След като през октомври 2022 г. броят на активните месечни потребители в GameFi достигна връх от над 2.25 милиона, през януари те са намаляха до под 1.75 милиона.
Според доклад на Messari данните от всички GameFi приложения сочат, че новите потребители също са намалели с 34% от октомври насам, а средните месечни регистрации намаляват с всеки изминал месец.
Across gaming applications, monthly active users have declined 30%, and new users have declined 34% since October.
Sustainability struggles stem from creating a truly engaging experience. pic.twitter.com/Jey1KlsXdw
— Messari (@MessariCrypto) February 12, 2023
В доклада като вероятна причина за бързия спад се посочват трудностите, породени от създаването на наистина ангажиращо преживяване.
Според проучване на Globant наречено „Metaverse Awareness“ 40% от потребителите на GameFi са посочили, че се интересуват от балансиране на елементите на преживяването, свързани с „игра“ и „печелене“.
Като цяло различаващите се очаквания на потребителите могат да обяснят намаляващите потребители в целия GameFi сектор.
В конвенционалните гейминг настройки играчите обикновено не притежават активи в играта. При GameFi обаче токените, свързани с игрите, базирани на блокчейн, премахват разделението между ресурсите в играта и активите в реалния свят.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Биткойн приключи с корекциите, твърди популярен анализатор
Така в GameFi потребителите могат да получат незаменяем токен (NFT) или крипто активи чрез участие и натрупване на ресурси. Подобно на всички други дигитални активи, те могат да се съхраняват в крипто портфейл или да се търгуват на пазара.
Извън сферата на игрите, GameFi NFT могат да служат като обезпечение за DeFi протоколи за отпускане на заеми и могат да се използват за залагане, добив на ликвидност и добиване на добив.
Според главния оперативен директор на Bitwise Мат Хуган класическият четиригодишен цикъл на крипто пазара, дълъг период от време, задвижван от пониженията на цената на Биткойн и поведението на инвеститорите, губи значението си.
Strategy, компанията, известна преди като MicroStrategy, обяви цената на ново набиране на капитал в размер на $2.47 милиарда чрез първично публично предлагане на привилегировани акции с променлив лихвен процент (STRC).
Нов доклад на MEXC разкрива поразителна смяна на поколенията в поведението при търговия с криптовалути: Търговците от поколението Z бързо възприемат инструментите с изкуствен интелект като основни компоненти на своята стратегия.
Крипто пазарът загуби 1.02% през последните 24 часа, воден от резкия спад на Биткойн и отслабващия интерес към алткойните.