Последните данни на The Conference Board, публикувани във вторник, сочат, че през юли доверието се е повишило до двугодишен връх.
Тази положителна тенденция следва неотдавнашните данни на Мичиганския университет, които показаха, че потребителските нагласи са най-високите от септември 2021 г. насам.
Интересно е, че този настоящ подем на доверието се дължи предимно на най-младите потребители в Америка. Американците на възраст под 35 години не са изразявали такъв оптимизъм по отношение на икономиката от юни 2021 г. насам.
Техният показател от 132.6 за този месец е и третият най-висок от началото на 2020 г.
Според икономистите Тим Куинлан и Джеремая Кол от Wells Fargo през последните години потребителите са изправени пред значителни предизвикателства. Въпреки това сега те имат перспектива за настоящата ситуация, която съперничи на началните етапи на пандемията.
Тези оптимистични настроения сред по-младите американци са в съответствие с историческите данни на The Conference Board, които сочат, че икономиката има тенденция да резонира повече с ентусиазма на младите.
Освен това по-младите потребители, превъзмогнали пандемията по-бързо, възобновиха широк спектър от дейности. В съчетание с влиянието на мемe акциите и криптовалутите, търгувани на мобилни устройства, сцената е подготвена за икономически бум, поне в очите на младите хора.
Както подчертава анализаторът на LPL Research Кент Кулинан, инвеститорите трябва да обърнат внимание на различията в навиците за харчене на различните възрастови групи. По-младите демографски групи са склонни да отделят повече средства за наем, лихви по ипотеки, бижута и аксесоари за бебета, докато по-възрастните демографски групи харчат повече за финансови услуги, развлечения, храна у дома, грижи в старчески дом и лекарства с рецепта.
Въпреки че тези разлики може да изглеждат малки, те играят важна роля за формирането на икономиката в периферията. Незначителните различия в начина, по който различните групи възприемат финансовото си положение, могат да доведат до изненадващи резултати за компаниите, които са в челните редици на тези трансформации.
Според главния оперативен директор на Bitwise Мат Хуган класическият четиригодишен цикъл на крипто пазара, дълъг период от време, задвижван от пониженията на цената на Биткойн и поведението на инвеститорите, губи значението си.
Strategy, компанията, известна преди като MicroStrategy, обяви цената на ново набиране на капитал в размер на $2.47 милиарда чрез първично публично предлагане на привилегировани акции с променлив лихвен процент (STRC).
Нов доклад на MEXC разкрива поразителна смяна на поколенията в поведението при търговия с криптовалути: Търговците от поколението Z бързо възприемат инструментите с изкуствен интелект като основни компоненти на своята стратегия.
Крипто пазарът загуби 1.02% през последните 24 часа, воден от резкия спад на Биткойн и отслабващия интерес към алткойните.