да се обясни защо и как статртъпът привлича нов капитал.
Ето историческия обем на търговията в долари, генериран от употребата на API от страна на клиентите:
Януари: 388,1 милиона долара
Февруари: 591,4 милиона долара
Март: 999,0 милиона долара
Април: 853,6 милиона долара
Юни: 1,59 милиарда долара
Юли: 1,58 милиарда долара
Август: 959,3 милиона долара
Септември 2020: ~ 2 милиарда долара
Според компанията, резултатът от 2 милиарда долара през септември е 10 пъти по-висок от предишната година, което означава, че приходите на Alpaca са скочили през последните тримесечия.
Бързият ръст на приходите и евентуално 10-кратното разширяване на приходите е изключително добър признак за инвеститори. Следователно серия A на компанията не е изненадващо събитие.
Alpaca иска да търси повече корпоративни клиенти и да удвои вграждането на функции в своя API, за да може да преследва визията си за предоставяне на финансови услуги на всички на планетата, според Йококава.
Между другото тази надежда е причината , поради която компанията изгражда инфраструктурни технологии, а не инструменти, насочени към потребителите.
За да постигне амбициозната си цел, финтех фирмата се нуждае от повече хора, за да изгради повече инфраструктура. Подобно на много стартъп компании, Alpaca е използва свежите си пари, за да наеме кадри по целия свят.
След намаляване на персонала до около 10, когато COVID-19 пристигна, сега Alpaca има екип от 35 души. Тези хора ще помогнат на фирмата да се развие в два вектора, а именно географско разширяване и растеж, задвижван от разработка на API-то им. Работата на компанията по функциите на брокери-дилъри е част от нейния международен план за растеж.
API-пространството е горещо. Финтех света е изключително актуален. И вътре в самия финтех видяхме бум на спестявания и инвестиции. Alpaca е разположен във всичките три свята.
Shopify прави по-голяма крачка в областта на дигиталните плащания, като тества транзакции със стабилна монета, използвайки USDC на Coinbase Base, бърза и евтина Етериум мрежа от втори слой.
Двупартийната инициатива в Конгреса дава на най-големите американски търговци нова причина да се заинтересуват от блокчейн технологията.
Вълна от интерес към стабилните монети залива корпоративна Америка, като все повече компании – големи и малки – проучват решения за плащания, базирани на блокчейн, за да заобиколят традиционните неефективности.
SG Forge, дъщерното дружество на Société Générale, фокусирано върху криптовалутите, се готви да въведе нова стабилна монета, деноминирана в долари, което бележи по-задълбочено навлизане на традиционните европейски банки в областта на дигиталните активи.