Начало » Други » 5 съвета за висока продуктивност от Career Show

5 съвета за висока продуктивност от Career Show

16.10.2021 12:14 4 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
5 съвета за висока продуктивност от Career Show

Продуктивността на работното място е основен показател за ефективност на служителите.

Постигането на висока продуктивност на работа обаче често се оказва сериозно предизвикателство. Нерядко задачите, които сме си поставили в началото на деня, не само че не намаляват, а дори се увеличават в неговия край. Това неминуемо води до извънредна работа и повишени нива на стрес и тревожност. По този начин се създава снежна топка от фрустрация, демотивация и още по-голям спад в продуктивността. На 28-ми октомври ще се проведе онлайн събитие PRODUCTIVITY by Career Show, на което признати кариерни ментори и бизнес консултанти ще навлязат в детайли за успешните методи за повишаване на продуктивността.

Най-важното, което трябва да знаем за постигане на висока продуктивност, е откъде да започнем. Вижте петте съвета за повишаване продуктивността на работа и избягване на излишния стрес на водещата кариерна общност Career Show:

  1. Планирайте и организирайте времето си предварително.

Добре е да имате ясна представа какво ви очаква през деня. Планирайте деня си предварително като започнете с най-наложащите и трудоемки задачи. Уверете се, че сте свършили спешното, преди да започнете работа по второстепенни задължения. В течение на работния ден е лесно да се разсеем със задачи, които не са приоритетни, защото колега или шефът ни е помолил за това. Така фокусът ни се измества от основните цели, които сме си поставили за деня. Приоритизирайте правилно. С времето ще се научите кой ангажимент колко време ви отнема и така ще можете да бъдете гъвкави в графика си. Предварително планираните ангажименти, включително и лични, ви позволяват не само да спестите време, но и да се чувствате удовлетворени в края на деня.

  1. Правете по 10 минути почивка на всеки час работа.

Повече от час почивки в течение на работния ден? Това е толкова много загубено време! Всъщност, различни проучвания сочат, че за 8-часов работен ден служителите са реално продуктивни за период от 3 до 4 часа. Какво се случва през останалото време? Дискусии, оперативки, време, прекарано в социалните мрежи… Не се чувствайте гузно, че си почивате. Кратките почивки увеличават концентрацията, креативността и паметта и подобряват умението ни да вземаме правилни и балансирани решения.

  1. Не вършете по няколко неща едновременно.

Ability to multitask” е може би задължителна точка в раздела за меки умения на всяка автобиография. Мултитаскингът обаче е нож с две остриета. Той може да бъде висш пилотаж, но също така може да срине работния ви ден изоснови. Необходимостта от мултитаскинг е наложена от съвременния бизнес свят, но както знаем еволюцията е предизвикана от обстоятелствата се движи със закъснение. С други думи, човешкият мозък не е настроен да работи добре при мултитаскинг, какъвто го познаваме в работни условия. Проучвания на ефективността при мултитаскинг се правят от десетилетия насам и сочат, че продуктивността при често сменяне на задачите може да падне с до 40%. Организирайте деня си така, че максимално рядко да ви се налага да работите по няколко задачи едновременно.

  1. Отделете време всяка седмица за пълно възстановяване и релакс.

Качествената почивка е от първостепенно значение за качествената работа. Оберете плодовете на труда си. Не инвестирайте личното си време в работа. Ангажираността на съзнанието в работния процес дори в дните за почивка крие висок риск от “прегаряне”, демотивация и дори депресия. Отделете 1 ден в седмицата, който да посветите на всичко, което харесвате и ви кара да сте щастливи, извън работата.

  1. Не забравяйте да се хидратирате и храните пълноценно.

Не, сандвичът, солетите и кафето на бюрото ви не са пълноценна храна. Дехидратацията и липсата на пълноценни хранителни вещества, от които тялото ни се нуждае, за да функционира добре, водят до умора, главоболие, раздразнителност и т.нар. “мозъчна мъгла”. Колкото и да сте заети, не забравяйте да пиете вода и отделите време за пълноценно хранене през деня.

Още полезни съвети и практически насоки за повишаване на продуктивността на работа и избягване на излишния стрес и “прегаряне” ще чуете на PRODUCTIVITY by Career Show. Събитието ще се проведе онлайн на 28 октомври, а участието е безплатно след задължителна регистрация на: careershow.bg/register

Активен крипто трейдър, следи и новини, свързани с акции, S&P500 и злато. Деян обича да спортува активно, тренира редовно, занимава се с калистеника. Обича и да чете Sci-Fi книги, когато му остане време.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

ЕС рискува да изостане в областта на дигиталното финансиране – ето защо

Нежеланието на Европа да приеме стабилни монети и блокчейн технологията може да подкопае нейната парична суверенност и да маргинализира еврото в следващата фаза на глобалните финанси, според бившия член на управителния съвет на Европейската централна банка Лоренцо Бини Смаги.

06.07.2025 14:00 3 мин. четене Alexander Zdravkov

Toncoin стартира нова стейкинг инициатива със съдействието на ОАЕ

Toncoin (TON) обяви ексклузивно партньорство с Обединените арабски емирства (ОАЕ), за да предложи на потребителите път към желанната 10-годишна Златна виза за ОАЕ чрез крипто стейкинг.

06.07.2025 13:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Крипто пазарът може да достигне $20 трилиона, твърди съветник на Доналд Тръмп

Бо Хайнс, главен съветник на президента на САЩ по въпросите за дигиталните активи, счита, че предстоящото законодателство за стабилните монети може да изстреля пазара на дигитални активи до безпрецедентни висоти.

06.07.2025 11:35 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Какво движи крипто дискусиите през юли, според Santiment

Според информация от Santiment, в началото на юли се наблюдава скок в онлайн дискусиите по широк спектър от теми, свързани с криптовалутите, като Solana ETF, стабилни монети, виртуални валути, Robinhood и AI бот проекти като Yapyo & Kaito водят в класацията по споменавания в различните платформи.

05.07.2025 22:30 2 мин. четене Alexander Zdravkov
Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.