Съобщава се, че борсата за дигитални активи Crypto.com се отказва от спонсорски договор на стойност стотици милиони долари с най-престижната футболна лига в Европа.
Според нов доклад на Sports Business, Crypto.com, марка, известна с това, че се обединява със спортни компании, вече не се интересува от сътрудничество със Съюза на европейските футболни асоциации (УЕФА).
Борсата за дигитални активи се отказа от договор за пет сезона на стойност около $99.9 милиона годишно. В доклада се казва, че сделката е била съгласувана и е била в най-напреднал етап на договаряне, но се е разпаднала, преди двете страни да успеят официално да я подпишат.
Според доклада внезапният край на преговорите няма нищо общо със спада на крипто пазарите през тази година.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Crypto.com съди жена за погрешно изпратени $10 милиона
Според доклада сделката се е разпаднала, след като Crypto.com е получила правен съвет относно обсъжданията си с националните регулаторни органи в някои ключови европейски държави, включително Франция, Обединеното кралство и Италия, за това как да получи подходящите лицензи, необходими за извършване на дейност.
Миналата година борсата за дигитални активи сключи сделка да плати $700 милиона за 20 години, за да промени името на дома на Лос Анджелис Лейкърс и Лос Анджелис Клипърс от НБА на Crypto.com Arena. В края на миналия месец компанията обяви, че подкрепя деветцифрена инвестиция за обновяване и модернизиране на емблематичния стадион.
Известният американски рапър Еминем наскоро си партнира с Crypto.com, която популяризира кампанията си „Съдбата обича смелите“.
Разработчиците на RippleX разкриха иновативно предложение, целящо въвеждането на революционен роден протокол за кредитиране, наречен XLS-66d.
Microsoft обяви значителна инвестиция в Малайзия на обща стойност $2.2 милиарда, насочена към укрепване на инфраструктурата за облачни услуги и изкуствен интелект (AI).
Във вторник ръководството на PayPal подчерта плановете си за подновяване на усилията спрямо растежа на брандираните продукти, които изпитваха затруднения през последните години, тъй като големите технологични компании разшириха пазарния си дял, след като компанията за разплащания повиши прогнозата си за коригираната печалба за цялата година.